Battlefield 4: China Rising

Robot
Battlefield 4: China Rising

Mitt i det rasande kriget dyker Kina upp som en stridsmålad gubben-i-lådan, beväpnad med fyra nya slagfält och en kaxig tvåhjuling att besegra de stora avstånden med.

#battlefield-4-china-rising, #dice, #battlefield-4, #battlefield-4-second-assault, #battlefield-3, #battlefield-2


Medlem
Battlefield 4: China Rising

Har second assault bara kommut på konsol eller? Testade China Rising i förrgår men såg inte skymten av SA i server filterinställningarna (kör på pc)


signatur

Game long and prosper

Medlem

en sak jag reagerade på ær att DICE har skyltat hela tiden med "levelution" men det existerar inte ett enda "event" på dom nya banorna.

Medlem

spelet är bra å så men snipers!!!!!!!!! är så jobbiga

Medlem

Stör mig på att jag måste köpa premium för att få testa det innan den 17 dec. Har redan betalt för extended version med China Rising inkluderat men måste ändå vänta till den 17=(

Medlem

Rush måste vara bland det sämsta som finns, jag får rysningar bara jag hör "Operation Locker"

Medlem

Bra artikel.
Själv har jag med stor besvikelse lagt BF4 nästan helt på hyllan. Jag tycker att känslan är borta. Det har blivit för snabbt, för mycket COD. Det som förut var ett spel där man tillsammans med vänner kunde avancera i lugn och ro är nu bara ett hetsigt shoot 'em up.
DICE har tappat det, det är min åsikt.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

Mjää, vill ha mer BF2 kartor. Dragon Valley och Dalian skulle sitta fint i BF4

Medlem
Skrivet av Javas:

Har second assault bara kommut på konsol eller? Testade China Rising i förrgår men såg inte skymten av SA i server filterinställningarna (kör på pc)

Microsoft mutade EA och DICE. Xbox One har därför redan Second Assault

Medlem

Extremt fattigt imo.

Patchfixar kan man inte räkna in i detta DLC.

Alltså får man 4 kartor, lite vapen och ett par fordon. Det hade varit hyfsat decent om det varit klassiska remakes som innan med Karkand. Men nu är det 4 randoms.

Att ge 3 i betyg till något som förr kallades "patch" är overkill. På sin höjd värt en 2:a för innehållet är på tok för fattigt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Saknar också rush, spelade nästan bara rush i BF3 och där fungerade det bra. Men bandesignen i BF4 passar inte alls för rush vilket är synd. Missförstå mig inte, conquest är riktigt bra i BF4. Men ibland blir man less på alla mastodontbanor och vill spela på lite tightare banor som till exempel Seine Crossing och Grand Baazar.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

För stort och öppet och för mycket fordon. Det är min åsikt om detta. När båda lag behöver två anti-air var så har det fan gått för långt.

Vad hände med lagom som på Caspian Border och Operation Firestorm? Ser fram emot Second Assault.

Medlem

hoppas ingen köper premium nu för att få spela innan, gå inte på sånt där pengamjölkande på trasiga produkter.
BF4 har verkligen potentialen att bli/vara ett bra spel, synd bara att det har blivit som det har blivit.

Medlem

...med fiender som glömt bort bokstaven "w"

Är det bara jag som inte fattar vad Calle menar med det? Känner mig lite smådum.

Medlem
Skrivet av Ch4rles:

...med fiender som glömt bort bokstaven "w"

Är det bara jag som inte fattar vad Calle menar med det? Känner mig lite smådum.

tror han menar att röra sig framåt?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av baggso:
Skrivet av Ch4rles:

...med fiender som glömt bort bokstaven "w"

Är det bara jag som inte fattar vad Calle menar med det? Känner mig lite smådum.

tror han menar att röra sig framåt?

Förr kallades de campers


signatur
Inaktiv
Skrivet av Ch4rles:

...med fiender som glömt bort bokstaven "w"

Är det bara jag som inte fattar vad Calle menar med det? Känner mig lite smådum.

