Julkalendern – Vinn lyxigt Saints Row 4 på pc!

Robot
Julkalendern – Vinn lyxigt Saints Row 4 på pc!

Tre feta samlarutgåvor av open world-röjaren står på spel.

#saints-row-iv


Avstängd
Julkalendern – Vinn lyxigt Saints Row 4 på pc!

tror knappast jag vinner då man inte visste vissa frågor, men får hålla tummarna att turen kanske är en på ens sida nu

Medlem

Ni har en tendens att ha en fråga varje dag som har en sjukt svag meningsuppbyggnad.

Medlem

Kände mig som sherlock holmes när jag äntligen lyckades lösa fråga 2.

Medlem

Vilka vann förra tävlingen då?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bara jag som saknar video julkalendern? Where's my annual dose of cooking mama and mario?!

Men kul att ni kör tävlingar! Kanske skulle kunna gå att kombinera?

Medlem
Skrivet av Average Bro:

Ni har en tendens att ha en fråga varje dag som har en sjukt svag meningsuppbyggnad.

Japp , fattade inte fråga 2 först... fick läsa den 50 gånger för att förstå den korrekt Sen är jag ju skåning också ;P

Medlem
Skrivet av naess91:
Skrivet av Average Bro:

Ni har en tendens att ha en fråga varje dag som har en sjukt svag meningsuppbyggnad.

Japp , fattade inte fråga 2 först... fick läsa den 50 gånger för att förstå den korrekt Sen är jag ju skåning också ;P

Haha! Jag såg verkligen inte problemet med fråga 2, och vet inte om jag håller med om att de ofta har en fråga med "svag meningsuppbyggnad" heller.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv

Den här var jag tvungen att vara med på naturligtvis. Blev en chansning på fråga två då jag hade lite svårt att förstå den men jag hoppas på det bästa.

Medlem

Tog mig också en bra stund att förstå fråga #2, men ju svårare/klurigare desto roligare!

Medlem

Var inte fråga ett lite av en kuggfråga?


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av Kempo:

Var inte fråga ett lite av en kuggfråga?

Kändes lite som det, föll nästan för den.

Medlem

I sann Saints Row-anda så trolla det hårt med andra ord.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Gissade på andra frågan, man får se om ens magkänsla ger rätt
Lycka till alla andra

Medlem
Skrivet av Stag:
Skrivet av naess91:
Skrivet av Average Bro:

Ni har en tendens att ha en fråga varje dag som har en sjukt svag meningsuppbyggnad.

Japp , fattade inte fråga 2 först... fick läsa den 50 gånger för att förstå den korrekt Sen är jag ju skåning också ;P

Haha! Jag såg verkligen inte problemet med fråga 2, och vet inte om jag håller med om att de ofta har en fråga med "svag meningsuppbyggnad" heller.

hehe nej, det kanske är enkelt för vissa. Detta är nog tredje dagen deras lite mer kluriga/lustiga fråga känns "fel" när jag läser den. Jag får erkänna att jag fortsatt tycker denna fråga två är mycket konstigt ställd, det går få fram vad de menar. Men för alla som inte spelat Saints Row alls, så blir det betydligt tuffare när de inte har något att gå på. Ungefär så.

Medlem

Fast fråga två har ju egentligen ingenting med om du har spelat spelen att göra eller inte. Det står ju faktiskt också bara spelserie, så det måste ju inte ens röra sig om SR.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Håller tummarna riktigt hårt, har inte hunnit skaffa Saints Row 4 än och man älskade 3an xD


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Håller tummarna riktigt hårt, har inte hunnit skaffa Saints Row 4 än och man älskade 3an xD

Om du gillade trean så kommer du antingen älska eller avsky fyran, för min del så pekar det mot det senare, 2:an var bäst i serien, trean var sämre, och fyran förtjänar inte att kallas uppföljare, snarare som ett DLC till trean där dom sabbar allt med superkrafter. (bilar är t.ex helt onödiga). klädutbudet är i princip identiskt med det i trean, förutom typ 5-7 st outfits (alltså hela outfits, inte lösa kläder) som är nya.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Javas:

Håller tummarna riktigt hårt, har inte hunnit skaffa Saints Row 4 än och man älskade 3an xD

Om du gillade trean så kommer du antingen älska eller avsky fyran, för min del så pekar det mot det senare, 2:an var bäst i serien, trean var sämre, och fyran förtjänar inte att kallas uppföljare, snarare som ett DLC till trean där dom sabbar allt med superkrafter. (bilar är t.ex helt onödiga). klädutbudet är i princip identiskt med det i trean, förutom typ 5-7 st outfits (alltså hela outfits, inte lösa kläder) som är nya.

