Xbox Live strular – Battlefield 4-dlc påvekat

Robot
Xbox Live strular – Battlefield 4-dlc påvekat

China Rising ligger kvar på Microsofts servrar.

#battlefield-4, #battlefield-4-china-rising, #microsoft


Medlem
Xbox Live strular – Battlefield 4-dlc påvekat

Måste säga att banorna till China Rising ser förvånandsvärt bra ut! djungelmiljö, stora öppna banor med bra utspridda flaggor! stort plus till DICE i mina ögon, för så ska det vara i Conquest!

Medlem

Åfan, visste inte att det släppta än


signatur

Game long and prosper

Medlem
Inaktiv

Jag tycker snarare att det verkar vara DICE/EA som har problem höger och vänster med det här spelet. Det finns massor med folk som har laddat ner kartorna på Xboxen, men det går inte att komma in på servrarna.

Medlem

Huh? Skulle inte xbox användarna istället få tillgång till Second Assault medan resten får China Rising ocv sen tvärtom nästa DLCpaket?
Detta sen Microsoft gjort en deal med EA...?

Geeks Gaming
Skrivet av rewoX:

Måste säga att banorna till China Rising ser förvånandsvärt bra ut! djungelmiljö, stora öppna banor med bra utspridda flaggor! stort plus till DICE i mina ögon, för så ska det vara i Conquest!

Blev också förvånad. Jag har inte spelat dom mycket men jag gillar dom.
Dock så tycker jag att infon om just denna DLC'n har varit noll... ja vi har sett någon 5 sek snutt innan men inget konkret. Har mest varit om Second Assault.

Medlem
Skrivet av Andaril:

Huh? Skulle inte xbox användarna istället få tillgång till Second Assault medan resten får China Rising ocv sen tvärtom nästa DLCpaket?
Detta sen Microsoft gjort en deal med EA...?

china rising följde väl med bf4 till xbone när man förbokade har jag för mig, ingår i mitt ex i alla fall


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Det är också strul på PC med battlelog.

Jag har inte premium men jag kan gå in på servrar som inte har China Rising som märke, men spelar på kartor som är från China Rising.

Dock kraschar jag när jag laddar, vet inte om det beror på att min hdd inte har laddat ner kartorna eller om det är nån skyddsgrej från EA så att jag inte kan spela på China Rising utan premium.

Det är dock många som har haft problem med att gå in i China Rising när jag läste på forumet.

Medlem

Jag har PC, förbokade BF4 och har skaffat Premium. Testade China Rising igår (anslutningsproblem en stund efter patchen), men blev inte imponerad. Det såg väldigt grafikfattigt ut. Lite som vissa banor ser ut i Counterstrike. BF:Bad Company 2 har tom snyggare banor. Skulle gissat att banorna i China Rising inte var riktigt färdiga. Hade hoppats att de haft tid på sig att putsa dessa nya banor. Jag är förvånad och snopen. Känns inte att det motsvarar den extra kostnaden som det är nu. Hoppas att det tar sig framöver.


signatur

autograph

Medlem

Jag fick ner mitt till xbox one, inga problem.
Banupplägget tyckte jag påminde väldigt mycket om bf1942.
Silk Road tog mig rätt tillbaka till El Alamein från 1942

Har riktigt kul med China Rising! Och det fungerar hyggligt för mig. Har kraschat typ en gång.

Inaktiv
1
Skriv svar