Se lanseringstrailern för Assassin's Creed Pirates

Robot
Se lanseringstrailern för Assassin's Creed Pirates
Se lanseringstrailern för Assassin's Creed Pirates

En till, hur många trailers ska de släppa


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Känns ju inte som där är några större Assassin's Creed element inblandade

Medlem

Jag vet inte riktigt vad det har med assassins creed att göra.

Medlem

Ej kompatibel med min Nexus 7 2012

Medlem

Upptäckte presic samma sak, trist. Har ju inte lust att köpa ny platta för detta.

Medlem

Läste en recension nånstans, verkar vara typ båtdelen från Black Flag. Eller kanske Pirates! light version då det tydligen inte har något direkt djup mer än levla skepp och karaktär.
Kanske räckeroch är kul, men hade hoppats på lite mer än bara slakta

39kr för det nu så jag tror nog man ska vänta på en sale eller nåt

Medlem

Sverker hade kastat den där skiten i tunnan!

så jävla sämst att det inte fanns ordentligt multiplayerläge för båtstrider i Black Flag.

Ännu värre är att man kommer på den retarderade idén att släppa det till mobiler och fjollplattor istället för att åtminstone släppa det som DLC till konsolerna och för i helvete PC där spelet verkligen får skina!

Medlem
Skrivet av Deli:

Sverker hade kastat den där skiten i tunnan!

så jävla sämst att det inte fanns ordentligt multiplayerläge för båtstrider i Black Flag.

Ännu värre är att man kommer på den retarderade idén att släppa det till mobiler och fjollplattor istället för att åtminstone släppa det som DLC till konsolerna och för i helvete PC där spelet verkligen får skina!

Haft en dålig dag??

Medlem
Skrivet av Dolrak:
Skrivet av Deli:

Sverker hade kastat den där skiten i tunnan!

så jävla sämst att det inte fanns ordentligt multiplayerläge för båtstrider i Black Flag.

Ännu värre är att man kommer på den retarderade idén att släppa det till mobiler och fjollplattor istället för att åtminstone släppa det som DLC till konsolerna och för i helvete PC där spelet verkligen får skina!

Haft en dålig dag??

Haha nä, när jag har en dålig dag får jag alltid ett pling från mailen i mobilen "Du har fått en varning på FZ"

Medlem

Är det bara jag eller påminner inte detta spel väldigt mycket om Sid Meier's Pirates? Dock i en förenklad version.


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem

Spelat detta i några timmar hitills.
Detta har ingenting med Assassins Creed att göra, knappt ngt med pirater heller. Ubisoft tar bara den enkla vägen ut, och släpper ett spel som de vet säljer på namnet.(inte första gången)
Det är väldigt monotont spel,och utspelar sig på vattnet hela tiden.
Det är mkt bra grafik för att vara på en ipad som jag använder.
Trots att det är monotont, ger jag det 3 av 5 i betyg, för det är ändå rätt kul att skjuta kanonskott i sidan på ett skepp...

1
Skriv svar