Första titten på den andliga uppföljaren till SOCOM

Robot
Medlem
Första titten på den andliga uppföljaren till SOCOM

Ser inget vidare ut för jag antar att det är till PS4? Kommer ihåg det första SOCOM-spelet till ps2, det var ett spel i hög klass

Medlem

nackdelen i åna spel där allt dör skitsnabbt å fienderna är livsfarliga är att sniper is law, när ingen vågar springa runt å kniva äger en sniper slagfältet, ifs ganska verklighetstroget med inte så bra för balans xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

nackdelen i åna spel där allt dör skitsnabbt å fienderna är livsfarliga är att sniper is law, när ingen vågar springa runt å kniva äger en sniper slagfältet, ifs ganska verklighetstroget med inte så bra för balans xD

Fast i mer realistiska spel så är ju snipers rätt värdelösa när det gäller strider som inte sker över långa avstånd, så jag ser inte riktigt problemet.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

nackdelen i åna spel där allt dör skitsnabbt å fienderna är livsfarliga är att sniper is law, när ingen vågar springa runt å kniva äger en sniper slagfältet, ifs ganska verklighetstroget med inte så bra för balans xD

Det går ju faktiskt att balansera med bandesignen. Om kartorna begränsar möjligheten för sniping så blir det inget problem.

Medlem

Med andligt antar jag ni menar religiösa inslag, så helt plötsligt lägger soldaten sin hand på sårade och botar dessa.

Medlem

Japp snipers till Rainbow six spelen var rätt värdelösa just pga att man sällan hade nå avstånd.
Så de behöver inte nödvändigt orsaka problem. Om spelet nu inte har lika öppna miljöer som i Arma spelen.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Ser inget vidare ut för jag antar att det är till PS4? Kommer ihåg det första SOCOM-spelet till ps2, det var ett spel i hög klass

Det är faktiskt till pc om jag inte misstar mig.

Inaktiv

De kan väl bara begränsa antalet snipers? Samt så håller jag med om att de är för enkla i de flesta spel.

1
Skriv svar