Hm kanske syftar på att de inte rör sig framåt utan campar mest. .. Kanske <:B

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av leo.vanich:
Skrivet av baggso:
Skrivet av leo.vanich:

Carl Johansson-Sundelius

jag börjar Tröttna på FZ JÄVLIGT MYCKET HUR I HELVETET KAN BF4 FÅ 3/5? OCH JÄVLA CALL OF DUTY SUGER BAJS SOM KÖR SAMMA JÄVLA MOTOR GRAFIK UPPTATERAR JÄTTE LITE OCH FÅ SAMMA 3/5? DÅ SKULLE JAG GE CALL OF DUTY GOUSTH SHIT 1/5 DA EFTERSOM DE GÖR INGET NYTT SAMMA JÄVLA SKIT VARJE ÅR !!! BF4 SKULLE LÄTT FÅ 5/5 EFTERSOM DE HAR ALLTID NYA IDER FÖRBÄTTRA MEN SÅ OTUR ATT DE HAR FÅTT MASSA BUGS NU DET TACKAR MAN EA FÖR ATT DOM PRÄSSAR PÅ DOM MEDANS COD HAR INTE SÅ MÅNGA BUGAR DET KLAR DE GÖR INGET NYTT SÅ RISKEN E MIDRE HA BUG JU!! SKA FAN ALDRIG VARA PÅ FZ LÄNGRE NI SKACKAR BARA SKIT NI KAN INGET OM SPEL TROR FAN INTE NI TESTAR DOM ENS NI HITTAR PÅ EGANA OCH KOLLAR ANDRA SIDOR OCH GE SÄMRE BETYG BARA FÖR LEKA ATT NI KAN MER HAHA SÅ DÅLIGT SLUTA MED SIDAN TACK TRÖTT PÅ ER SKIT ALLA JÄVLA BRA SPEL NI SÅGAR DOM HÅRD MEDANS SÄMSTA SPELEN NI HÖJER DOM .......

härligt förstainlägg här på FZ! kryp tillbaka till mamma nu så blir det bättre ska du se

det kan du gära lika gärna. din call of duty fanboys jag har så¨rätt det jag säge. bf4 är bästa spelet om det va bug fri medans call of duty kör samma skit varje år grafiken e från 2000 talet ..... 2030 då får call ofduty bf4 grafik.. och ändå får den bra betyg helt jävla konstig värld vi lever i,.... och FZ är proffs på SÅGA bra spel medans 90 talet grafik får bästa betyg VILKEN BRA SIDA man vill gärna läsa mer här NOT:::::::

Några av världens bästa spel har inte bra grafik. Stick iväg nu.

hehe du kan inget om spel Bf4 har bästa kvalitet in vapen känlsa forddon ljud effkter möljien grafik är inte allt men ändå har dice lyckads med allt !! snacka om arcan cod som har falska ljud av vapen och deras vapen modeler ser ut som leksaker ju haha vilket skämt och den får ett likvärd betyg mot bf ....... skit va surt detta är

Medlem

Själv så hoppar jag detta och väntar två år till BF5. Synd för verkar kul, men jag är besviken på bugggarna och trött på affärsmodellen.

Skrivet av leo.vanich:

WALL OF CAPS

Chilla ned lite. Sätt dig i soffan med en Pommac och tadelungt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av leo.vanich:

Versaler.....

Att skriva med versaler uppfattas som gapigt och jobbigt att läsa på detta Internet, så vill du kritisera något så gör det i saklig ton. Kan också rekommendera punkter och kommatecken, de är dina bästa vänner i det skrivna språket.

Läs recensionerna av respektive spel så förstår du betyget. Sen kan såklart personlig smak skilja sig. Andra kan tycka helt andra saker än du, och det är helt i sin ordning. Om du verkligen inte håller med oss om någonting är du välkommen att stänga ner fliken närsomhelst.


signatur
Medlem

Väntar tills dom flesta buggarna är borta innan jag börjar spela det igen. Jag har spelat tillräckligt många battlefield för att veta att dom första månaderna är mer smärta än nöje.

