Battlefield 4: China Rising

Medlem
Skrivet av leo.vanich:

Carl Johansson-Sundelius

jag börjar Tröttna på FZ JÄVLIGT MYCKET HUR I HELVETET KAN BF4 FÅ 3/5? OCH JÄVLA CALL OF DUTY SUGER BAJS SOM KÖR SAMMA JÄVLA MOTOR GRAFIK UPPTATERAR JÄTTE LITE OCH FÅ SAMMA 3/5? DÅ SKULLE JAG GE CALL OF DUTY GOUSTH SHIT 1/5 DA EFTERSOM DE GÖR INGET NYTT SAMMA JÄVLA SKIT VARJE ÅR !!! BF4 SKULLE LÄTT FÅ 5/5 EFTERSOM DE HAR ALLTID NYA IDER FÖRBÄTTRA MEN SÅ OTUR ATT DE HAR FÅTT MASSA BUGS NU DET TACKAR MAN EA FÖR ATT DOM PRÄSSAR PÅ DOM MEDANS COD HAR INTE SÅ MÅNGA BUGAR DET KLAR DE GÖR INGET NYTT SÅ RISKEN E MIDRE HA BUG JU!! SKA FAN ALDRIG VARA PÅ FZ LÄNGRE NI SKACKAR BARA SKIT NI KAN INGET OM SPEL TROR FAN INTE NI TESTAR DOM ENS NI HITTAR PÅ EGANA OCH KOLLAR ANDRA SIDOR OCH GE SÄMRE BETYG BARA FÖR LEKA ATT NI KAN MER HAHA SÅ DÅLIGT SLUTA MED SIDAN TACK TRÖTT PÅ ER SKIT ALLA JÄVLA BRA SPEL NI SÅGAR DOM HÅRD MEDANS SÄMSTA SPELEN NI HÖJER DOM .......

Luktar p12 fanboy, vaför bryr du dig om vad andra tycker om du nu gillar spelet?

och som andra har skrivt, testa trycka ur capslock så kanske folk läser vad du skriver.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem
Skrivet av leo.vanich:

...cod som har falska ljud av vapen...

Vet du, Dice var på TV nyligen där personen pratade om just vapen och ljuden och där berättar han uttryckligen om de fakeljud som de använder eftersom folk generellt inte vet hur vapen låter och om det inte är hollywoodljud på dem så blir folk missnöjda.

För att skriva det i klarspråk för att ta ner dig ett pinnhål: Dice säger själva och öppet att de använder "fakeljud".

You were saying?


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av leo.vanich:

SKA FAN ALDRIG VARA PÅ FZ LÄNGRE

skönt för oss andra, tack.

Medlem
Skrivet av leo.vanich:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av leo.vanich:
Skrivet av baggso:
Skrivet av leo.vanich:

Carl Johansson-Sundelius

jag börjar Tröttna på FZ JÄVLIGT MYCKET HUR I HELVETET KAN BF4 FÅ 3/5? OCH JÄVLA CALL OF DUTY SUGER BAJS SOM KÖR SAMMA JÄVLA MOTOR GRAFIK UPPTATERAR JÄTTE LITE OCH FÅ SAMMA 3/5? DÅ SKULLE JAG GE CALL OF DUTY GOUSTH SHIT 1/5 DA EFTERSOM DE GÖR INGET NYTT SAMMA JÄVLA SKIT VARJE ÅR !!! BF4 SKULLE LÄTT FÅ 5/5 EFTERSOM DE HAR ALLTID NYA IDER FÖRBÄTTRA MEN SÅ OTUR ATT DE HAR FÅTT MASSA BUGS NU DET TACKAR MAN EA FÖR ATT DOM PRÄSSAR PÅ DOM MEDANS COD HAR INTE SÅ MÅNGA BUGAR DET KLAR DE GÖR INGET NYTT SÅ RISKEN E MIDRE HA BUG JU!! SKA FAN ALDRIG VARA PÅ FZ LÄNGRE NI SKACKAR BARA SKIT NI KAN INGET OM SPEL TROR FAN INTE NI TESTAR DOM ENS NI HITTAR PÅ EGANA OCH KOLLAR ANDRA SIDOR OCH GE SÄMRE BETYG BARA FÖR LEKA ATT NI KAN MER HAHA SÅ DÅLIGT SLUTA MED SIDAN TACK TRÖTT PÅ ER SKIT ALLA JÄVLA BRA SPEL NI SÅGAR DOM HÅRD MEDANS SÄMSTA SPELEN NI HÖJER DOM .......

härligt förstainlägg här på FZ! kryp tillbaka till mamma nu så blir det bättre ska du se

det kan du gära lika gärna. din call of duty fanboys jag har så¨rätt det jag säge. bf4 är bästa spelet om det va bug fri medans call of duty kör samma skit varje år grafiken e från 2000 talet ..... 2030 då får call ofduty bf4 grafik.. och ändå får den bra betyg helt jävla konstig värld vi lever i,.... och FZ är proffs på SÅGA bra spel medans 90 talet grafik får bästa betyg VILKEN BRA SIDA man vill gärna läsa mer här NOT:::::::

Några av världens bästa spel har inte bra grafik. Stick iväg nu.

hehe du kan inget om spel Bf4 har bästa kvalitet in vapen känlsa forddon ljud effkter möljien grafik är inte allt men ändå har dice lyckads med allt !! snacka om arcan cod som har falska ljud av vapen och deras vapen modeler ser ut som leksaker ju haha vilket skämt och den får ett likvärd betyg mot bf ....... skit va surt detta är

WOW, du borde verkligen få en "Dice Fanboy" dogtag i BF4!

BF4 är bättre än COD utan tvekan, men det finns väldigt många brister i BF4 som du bara verkar blunda för.

BF4 har grym potential men det är långt ifrån problemfritt.


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem

Köpte BF4 inkl china rising (PC) för 249kr under black friday och för dem pengarna så måste jag säga att det är en riktigt najs upplevelse. Körde en hel del BF3 och detta är snäppet bättre. Snipers är som vanligt dryga som satan och rpg missbrukas i vanlig ordning mot infanteri men detta hoppas jag kan nerfas som man gjorde i BF3. Inte kört så mycket än så kanske finns fler moment man hittar att störa sig på med tiden. Lyckats klara mig undan krascher och grafikbuggar hittils också. Totalt får det nog 4/5 toast, inte mycket att whina på.

Medlem
Skrivet av leo.vanich:

Carl Johansson-Sundelius

jag börjar Tröttna på FZ JÄVLIGT MYCKET HUR I HELVETET KAN BF4 FÅ 3/5? OCH JÄVLA CALL OF DUTY SUGER BAJS SOM KÖR SAMMA JÄVLA MOTOR GRAFIK UPPTATERAR JÄTTE LITE OCH FÅ SAMMA 3/5? DÅ SKULLE JAG GE CALL OF DUTY GOUSTH SHIT 1/5 DA EFTERSOM DE GÖR INGET NYTT SAMMA JÄVLA SKIT VARJE ÅR !!! BF4 SKULLE LÄTT FÅ 5/5 EFTERSOM DE HAR ALLTID NYA IDER FÖRBÄTTRA MEN SÅ OTUR ATT DE HAR FÅTT MASSA BUGS NU DET TACKAR MAN EA FÖR ATT DOM PRÄSSAR PÅ DOM MEDANS COD HAR INTE SÅ MÅNGA BUGAR DET KLAR DE GÖR INGET NYTT SÅ RISKEN E MIDRE HA BUG JU!! SKA FAN ALDRIG VARA PÅ FZ LÄNGRE NI SKACKAR BARA SKIT NI KAN INGET OM SPEL TROR FAN INTE NI TESTAR DOM ENS NI HITTAR PÅ EGANA OCH KOLLAR ANDRA SIDOR OCH GE SÄMRE BETYG BARA FÖR LEKA ATT NI KAN MER HAHA SÅ DÅLIGT SLUTA MED SIDAN TACK TRÖTT PÅ ER SKIT ALLA JÄVLA BRA SPEL NI SÅGAR DOM HÅRD MEDANS SÄMSTA SPELEN NI HÖJER DOM .......

Mår du bra? Du borde nog umgås mer med människor, livet känns lite lättare då
Mvh

Medlem

Det är riktiga campingbanor men det är kanske svårt att ta flaggor när en har kinesisk resning....

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Loltron:

en sak jag reagerade på ær att DICE har skyltat hela tiden med "levelution" men det existerar inte ett enda "event" på dom nya banorna.

Va? Menar du att skeppet som åker in i ön och höghuset som rasar inte händer i spelet?!

Nej, det jag menar är att i DLC paketet china rising, vilket detta är en recension av så finns det inga levelution events.

På orginal BF4 banorna finns dom, men inte i china rising.
Och det skrev jag även LÄS.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av leo.vanich:

hehe du kan inget om spel Bf4 har bästa kvalitet in vapen känlsa forddon ljud effkter möljien grafik är inte allt men ändå har dice lyckads med allt !! snacka om arcan cod som har falska ljud av vapen och deras vapen modeler ser ut som leksaker ju haha vilket skämt och den får ett likvärd betyg mot bf ....... skit va surt detta är

Spelade Sam and Max: Hit the Road utan ljud i min barndom och jag hade mycket roligare med et än med BF4.

Det var ju på den tiden spel var roliga.
Sicket klassiskt spel.

Medlem

Bara jag som får buggen att "W" slutar funka så man måste släppa och trycka igen för att kunna röra sig framåt.
En av många buggar som gör en riktigt förbannad

Medlem
Skrivet av CityHasse:

Bara jag som får buggen att "W" slutar funka så man måste släppa och trycka igen för att kunna röra sig framåt.
En av många buggar som gör en riktigt förbannad

Den dyker upp då och då.

Medlem

Ja, vad ska man säga...? Dice borde nog ha väntat några månader innan släppet av BF4. Men EA piskade tydligen på. Jag hade höga förväntningar. Ganska besviken känner jag mig nu. Ångrar nu förbokningen med China Rising, och Premium-köpet i förrgår. Vad säger Dice nu? De var ju väldigt "på" i alla trailers innan BF4. Så trist det sedan blev med alla buggar. Hoppas att det tar sig snart. - Annars är jag mycket tveksam till att köpa BF5. :-|


signatur

autograph

Medlem

Och varför är det oftast 0 (noll) eller få spelare på de svenska servrarna? Även på BF3. Känns ganska trist. Har nu motvilligt börjat spela COD: Ghosts. Där är det full rulle och inga krascher, ännu.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av NexusSolo:

Bra artikel.
Själv har jag med stor besvikelse lagt BF4 nästan helt på hyllan. Jag tycker att känslan är borta. Det har blivit för snabbt, för mycket COD. Det som förut var ett spel där man tillsammans med vänner kunde avancera i lugn och ro är nu bara ett hetsigt shoot 'em up.
DICE har tappat det, det är min åsikt.

En bra åsikt.

Medlem

"I've got a bad feeling about this!" :/


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av NexusSolo:

.....

Ingen aning vilket spel du spelar men BF4 är mycket lugnare än BF3. Men spelar man på 64 players Operation Locker i Domination så förstår jag att du inte tycker det är kul.

Medlem
Skrivet av leo.vanich:

.......

Tid att lära dig skriva och bruka svenska språket kanske?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Klagar man på conquest i en Battlefield-recension spelar man fel spel.

Medlem

Well, Conquest is tha shit. Alltid kul om man slipper bära laget på sina axlar.
Finns alltid för mycket snipers. En i varje lag hade fan räckt.

