The Walking Dead: Season Two har releasedatum

Robot
The Walking Dead: Season Two har releasedatum
Medlem
The Walking Dead: Season Two har releasedatum

neej, säg inte att vi med IOS måste vänta igen?

Medlem

Strunta i TWD, ge mig wolf among us del 2!

MEG
Medlem

Säsong ett var riktigt bra, blev dock besviken att man

inte kunde påverka Lee Everett's öde

.


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem

Undra om de skulle

våga ta livet av Clementine i säsong två

?

La till spoilertaggar för de två som ännu inte spelat. /Tomas


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Spelade knappt två episoder av säsong 1. Folk kallar shooters repetitiva..

Medlem
Skrivet av kebbe:

Spelade knappt två episoder av säsong 1. Folk kallar shooters repetitiva..

Det är ett storyspel. Vad förväntade du dig? :S


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Najs att det börjar snart. Då måste jag bara hitta en sten att gömma mig under tills alla delar är ute.

Medlem
Skrivet av Ascendancy:
Skrivet av kebbe:

Spelade knappt två episoder av säsong 1. Folk kallar shooters repetitiva..

Det är ett storyspel. Vad förväntade du dig? :S

Finns gott om storyspel som vare sig är förutsebara eller har gameplay som går på tomgång.

Klarade mig knappt genom den första timmen av season 1, ger det en chans igen lite längre fram.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Herr rygg

Jaha, då längtar man mer till den 17:e än själva julafton:D


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

MEG
Medlem
Skrivet av MEG:

Undra om de skulle

våga ta livet av Clementine i säsong två

?

La till spoilertaggar för de två som ännu inte spelat. /Tomas

haa ok, jag först för mitt inlägg ovan, men detta inlägg var bara en spekulation av del två som ännu inte är släppt, kan knappast räknas som spoiler


signatur

Death is only the beginning

Medlem

jag spelade igenom hela the walking dead, men jag kände mig inte direkt berörd som alla recensions skrivare beskriver det. Börjar fundera om jag är väldigt känslokall :/


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Känns konstigt att clem klarar sig ensam där ute? Vafan vet en 8 åring(hon är väl ish så gammal) hur man överlever själv? Och inte nog med det.. leva själv där 99% av allt som rör sig vill döda dig..

Vettefasiken.. känns knepigt.

Medlem

Förstår inte varför man ska bli tvungen att styra Clementine denna gången. Jag mena, vilka val kan ett litet barn få? Val som "du får gå och du får stanna" och liknande kommer hon ju knappast att få bestämma. Hmm..

Medlem

Ja vad säger man? ÄNTLIGEN!

Medlem

Hårda ord kanske... men de som inte blev berörda av spelet har antingen inte brytt sig om att sätta sig in i historien... eller har brist på empati!

Medlem
Skrivet av MEG:

Undra om de skulle

våga ta livet av Clementine i säsong två

?

La till spoilertaggar för de två som ännu inte spelat. /Tomas

Jag blev själv så jävla förbannad när

Carley som var en av mina favoriter i spelet dog

...

Medlem

Jaaa va glad jag blir äntligen....

Medlem

En fråga , kanske dum men vad vet jag
Menar ni 20€ för HELA säsongen eller per kapitel ?

Medlem

Håller på med min första genomspelning, snart klar med 3e kapitlet. Fruktansvärt jävla bra alltså! Har verkligen blivit berörd flera gånger och suttit och tänkt på en viss händelse flera timmar senare. "Tänk om"...
Ser fram emot en andra säsong!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

Första var skoj men kom det inte på rea väldigt fort? Kändes som man kunde få det för 50:- typ efter bara några månader. Jag är sugen på säsong två men tänker vänta lite...

Medlem
Skrivet av MEG:

Undra om de skulle

våga ta livet av Clementine i säsong två

?

La till spoilertaggar för de två som ännu inte spelat. /Tomas

Gör de det så kommer jag definitivt betala tillbaka tusenfald IRL...

Medlem
Skrivet av naess91:

En fråga , kanske dum men vad vet jag
Menar ni 20€ för HELA säsongen eller per kapitel ?

Hela säsongen.

Äntligen dags! Det blir perfekt med lite zombies i jul som kontrast till alla tomteskägg.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Känns konstigt att clem klarar sig ensam där ute? Vafan vet en 8 åring(hon är väl ish så gammal) hur man överlever själv? Och inte nog med det.. leva själv där 99% av allt som rör sig vill döda dig..

Vettefasiken.. känns knepigt.

Tänker samma sak, men hon visade ju sig ganska stark i 1:a säsongen, särskilt i slutet

när hon drog in Lee i butiken eller vad det var. Hon kunde ju dra in honom mitt bland alla zombies.


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Medlem
Skrivet av Bibel-John:
Skrivet av Ztreek:

Känns konstigt att clem klarar sig ensam där ute? Vafan vet en 8 åring(hon är väl ish så gammal) hur man överlever själv? Och inte nog med det.. leva själv där 99% av allt som rör sig vill döda dig..

Vettefasiken.. känns knepigt.

Tänker samma sak, men hon visade ju sig ganska stark i 1:a säsongen, särskilt i slutet

när hon drog in Lee i butiken eller vad det var. Hon kunde ju dra in honom mitt bland alla zombies.

Känns garanterat att de antingen låter henne hitta en ny grupp (eller överlevande från den gamla) väldigt fort, som kommer hjälpa henne. Eller att de gör successiva time-skips så att hon blir lite äldre, och med tiden blir jämförbar med Carl.

1
Skriv svar