Vad hände med årets julkalender här på FZ?

Medlem
Vad hände med årets julkalender här på FZ?

Precis som rubriken säger, undrar vad som hände med julkalendern?

Medlem

Vad menar du? Ny tävling varje dag. Länk på första sidan, strax efter klockan sju varje morgon.

Medlem

Jag vill inte ha tävling, jag vill ha videos! Som det alltid har varit! Ingen julkalender på FZ, ingen nubbe, ska vi inte fira nån jul?

Medlem
Skrivet av Havocado:

Jag vill inte ha tävling, jag vill ha videos! Som det alltid har varit! Ingen julkalender på FZ, ingen nubbe, ska vi inte fira nån jul?

Calle skrev i kommentarerna i första luckan att tävlingar kommer att prioriteras då videos tar upp mycket tid.

Medlem
Skrivet av Havocado:

Jag vill inte ha tävling, jag vill ha videos! Som det alltid har varit! Ingen julkalender på FZ, ingen nubbe, ska vi inte fira nån jul?

Nej, julen är inställd pga allt gnäll. Ni vill bara ha och ha! På min tid fick vi göra våra egna julkalendrar av gamla urtvättade underkläder och gamla mjölkpaket!

Medlem
Skrivet av Birdslaughter:
Skrivet av Havocado:

Jag vill inte ha tävling, jag vill ha videos! Som det alltid har varit! Ingen julkalender på FZ, ingen nubbe, ska vi inte fira nån jul?

Calle skrev i kommentarerna i första luckan att tävlingar kommer att prioriteras då videos tar upp mycket tid.

Tycker de borde fixa någon video i alla fall, sett fram emot FZ's julkalender hela året

Medlem

Dom kommer nog närmare jul, tror inte dom sviker oss helt

Medlem
Skrivet av Birdslaughter:

Dom kommer nog närmare jul, tror inte dom sviker oss helt

Får ta och hålla tummarna med glöggen i handen tills dess

Medlem
Skrivet av bond12:

Precis som rubriken säger, undrar vad som hände med julkalendern?

Bennet stal julen.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av bond12:

Precis som rubriken säger, undrar vad som hände med julkalendern?

Bennet stal julen.

http://i.imgur.com/aUYI8vy.jpg

HAH.


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar