Film visar nya uppdateringen av Final Fantasy XIV

Robot
Film visar nya uppdateringen av Final Fantasy XIV
Medlem
Film visar nya uppdateringen av Final Fantasy XIV

Riktigt bra spel, synd man inte har tid att spela mmos längre.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Jag är så glad att jag inte spelar det här spelet, för jag skulle nog verkligen inte gilla det av det här att döma.

Visst är det bra att jag kan skriva här och låta alla er veta det?

Medlem

Senast jag lag ner ordentlig tid på ett MMO var när WoW Burning Crusade var nytt, men jag köpte Realm Reborn för några veckor sedan på GMGs rea och jag måste säga att jag har haft riktigt kul med de än så länge. Får se hur länge man hänger kvar, har ju inte nått end game ännu så!

Medlem
Skrivet av Draug:

Jag är så glad att jag inte spelar det här spelet, för jag skulle nog verkligen inte gilla det av det här att döma.

Jag står verkligen inte ut med den här sortens overt japanska spel. Logiken och inlevelsen får alltid rejält med stryk i utbyte mot tramsiga japanska kulturstereotyper. Randomness ersätter kreativitet. Sen hjälper det inte att jag inte fallit för den här typen av MMO'n, heller. Men just designen ger mig verkligen utslag.

Ja, ni är japaner! We get it! Gör något konstnärligt nyskapande för en gångs skull! Jag vet att ni har det inom er (för jag är ett stort fan av det gamla japanska spelarvet, typ Zelda, Mario eller FF7).

Det finns andra animerade grafiska stilar än typer av anime, utforska det tack! Det är som att de låter sin "genetik" gå rakt ut i penseldragen när de gör sin concept art - "låt oss vara extra tydliga med att vi är japaner och bara känner till manga-varianter". Våga gå en annan väg istället.

Skrivet av Draug:

Visst är det bra att jag kan skriva här och låta alla er veta det?

Absolut! Jag betalade dyra pengar för din möjlighet att göra det genom att supporta FZ, så varsågod. Utan mig så driver skutan utan riktning ser du.

Ta gärna en gratis kommentarplats till, sätt den på min nota

Medlem

Den ser jag fram emot! dingade nyligen 50 o håller på o gearar upp för binding coil raiden. Har nästan min relic också! Trodde inte det skulle vara såhär kul men kan inte sluta spela, sover inte mycket nuförtiden ^^

zsm
Medlem
Skrivet av sanctier:

Senast jag lag ner ordentlig tid på ett MMO var när WoW Burning Crusade var nytt, men jag köpte Realm Reborn för några veckor sedan på GMGs rea och jag måste säga att jag har haft riktigt kul med de än så länge. Får se hur länge man hänger kvar, har ju inte nått end game ännu så!

Vad snackar du om? Det finns helt klart end-game, och gillar du utmaning kan du ju testa på Binding Coils. Det finns inte 20 olika raids, 300 world bosses och 15 faktioner att grinda rep för, nej, men det betyder inte automatiskt att det saknas end-game.

Medlem

Jag gillade det inte alls men mycket pga världen det är en stor del för mig...

Det ska inte vara massa instancer du går in i för att komma utanför staden eller för att ens gå vidare i den miljön jag är i . Hatar "invisible walls" och dessa är överallt och man kan inte ens hoppa över den där låga kanten över berget för att ta livet av sig.

Så jag vet inte mer än så förutom att man spenderade minst 30min på att gå runt i staden för att prata med folk vilket jag tyckte var riktigt tråkigt men samtidigt innehöll det mkt lore som säkert uppskattas av riktiga FF fans. Combat var riktigt stelt och tråkigt.

Medlem
Skrivet av zsm:
Skrivet av sanctier:

Senast jag lag ner ordentlig tid på ett MMO var när WoW Burning Crusade var nytt, men jag köpte Realm Reborn för några veckor sedan på GMGs rea och jag måste säga att jag har haft riktigt kul med de än så länge. Får se hur länge man hänger kvar, har ju inte nått end game ännu så!

Vad snackar du om? Det finns helt klart end-game, och gillar du utmaning kan du ju testa på Binding Coils. Det finns inte 20 olika raids, 300 world bosses och 15 faktioner att grinda rep för, nej, men det betyder inte automatiskt att det saknas end-game.

Nej, det var därför jag sa får se, eftersom jag "har ju inte nått end game ännu" Så jag kan inte uttala mig om det, är enbart lvl 30 just nu på min lancer och precis börjat leka runt med lite andra yrken! Men sen så har jag inte tiden att spendera helhjärtat på ett MMO vilket är synd och så många andra spel att spela

Medlem

I LOVE THIS GAME!!!


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem
Skrivet av zsm:
Skrivet av sanctier:

Senast jag lag ner ordentlig tid på ett MMO var när WoW Burning Crusade var nytt, men jag köpte Realm Reborn för några veckor sedan på GMGs rea och jag måste säga att jag har haft riktigt kul med de än så länge. Får se hur länge man hänger kvar, har ju inte nått end game ännu så!

Vad snackar du om? Det finns helt klart end-game, och gillar du utmaning kan du ju testa på Binding Coils. Det finns inte 20 olika raids, 300 world bosses och 15 faktioner att grinda rep för, nej, men det betyder inte automatiskt att det saknas end-game.

Ehm... sanctier skrev "nått" med två T'n - alltså menade han inte "något" endgame utan "nått" som i engelskans "reached".

Alltså, han har inte nått endgame ännu. (He hasn't reached endgame yet).

Medlem

kanske blir ett köp till ps4,an

zsm
Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av zsm:
Skrivet av sanctier:

Senast jag lag ner ordentlig tid på ett MMO var när WoW Burning Crusade var nytt, men jag köpte Realm Reborn för några veckor sedan på GMGs rea och jag måste säga att jag har haft riktigt kul med de än så länge. Får se hur länge man hänger kvar, har ju inte nått end game ännu så!

Vad snackar du om? Det finns helt klart end-game, och gillar du utmaning kan du ju testa på Binding Coils. Det finns inte 20 olika raids, 300 world bosses och 15 faktioner att grinda rep för, nej, men det betyder inte automatiskt att det saknas end-game.

Ehm... sanctier skrev "nått" med två T'n - alltså menade han inte "något" endgame utan "nått" som i engelskans "reached".

Alltså, han har inte nått endgame ännu. (He hasn't reached endgame yet).

Urk jag såg det. Nu skäms jag. Så går det när man skriver inlägg på nätterna när man borde sova!

Medlem
Skrivet av KatOne:

Ta gärna en gratis kommentarplats till, sätt den på min nota

Åh vad du kommer få äta upp för det där.

Everybody! Drinks äre on me!

1
Skriv svar