Mjo, har hört samma beskrivning från Angry Joe samt de vänner som redan spelat ut 4an men jag gillar det jag sett och hört än så länge.
Ett DLC till 3an hade ett uppdrag med superkrafter och det var hur kul som helst, så jag tror nog att jag kommer gilla 4an.

Förresten, hur pass utmanande är 4an? Ska man spela igenom det på svåraste på en gång eller?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Javas:

Håller tummarna riktigt hårt, har inte hunnit skaffa Saints Row 4 än och man älskade 3an xD

Om du gillade trean så kommer du antingen älska eller avsky fyran, för min del så pekar det mot det senare, 2:an var bäst i serien, trean var sämre, och fyran förtjänar inte att kallas uppföljare, snarare som ett DLC till trean där dom sabbar allt med superkrafter. (bilar är t.ex helt onödiga). klädutbudet är i princip identiskt med det i trean, förutom typ 5-7 st outfits (alltså hela outfits, inte lösa kläder) som är nya.

Mjo, har hört samma beskrivning från Angry Joe samt de vänner som redan spelat ut 4an men jag gillar det jag sett och hört än så länge.
Ett DLC till 3an hade ett uppdrag med superkrafter och det var hur kul som helst, så jag tror nog att jag kommer gilla 4an.

Förresten, hur pass utmanande är 4an? Ska man spela igenom det på svåraste på en gång eller?

Ja det är nog lika bra, det enda som var svårt var vissa av utmaningarna, och då för att dom går på tid, kanske e patchat nu dock. Rekommenderar också att du lägger in ett par moddar, t.ex. noglitchcity, -visst det är en ball effekt första gångerna, men då det glitchar mer än inte så att säga, så är det enbart förbannat jobbigt.
Finns ett gäng bra moddar på Saintsrowmods.com


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Javas:

Håller tummarna riktigt hårt, har inte hunnit skaffa Saints Row 4 än och man älskade 3an xD

Om du gillade trean så kommer du antingen älska eller avsky fyran, för min del så pekar det mot det senare, 2:an var bäst i serien, trean var sämre, och fyran förtjänar inte att kallas uppföljare, snarare som ett DLC till trean där dom sabbar allt med superkrafter. (bilar är t.ex helt onödiga). klädutbudet är i princip identiskt med det i trean, förutom typ 5-7 st outfits (alltså hela outfits, inte lösa kläder) som är nya.

Mjo, har hört samma beskrivning från Angry Joe samt de vänner som redan spelat ut 4an men jag gillar det jag sett och hört än så länge.
Ett DLC till 3an hade ett uppdrag med superkrafter och det var hur kul som helst, så jag tror nog att jag kommer gilla 4an.

Förresten, hur pass utmanande är 4an? Ska man spela igenom det på svåraste på en gång eller?

Ja det är nog lika bra, det enda som var svårt var vissa av utmaningarna, och då för att dom går på tid, kanske e patchat nu dock. Rekommenderar också att du lägger in ett par moddar, t.ex. noglitchcity, -visst det är en ball effekt första gångerna, men då det glitchar mer än inte så att säga, så är det enbart förbannat jobbigt.
Finns ett gäng bra moddar på Saintsrowmods.com

Alright, här har man lite att kolla igenom ser jag Man tackar och bugar


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Hoppas man har turen på sin sida!

Hade ingen aning hur man skulle tolka den andra frågan... "knoppade av sig"? Nåja, får hoppas att man har tur.

Medlem

Woho, då är man äntligen med i den speciella klubben, de som vunnit något på FZ

1
Skriv svar