DayZ blir inte något mästerverk – i början

Inaktiv

Var glad att det kommer och att dom tar sin tid med att göra det rätt. Som spelare av Infestation "aka War Z, tar skydd" så lär man sig uppskatta seriösa utvecklare.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

vadå inte mästerverk?

om det är typ som dayzmod fast med lite prestanda fix så är jag nöjd.

sen att man inte kan koka ris och gå på toaletten förrän om några patches, det spelar mindre roll.

Medlem

går det köpa detta spelet ännu?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

haha jo jag vet att det inte är ute.. jag tänkte mer om man kunde köpa det och sedan kunna tanka ner det direkt när alphan släpps.. men jag antar att det inte går då.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Ge upp. Detta kommer tyvärr vara dödfött. Det är som Blizzard egna MOBA... Dem är fakkin 4 år för sena!. Det handlar lika mycket om timing som att faktiskt leverera något!

Medlem

Antar de som gnäller för det tar lång tid tills ett spel släppas också gnäller när ett spel släpps för tidigt fullt med buggar...

Medlem
Skrivet av XiNister:

Antar de som gnäller för det tar lång tid tills ett spel släppas också gnäller när ett spel släpps för tidigt fullt med buggar...

Om jag inte minns rätt. Första videon vi fick se med västarna osv. I november 2012. Så sade utvecklaren att spelet är klart men behöver finjusteras innan det är dags att släppa. Det är 1 år och 1 månad sen. I rest my case

Medlem
Skrivet av Rentah:
Skrivet av XiNister:

Antar de som gnäller för det tar lång tid tills ett spel släppas också gnäller när ett spel släpps för tidigt fullt med buggar...

Om jag inte minns rätt. Första videon vi fick se med västarna osv. I november 2012. Så sade utvecklaren att spelet är klart men behöver finjusteras innan det är dags att släppa. Det är 1 år och 1 månad sen. I rest my case

Om du ägnar lite tid åt att sätta dig in i projektets utveckling så förstår du säkert varför.

Inaktiv
Skrivet av Rentah:
Skrivet av XiNister:

Antar de som gnäller för det tar lång tid tills ett spel släppas också gnäller när ett spel släpps för tidigt fullt med buggar...

Om jag inte minns rätt. Första videon vi fick se med västarna osv. I november 2012. Så sade utvecklaren att spelet är klart men behöver finjusteras innan det är dags att släppa. Det är 1 år och 1 månad sen. I rest my case

Rocket var en moddare och är fortfarande en moddare. Han lovar saker förtidigt och sätter helt orealistiska deadlines. Har man följt en modscen tidigare kunde man genomskåda det här men människor tar sig aldrig tid och tänker efter före dom gnäller.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av matte89:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av XiNister:

Antar de som gnäller för det tar lång tid tills ett spel släppas också gnäller när ett spel släpps för tidigt fullt med buggar...

Om jag inte minns rätt. Första videon vi fick se med västarna osv. I november 2012. Så sade utvecklaren att spelet är klart men behöver finjusteras innan det är dags att släppa. Det är 1 år och 1 månad sen. I rest my case

Rocket var en moddare och är fortfarande en moddare. Han lovar saker förtidigt och sätter helt orealistiska deadlines. Har man följt en modscen tidigare kunde man genomskåda det här men människor tar sig aldrig tid och tänker efter före dom gnäller.

Det finns ju en del sanning i det du säger. Personligen lyssnar jag på utvecklaren. Säger han detta. Så ska han hålla detta. Annars sjunker han i mina ögon.

12
Skriv svar