Bilder från andra episoden av The Wolf Among Us

Robot
Medlem
Bilder från andra episoden av The Wolf Among Us

Bra spel men personligen så tycker jag att det är jobbigt med episod-släpp. Alldeles för långt emellan dem och lite väl korta…

Men antar att det dock är en bra strategi för att hålla spelarna på sträckbänken och trigga dom att vilja ha mer.


signatur

Submission is for the weak

Skribent
Skrivet av Kleptomaniac:

Bra spel men personligen så tycker jag att det är jobbigt med episod-släpp. Alldeles för långt emellan dem och lite väl korta…

Men antar att det dock är en bra strategi för att hålla spelarna på sträckbänken och trigga dom att vilja ha mer.

Framförallt är det bra för en hyfsat liten studio som Telltale att piska upp stort intresse för sitt spel fem gånger istället för en. Men jag håller med dig i sak – spela tre timmar, vänta två månader känns lite väl mycket som tortyr!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Citat:

Framförallt är det bra för en hyfsat liten studio som Telltale att piska upp stort intresse för sitt spel fem gånger istället för en. Men jag håller med dig i sak – spela tre timmar, vänta två månader känns lite väl mycket som tortyr!

Om två månader för 3 timmars material är som tortyr vågar jag inte gissa vad film trilogier är för dig.

Skribent
Skrivet av hänt:
Citat:

Framförallt är det bra för en hyfsat liten studio som Telltale att piska upp stort intresse för sitt spel fem gånger istället för en. Men jag håller med dig i sak – spela tre timmar, vänta två månader känns lite väl mycket som tortyr!

Om två månader för 3 timmars material är som tortyr vågar jag inte gissa vad film trilogier är för dig.

Också tortyr!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av hänt:
Citat:

Framförallt är det bra för en hyfsat liten studio som Telltale att piska upp stort intresse för sitt spel fem gånger istället för en. Men jag håller med dig i sak – spela tre timmar, vänta två månader känns lite väl mycket som tortyr!

Om två månader för 3 timmars material är som tortyr vågar jag inte gissa vad film trilogier är för dig.

Också tortyr!

Haha fair enough, jag väntar fortfarande på Advent Rising 2. Efter att man har väntat 8 år på något blir 2 månader triviala.

Medlem

The Walking Dead i mitten av månaderna och The Wolf Among Us i början/slutet borde vara en bra plan.

Medlem

Ooo kan inte vänta, spelade som den snälla, återhållsamma och reformerade vargen men med det slutet.... Så är det slut med silkesvantarna och nu blir det verkligen stora stygga vargen med blod och inälvor överallt!

1
Skriv svar