Bungies Destiny har fått releasedatum

Robot
Bungies Destiny har fått releasedatum
Medlem
Bungies Destiny har fått releasedatum

Locked and loaded

Oj, är det så länge till? Då hinner Battlefield 5 komma ut


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Kommer ta ett bra tag innan man köper ps4 alltså. Inte nog med att det inte finns launchtitlar. Det tar ju ett år för spelen att rulla in -.-

Medlem

Verkar vara ett trevligt spel men att gå ut för tidigt och sedan sätta ett PS-only datum är jag inte glad över.
Jag hoppas att fler PC gamers som jag skippar Destiny, antingen är vi värda något som kunder eller så är vi inte det. Jag gillar inte att vi anses som en sekundär marknad eller att för många PC spelare premierar detta beteende.

Tack och hej Bungie.

Medlem

Sen när är 9 december höst??? Inte konstigt att ni får panik så fort det kommer snö i december nere i 08-land...Ni fattar inte ens att det är vinter!!

Avstängd
Skrivet av Tompa8989:

Sen när är 9 december höst??? Inte konstigt att ni får panik så fort det kommer snö i december nere i 08-land...Ni fattar inte ens att det är vinter!!

det står 9 september använd ögonen istället

Medlem
Skrivet av Touhatsu:

Verkar vara ett trevligt spel men att gå ut för tidigt och sedan sätta ett PS-only datum är jag inte glad över.
Jag hoppas att fler PC gamers som jag skippar Destiny, antingen är vi värda något som kunder eller så är vi inte det. Jag gillar inte att vi anses som en sekundär marknad eller att för många PC spelare premierar detta beteende.

Tack och hej Bungie.

Dom har aldrig sagt att det kommer till PC så det är ju inget nytt och datumet som gäller är release för spelet till samtliga konsoler. Betan blir möjligen exklusiv till PS, konstigt om så är fallet dock.

Medlem

Jag har inte fattat det här med mantlarna ännu. Vad är de till för? Har de någon funktion förutom det rent estetiska? Går de att uppgradera?

KoP
Medlem
Skrivet av Tompa8989:

Sen när är 9 december höst??? Inte konstigt att ni får panik så fort det kommer snö i december nere i 08-land...Ni fattar inte ens att det är vinter!!

Oj, någon har vaknat på fel sida idag?

Medlem
Skrivet av Tompa8989:

Sen när är 9 december höst??? Inte konstigt att ni får panik så fort det kommer snö i december nere i 08-land...Ni fattar inte ens att det är vinter!!

Jag får bara panik av rednecks som inte kan läsa.

Medlem
Skrivet av zappmeharder:

Jag har inte fattat det här med mantlarna ännu. Vad är de till för? Har de någon funktion förutom det rent estetiska? Går de att uppgradera?

Men hallå där. Har du försökt att stå på en bergstopp och blicka ut över vidderna i den fladdrande vinden för att se episk ut, utan mantel?? Du kommer mest se ut som en vilsen frilufsare.

Och hur ska man annars kunna göra en mantelrörelse? Omöjligt utan mantel. Då blir det ju bara en rörelse.. hur ska man veta vad det är för rörelse då? "-Ditt vapen klickar, gör en rörelse!" "-Ok sir, jag rör mig, jag rör mig men inget händer!"


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Oj, är det så länge till? Då hinner Battlefield 5 komma ut

Battlefield 5? Det är EA vi snackar om, det kommer förmodligen bara heta "Battlefield" och räknas som en "reboot".

Medlem

Hoppas dom hinner med en pc version


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kommer det inte till One.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Kommer det inte till One.

Nej gick inte att göra. XBone sög för hårt.

Medlem
Skrivet av Yabba:
Skrivet av Tompa8989:

Sen när är 9 december höst??? Inte konstigt att ni får panik så fort det kommer snö i december nere i 08-land...Ni fattar inte ens att det är vinter!!

Jag får bara panik av rednecks som inte kan läsa.

Du får panik för att jag såg fel? Undrar vem som är redneck av oss två...

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Kommer det inte till One.

Betan släpps (tyvärr) först till PS3/PS4 av någon outgrundlig anledning, för att senare släppas till Xbox 360/Xbox One.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Ni blev stora o rika på Pc plattformen Men gör ni inte en PC ver av spelet så "Tack och hej Bungie"


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar