Ny chans - Bli supporter och få FZ-musmattan!

Robot
Ny chans - Bli supporter och få FZ-musmattan!

Julen kommer tidigt för alla som vill göra Sveriges bästa spelsajt ännu bättre.


Medlem
Ny chans - Bli supporter och få FZ-musmattan!

Så gamla supportrar (som fortf är supportrar) har oxo en chans att få komma och leka hos er? (hoppas barrunda på kvällen)

Musmattor...OH DEAR GOD! Fleee.....

Kom och festa, massor att testa och redaktörer att pressa. Så lycka till.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Daaamn! varför kunde inte detta infalla den 23 eller nåt då man får lönen o kan fixa musmattan :(!

Herr rygg

Lovar ni en säsong 3 av Fragzone får ni 300 till.


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Blev precis supporter, happy to join the team.

Medlem

Calle du lovade skicka en annan sak till mig, jag sitter vid brevlådan och vakar varje dag. Den har ännu inte kommit, hoppas iaf att tomten kommer.


signatur

IDKFA

Inaktiv

Bannerfri sida? Tacka vet jag Adblock.

Medlem

Payer? jag vill gärna pröja, men orka den sidan.


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mrFluffy:

Calle du lovade skicka en annan sak till mig, jag sitter vid brevlådan och vakar varje dag. Den har ännu inte kommit, hoppas iaf att tomten kommer.

Ack mitt minne! Men nu får du ju en musmatta, också!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Segas:

Bannerfri sida? Tacka vet jag Adblock.

Tack för att du väljer att inte stödja oss. Om alla tänkte som du skulle vi behöva låsa artiklar bakom en betalvägg och skippa nya satsningar som Fragzone.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Catweazle:

Payer? jag vill gärna pröja, men orka den sidan.

Vi tittar på alternativ, men så jobbig är väl den inte?


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Segas:

Bannerfri sida? Tacka vet jag Adblock.

Tack för att du väljer att inte stödja oss. Om alla tänkte som du skulle vi behöva låsa artiklar bakom en betalvägg och skippa nya satsningar som Fragzone.

Jag har flera sidor vitlistade, men FZ's placering av annonser stör, därav Adblock. Värst var när (om än?) det to.m placerades reklam i trailers och filmklipp...som inte ens är era egna - där förtjänar FZ inte det minsta stöd och pengar.

Och skippar ni artiklar som innefattar Arnroth eller lägger honom bakom en cementerad betongvägg så släpper jag på Adblock.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Segas:

Bannerfri sida? Tacka vet jag Adblock.

Tack för att du väljer att inte stödja oss. Om alla tänkte som du skulle vi behöva låsa artiklar bakom en betalvägg och skippa nya satsningar som Fragzone.

Får ni in lika mycket intäkter via reklamen på mobilsajten? Brukar nämligen klicka ner alla rutor så ni ska få en slant


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Segas:

Och skippar ni artiklar som innefattar Arnroth eller lägger honom bakom en cementerad betongvägg så släpper jag på Adblock.

Jag gillar faktiskt hans artiklar och mycket av vad han säger stämmer. Sen att stora delar av gamer-communityt befinner sig i "förnekande" är ett problem, och då är det bra att det finns folk som Arnroth och "rör om lite i grytan" då och då.

Inaktiv
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Segas:

Och skippar ni artiklar som innefattar Arnroth eller lägger honom bakom en cementerad betongvägg så släpper jag på Adblock.

Jag gillar faktiskt hans artiklar och mycket av vad han säger stämmer. Sen att stora delar av gamer-communityt befinner sig i "förnekande" är ett problem, och då är det bra att det finns folk som Arnroth och "rör om lite i grytan" då och då.

Det råder en delad mening kring det.

Medlem

Done and done! ;P


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

Bra musmatta det där. Använder min flitigt. Både Webhallen- och en standard QPad-musmatta har fått flytta på sig.


signatur

Have a good time!

Medlem

Jaha, nu var man supporter till 2015-06-27...

Medlem

.....


signatur

IDKFA

Medlem

lite synd bara att det enbart är pc-inriktade presenter som gäller när man blir supporter :/ självklart kan man ju supporta ändå, men att få en musmatta å några pc-spelstidningar känns lite ovärt när man bara spelar på konsoll... och inte använder mus till datorn

Medlem

musmmattorna slut nu?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av dagra90:

musmmattorna slut nu?

Nope, finns kvar!


signatur

Fix the game!

Oj, fel forum. Jag menar, fix the videouppspelaren


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ooh nu kanske man får sig en!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Jaha, såå ni har okså goott över till dedära mikråtransaktiooner dåraa vaaaae!?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Om man redan är supporter och vill ha en till matta hur gör jag då .


signatur

-| Spel ska köpas inte stjälas |-

Medlem

Tvingar ni mig?

Medlem

Låt mig köpa den billigaste prenumerationen och ge mig en musmatta då, inte 300kr + matta.. känns som att man betalar för själva mattan då!

Medlem

Mitt ex av musmattan är inramat på väggen Calle

123
Skriv svar