Medlem
Skrivet av leo.vanich:

Carl Johansson-Sundelius

jag börjar Tröttna på FZ JÄVLIGT MYCKET HUR I HELVETET KAN BF4 FÅ 3/5? OCH JÄVLA CALL OF DUTY SUGER BAJS SOM KÖR SAMMA JÄVLA MOTOR GRAFIK UPPTATERAR JÄTTE LITE OCH FÅ SAMMA 3/5? DÅ SKULLE JAG GE CALL OF DUTY GOUSTH SHIT 1/5 DA EFTERSOM DE GÖR INGET NYTT SAMMA JÄVLA SKIT VARJE ÅR !!! BF4 SKULLE LÄTT FÅ 5/5 EFTERSOM DE HAR ALLTID NYA IDER FÖRBÄTTRA MEN SÅ OTUR ATT DE HAR FÅTT MASSA BUGS NU DET TACKAR MAN EA FÖR ATT DOM PRÄSSAR PÅ DOM MEDANS COD HAR INTE SÅ MÅNGA BUGAR DET KLAR DE GÖR INGET NYTT SÅ RISKEN E MIDRE HA BUG JU!! SKA FAN ALDRIG VARA PÅ FZ LÄNGRE NI SKACKAR BARA SKIT NI KAN INGET OM SPEL TROR FAN INTE NI TESTAR DOM ENS NI HITTAR PÅ EGANA OCH KOLLAR ANDRA SIDOR OCH GE SÄMRE BETYG BARA FÖR LEKA ATT NI KAN MER HAHA SÅ DÅLIGT SLUTA MED SIDAN TACK TRÖTT PÅ ER SKIT ALLA JÄVLA BRA SPEL NI SÅGAR DOM HÅRD MEDANS SÄMSTA SPELEN NI HÖJER DOM .......

Chilla och skriv förståeligt.

Medlem
Skrivet av Loltron:

en sak jag reagerade på ær att DICE har skyltat hela tiden med "levelution" men det existerar inte ett enda "event" på dom nya banorna.

Va? Menar du att skeppet som åker in i ön och höghuset som rasar inte händer i spelet?!

Skrivet av leo.vanich:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av leo.vanich:
Skrivet av baggso:
Skrivet av leo.vanich:

Carl Johansson-Sundelius

jag börjar Tröttna på FZ JÄVLIGT MYCKET HUR I HELVETET KAN BF4 FÅ 3/5? OCH JÄVLA CALL OF DUTY SUGER BAJS SOM KÖR SAMMA JÄVLA MOTOR GRAFIK UPPTATERAR JÄTTE LITE OCH FÅ SAMMA 3/5? DÅ SKULLE JAG GE CALL OF DUTY GOUSTH SHIT 1/5 DA EFTERSOM DE GÖR INGET NYTT SAMMA JÄVLA SKIT VARJE ÅR !!! BF4 SKULLE LÄTT FÅ 5/5 EFTERSOM DE HAR ALLTID NYA IDER FÖRBÄTTRA MEN SÅ OTUR ATT DE HAR FÅTT MASSA BUGS NU DET TACKAR MAN EA FÖR ATT DOM PRÄSSAR PÅ DOM MEDANS COD HAR INTE SÅ MÅNGA BUGAR DET KLAR DE GÖR INGET NYTT SÅ RISKEN E MIDRE HA BUG JU!! SKA FAN ALDRIG VARA PÅ FZ LÄNGRE NI SKACKAR BARA SKIT NI KAN INGET OM SPEL TROR FAN INTE NI TESTAR DOM ENS NI HITTAR PÅ EGANA OCH KOLLAR ANDRA SIDOR OCH GE SÄMRE BETYG BARA FÖR LEKA ATT NI KAN MER HAHA SÅ DÅLIGT SLUTA MED SIDAN TACK TRÖTT PÅ ER SKIT ALLA JÄVLA BRA SPEL NI SÅGAR DOM HÅRD MEDANS SÄMSTA SPELEN NI HÖJER DOM .......

härligt förstainlägg här på FZ! kryp tillbaka till mamma nu så blir det bättre ska du se

det kan du gära lika gärna. din call of duty fanboys jag har så¨rätt det jag säge. bf4 är bästa spelet om det va bug fri medans call of duty kör samma skit varje år grafiken e från 2000 talet ..... 2030 då får call ofduty bf4 grafik.. och ändå får den bra betyg helt jävla konstig värld vi lever i,.... och FZ är proffs på SÅGA bra spel medans 90 talet grafik får bästa betyg VILKEN BRA SIDA man vill gärna läsa mer här NOT:::::::