Tyvärr har jag och polarna "Lost connection to the server" allt för många gånger på China Rising. (Xbox 360) Sist så var det bara en (1) ticket kvar! Sånt suger. Det svider. Det gör mig förbannat trött. Det är ju själve fan att de inte har fixat sånt här. Mer skit på China Rising. Idag fredag så kunde jag inte switcha mellan minor och torchen, det gled te´bax till min Mtar. Inte nog med det, jag och flera andra spelare var osynliga. Men alltså. Skitirriterande!
Jag har förståelse för att det finns buggar men det fryser och man loggas ut allt för mycket. Det börjar kännas som om måttet är rågat nu...


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Som Rush-lover håller jag med: Mer Rush i bakhuvudet inför framtida banor!

Men annars har jag kul i BF4, det funkar bra för mig, de flesta CTD jag får är mellan matcherna så det tenderar inte att göra mig så frustrerad, lite småirriterad snarare. Det är ju såklart inte bra heller, men förhoppningsvis får de ett någorlunda stabilt fix på spelet snart. Under alla buggar skymtar många timmar av underhållning

Inaktiv
Skrivet av NexusSolo:

Bra artikel.
Själv har jag med stor besvikelse lagt BF4 nästan helt på hyllan. Jag tycker att känslan är borta. Det har blivit för snabbt, för mycket COD. Det som förut var ett spel där man tillsammans med vänner kunde avancera i lugn och ro är nu bara ett hetsigt shoot 'em up.
DICE har tappat det, det är min åsikt.

Det har jag gjort!

Medlem

Hmm om jag endå kunde spela utan att spelet fryser och ctrl+alt+del måste användas varje 5-30min då man spelar så hade det varit skoj för jag gillar endå BF4 fast håller med att det blivit lite mer mot CoD :\

Skrivet av Loltron:

en sak jag reagerade på ær att DICE har skyltat hela tiden med "levelution" men det existerar inte ett enda "event" på dom nya banorna.

Hmm det låter konstigt det var ju typ deras stora höjdpunkt med BF4 tillsammans med commander mode. Jag gillar levelution.

Medlem

Hmmmmmm kom igen nu dice!

Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Loltron:

en sak jag reagerade på ær att DICE har skyltat hela tiden med "levelution" men det existerar inte ett enda "event" på dom nya banorna.

Va? Menar du att skeppet som åker in i ön och höghuset som rasar inte händer i spelet?!

Nej, det jag menar är att i DLC paketet china rising, vilket detta är en recension av så finns det inga levelution events.

På orginal BF4 banorna finns dom, men inte i china rising.
Och det skrev jag även LÄS.

Chill bro, har inte hunnit spela spelet än överhuvudtaget så tänkte att Dice, som dom är.., skulle implementera deras levolution i en senare patch eller något!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kebbe:

Klagar man på conquest i en Battlefield-recension spelar man fel spel.

Jag klagar inte på conquest utan på avsaknaden av bra rush-banor.


signatur
Medlem
Skrivet av autograph:

Och varför är det oftast 0 (noll) eller få spelare på de svenska servrarna? Även på BF3. Känns ganska trist. Har nu motvilligt börjat spela COD: Ghosts. Där är det full rulle och inga krascher, ännu.

??


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Loltron:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Loltron:

en sak jag reagerade på ær att DICE har skyltat hela tiden med "levelution" men det existerar inte ett enda "event" på dom nya banorna.

Va? Menar du att skeppet som åker in i ön och höghuset som rasar inte händer i spelet?!

Nej, det jag menar är att i DLC paketet china rising, vilket detta är en recension av så finns det inga levelution events.

På orginal BF4 banorna finns dom, men inte i china rising.
Och det skrev jag även LÄS.

Chill bro, har inte hunnit spela spelet än överhuvudtaget så tänkte att Dice, som dom är.., skulle implementera deras levolution i en senare patch eller något!

