Akihiko Yoshida lämnar Square Enix

Medlem
Akihiko Yoshida lämnar Square Enix

Är detta värt en nyhet? Folk slutar hela tiden och det känns som att detta är en duktig designer men det känns lite som att "kaffetanten på google slutade"

jaja, men det är kanske för att det inte är min typ av spel...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

zsm
Medlem
Skrivet av Propy:

Är detta värt en nyhet? Folk slutar hela tiden och det känns som att detta är en duktig designer men det känns lite som att "kaffetanten på google slutade"

jaja, men det är kanske för att det inte är min typ av spel...

Det kanske inte intresserar dig alls, men det gör det inte heller till en icke-nyhet.

Medlem
Skrivet av zsm:
Skrivet av Propy:

Är detta värt en nyhet? Folk slutar hela tiden och det känns som att detta är en duktig designer men det känns lite som att "kaffetanten på google slutade"

jaja, men det är kanske för att det inte är min typ av spel...

Det kanske inte intresserar dig alls, men det gör det inte heller till en icke-nyhet.

nej, men det var inte så jag menade...känns mer som något man läser på deras egen sida eller twitter. Här känns det mer som utfyllnad. Men visst, klart att det är en nyhet.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

nej, men det var inte så jag menade...känns mer som något man läser på deras egen sida eller twitter. Här känns det mer som utfyllnad. Men visst, klart att det är en nyhet.

Inte för att låta som en klass-förtryckare, men... Hade snubben faktiskt varit "kaffetant" (eller "kaffegubbe" i det här fallet) så hade jag hållit med dig. Men nu var han ju inte kaffetant, utan lead character designer på ett par spel. Samt gjorde lite annat på andra spel.

Och det är ju en nyhet, helt klart. FZ skriver om lite nog redan så om något behövs kanske mer bevakning av det här slaget.

Medlem

Jag trodde ni skrev om Tetsuya Nomura först, fick fan hjärtklappning.

Medlem
Skrivet av Propy:

Är detta värt en nyhet? Folk slutar hela tiden och det känns som att detta är en duktig designer men det känns lite som att "kaffetanten på google slutade"

jaja, men det är kanske för att det inte är min typ av spel...

Han är en ganska tung designer, så ja, detta är väldigt mycket värt som en nyhet.

1
Skriv svar