Några av världens bästa spel har inte bra grafik. Stick iväg nu.

hehe du kan inget om spel Bf4 har bästa kvalitet in vapen känlsa forddon ljud effkter möljien grafik är inte allt men ändå har dice lyckads med allt !! snacka om arcan cod som har falska ljud av vapen och deras vapen modeler ser ut som leksaker ju haha vilket skämt och den får ett likvärd betyg mot bf ....... skit va surt detta är

Du får dagens tratt.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skrivet av leo.vanich:

Carl Johansson-Sundelius

jag börjar Tröttna på FZ JÄVLIGT MYCKET HUR I HELVETET KAN BF4 FÅ 3/5? OCH JÄVLA CALL OF DUTY SUGER BAJS SOM KÖR SAMMA JÄVLA MOTOR GRAFIK UPPTATERAR JÄTTE LITE OCH FÅ SAMMA 3/5? DÅ SKULLE JAG GE CALL OF DUTY GOUSTH SHIT 1/5 DA EFTERSOM DE GÖR INGET NYTT SAMMA JÄVLA SKIT VARJE ÅR !!! BF4 SKULLE LÄTT FÅ 5/5 EFTERSOM DE HAR ALLTID NYA IDER FÖRBÄTTRA MEN SÅ OTUR ATT DE HAR FÅTT MASSA BUGS NU DET TACKAR MAN EA FÖR ATT DOM PRÄSSAR PÅ DOM MEDANS COD HAR INTE SÅ MÅNGA BUGAR DET KLAR DE GÖR INGET NYTT SÅ RISKEN E MIDRE HA BUG JU!! SKA FAN ALDRIG VARA PÅ FZ LÄNGRE NI SKACKAR BARA SKIT NI KAN INGET OM SPEL TROR FAN INTE NI TESTAR DOM ENS NI HITTAR PÅ EGANA OCH KOLLAR ANDRA SIDOR OCH GE SÄMRE BETYG BARA FÖR LEKA ATT NI KAN MER HAHA SÅ DÅLIGT SLUTA MED SIDAN TACK TRÖTT PÅ ER SKIT ALLA JÄVLA BRA SPEL NI SÅGAR DOM HÅRD MEDANS SÄMSTA SPELEN NI HÖJER DOM .......

U mad bro?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av dotque:
Skrivet av Loltron:

en sak jag reagerade på ær att DICE har skyltat hela tiden med "levelution" men det existerar inte ett enda "event" på dom nya banorna.

Va? Menar du att skeppet som åker in i ön och höghuset som rasar inte händer i spelet?!

Jo, han syftade på China Rising, där det inte sker i samma utsträckning.


signatur
Medlem

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Loltron:

en sak jag reagerade på ær att DICE har skyltat hela tiden med "levelution" men det existerar inte ett enda "event" på dom nya banorna.

Va? Menar du att skeppet som åker in i ön och höghuset som rasar inte händer i spelet?!

Jo, han syftade på China Rising, där det inte sker i samma utsträckning.

Finns det överhuvudtaget? Utöver bombflygen då (som iofs inte är en event)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Känner precis samma sak, satt och tänkte spela lite Rush, för det var så förbannat sköj i Bad Company 2.

Stängde av efter 5 minuter, China Rising gjorde det inte bättre


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av leo.vanich:

hehe du kan inget om spel Bf4 har bästa kvalitet in vapen känlsa forddon ljud effkter möljien grafik är inte allt men ändå har dice lyckads med allt !! snacka om arcan cod som har falska ljud av vapen och deras vapen modeler ser ut som leksaker ju haha vilket skämt och den får ett likvärd betyg mot bf ....... skit va surt detta är

Spelade Sam and Max: Hit the Road utan ljud i min barndom och jag hade mycket roligare med et än med BF4.

Medlem

i come to the bf4 threads for the rage


signatur

always use the nubs for cover

123
Skriv svar