Ah man kan ju alltid hoppas, haha im chilled x) var bara trött och irriterad på annat, menade inte att ta ut det på dig eller så , sorry.

Medlem

skulle va trevligt med banor som inte är för snipers och granater spam. bli lite drygt irreterad man spawnar och gå nån meter puff så är man dödad av snipers,, som operation locker ibland så är de inte ens gå nånstans vid C så bli man dödad av granater

Medlem
Skrivet av leo.vanich:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av leo.vanich:
Skrivet av baggso:
Skrivet av leo.vanich:

Carl Johansson-Sundelius

jag börjar Tröttna på FZ JÄVLIGT MYCKET HUR I HELVETET KAN BF4 FÅ 3/5? OCH JÄVLA CALL OF DUTY SUGER BAJS SOM KÖR SAMMA JÄVLA MOTOR GRAFIK UPPTATERAR JÄTTE LITE OCH FÅ SAMMA 3/5? DÅ SKULLE JAG GE CALL OF DUTY GOUSTH SHIT 1/5 DA EFTERSOM DE GÖR INGET NYTT SAMMA JÄVLA SKIT VARJE ÅR !!! BF4 SKULLE LÄTT FÅ 5/5 EFTERSOM DE HAR ALLTID NYA IDER FÖRBÄTTRA MEN SÅ OTUR ATT DE HAR FÅTT MASSA BUGS NU DET TACKAR MAN EA FÖR ATT DOM PRÄSSAR PÅ DOM MEDANS COD HAR INTE SÅ MÅNGA BUGAR DET KLAR DE GÖR INGET NYTT SÅ RISKEN E MIDRE HA BUG JU!! SKA FAN ALDRIG VARA PÅ FZ LÄNGRE NI SKACKAR BARA SKIT NI KAN INGET OM SPEL TROR FAN INTE NI TESTAR DOM ENS NI HITTAR PÅ EGANA OCH KOLLAR ANDRA SIDOR OCH GE SÄMRE BETYG BARA FÖR LEKA ATT NI KAN MER HAHA SÅ DÅLIGT SLUTA MED SIDAN TACK TRÖTT PÅ ER SKIT ALLA JÄVLA BRA SPEL NI SÅGAR DOM HÅRD MEDANS SÄMSTA SPELEN NI HÖJER DOM .......

härligt förstainlägg här på FZ! kryp tillbaka till mamma nu så blir det bättre ska du se

det kan du gära lika gärna. din call of duty fanboys jag har så¨rätt det jag säge. bf4 är bästa spelet om det va bug fri medans call of duty kör samma skit varje år grafiken e från 2000 talet ..... 2030 då får call ofduty bf4 grafik.. och ändå får den bra betyg helt jävla konstig värld vi lever i,.... och FZ är proffs på SÅGA bra spel medans 90 talet grafik får bästa betyg VILKEN BRA SIDA man vill gärna läsa mer här NOT:::::::

Några av världens bästa spel har inte bra grafik. Stick iväg nu.

hehe du kan inget om spel Bf4 har bästa kvalitet in vapen känlsa forddon ljud effkter möljien grafik är inte allt men ändå har dice lyckads med allt !! snacka om arcan cod som har falska ljud av vapen och deras vapen modeler ser ut som leksaker ju haha vilket skämt och den får ett likvärd betyg mot bf ....... skit va surt detta är

vart fick du "cod fanboy" ifrån?? är jag fanboy av nått så är det BF serien, har älskat BF sedan 1942(då var du antagligen inte född) men ska man se på den nuvarande trenden så ser det knappast ljust ut för mig och alla old-school BF'are.
Skutan tar in mängder av vatten men ingen täpper igen hålen.
vilket är väldigt synd

Medlem

"Svårt att blunda för alla problemen."

Jo det funkade ju otroligt bra o göra det i BF3 och nyligen släppta BF4......


signatur

Idono. That's me!

123
Skriv svar