Dag 6. Minecraft alter ego.

Dag 6. Minecraft alter ego.

Jag har inte tid, har bara en kort tidslucka att skriva på.
Så jag avslöjar nu vart jag tog mitt Minecraft nick ifrån.

Lord_Bravery, en figur från WB showen "Freakazoid". Jag älskar tecknat, har gjort det hela livet och kommer fortsätta med det tills jag dör. Jag väljer "Batman the animated series" eller "Freakazoid" framför "Walking dead" eller "GoT" vilken dag som helst.

Här är ett kort avsnitt för att poängtera vilket bra val av nick jag gjort.
Min humor är väldigt lik.

På gårdagens fråga om vilken leksakslinje gubben kom ifrån så är svaret, väldigt enkelt om ni känner mig. Det var ifrån "The Real Ghostbusters" leksakerna från 1988.

"omnom nom"

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Dag 6. Minecraft alter ego.

Ursäkta om jag sticker in med lite smygreklam, men för er som inte har en aning vad han snackar om:

Skamlös self promotion, i min blogg??? For shame!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Dina PS2 spel är icket i alfabetisk ordning, jag får lite lätt ångest!

Oordning för vem? Jag vet var alla är, även de titlar som är total skit. konstigt nog syns många av dem på bilden.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Oordning för vem? Jag vet var alla är, även de titlar som är total skit. konstigt nog syns många av dem på bilden.

Men man är ju inte Pr0 Gam3Rz om man inte har alla Call of Dutys i alfabetisk ordning!

Jag är en sensible gamer. Jag säger gamer även fast jag inte är på bra termer med...termen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar