Trailer från actiontunga Warframe till PS4

Robot
Trailer från actiontunga Warframe till PS4
Medlem
Trailer från actiontunga Warframe till PS4

Det som slog mig är att det inte var någon Y-axis alls, är det vanligt förekommande eller är det bara denna titeln? Såg annars hyffsat ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ser meeh… ut. Kanske kul med polare

Medlem

Alla Pay-to-win spel suger!

Skrivet av NoiizeR:

Alla Pay-to-win spel suger!

Men hallå... Har du spelat spelet ens? Det finns ingen pay2win aspekt i detta spelet ens... Anledningen att man kan köpa saker är för att få det snabbare men enligt mig är det rätt korkat eftersom själva meningen med spelet är att samla ihop grejerna som behövs för att bygga ihop olika vapen o.s.v.
Kolla upp spelet innan du uttalar dig om det.


signatur

Holysmoke!

Medlem
Skrivet av oggethealmighty:
Skrivet av NoiizeR:

Alla Pay-to-win spel suger!

Men hallå... Har du spelat spelet ens? Det finns ingen pay2win aspekt i detta spelet ens... Anledningen att man kan köpa saker är för att få det snabbare men enligt mig är det rätt korkat eftersom själva meningen med spelet är att samla ihop grejerna som behövs för att bygga ihop olika vapen o.s.v.
Kolla upp spelet innan du uttalar dig om det.

Köper man "mods" så är det pay-to-win. Och det är precis vad du kan göra i detta spelet.

"Platinum can be used to purchase Warframes, weapons, consumables, sentinels, Mod packs, and other various items from the in-game Market. It can also be used to instantly finish crafting wanted items in the Foundry.

Medlem

Pay2Win är kanske fel uttryck i ett spel utvecklat främst för coop?
Allt i spelet måste levlas från grunden för att bli bättre, även mods är begränsade av respektive utrustnings level så även om du köper något är det inte automatiskt bättre än något annat i spelet.

Inaktiv
Skrivet av NoiizeR:
Skrivet av oggethealmighty:
Skrivet av NoiizeR:

Alla Pay-to-win spel suger!

Men hallå... Har du spelat spelet ens? Det finns ingen pay2win aspekt i detta spelet ens... Anledningen att man kan köpa saker är för att få det snabbare men enligt mig är det rätt korkat eftersom själva meningen med spelet är att samla ihop grejerna som behövs för att bygga ihop olika vapen o.s.v.
Kolla upp spelet innan du uttalar dig om det.

Köper man "mods" så är det pay-to-win. Och det är precis vad du kan göra i detta spelet.

"Platinum can be used to purchase Warframes, weapons, consumables, sentinels, Mod packs, and other various items from the in-game Market. It can also be used to instantly finish crafting wanted items in the Foundry.

Jag har de flesta vapen och mods jag behöver i spelet och då spelar jag inte ens ofta. Man måste inte betala ett öre för att få tag i bättre gear.

Och vadå pay to win? Spelet är till för att Co-opa med polare typ. Man vinner inte så hemskt mkt på att köpa sig fördelar. Det är inte ett PvP spel i första hand.

1
Skriv svar