War of the Vikings

Robot
War of the Vikings

Köttiga närstrider och realistisk vapenhantering är det som gäller när vikingakriget rasar. Vi har svingat svärd och vrålat oss hesa på det svenskutvecklade slagfältet.

#fatshark, #war-of-the-roses, #war-of-the-vikings, #chivalry-medieval-warfare


Medlem
War of the Vikings

Om det fanns ett politiskt parti som hade som vallöfte att stänga ner Fatshark för gott hade jag röstat på dem. Tycker att det mesta de släpper ifrån sig har potential men i slutändan är helt obrukbara produkter med stelt, själlöst gameplay.

Skägg.
10 Chambers

Fick precis ett pressmeddelande om att #Paradox Interactive och #Fatshark kör en gratishelg med #War of the Vikings på Steam, med start idag. Läs mer här!


signatur

Fick testa detta i alpha-form då jag äger war of the roses sen tidigare och måste erkänna att det lilla jag hann testa så var det fan så roligare än WoR och såg dessutom bättre ut. Även om jag väljer Chivalry före WoR så blir War of the Vikings definitivt ett köp för mig sen.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem
Skrivet av Tokimba:

Om det fanns ett politiskt parti som hade som vallöfte att stänga ner Fatshark för gott hade jag röstat på dem. Tycker att det mesta de släpper ifrån sig har potential men i slutändan är helt obrukbara produkter med stelt, själlöst gameplay.

Så sant! War of the Vikings är War of the Roses fast med vikingar. War of the Roses i sin tur är en blek kopia av Mount&Blade Warband. Det enda Fatshark gör rätt är det grafiska, själva gameplay:et är ett skämt.

Medlem

nice jag körde war of the vikings ett x antal timmar i beta / alpha, tyckte det var drygt i början men sen så kom det igång och då var det redigt jädra skoj

Medlem

Fick också testa alphan då jag äger war of the roses sen tidigare, tycker inte det var någon större skillnad förutom att man var vikingar. Men som sagt ALPHA.

Medlem

"...där de stela kontrollerna paradoxalt nog är spelets största svaghet och styrka"

"Pun intented" eller inte, men lite kul var det

1
Skriv svar