Den mystiska Fallout-sajten var fejk

Robot
Medlem
Den mystiska Fallout-sajten var fejk
Inaktiv

Lite synd men det kommer säkert ett Fallout 4 inom sin tid så håll ut.

Medlem

Vem trodde något annat?

Medlem

Haha älskar sånt här.

Medlem

Haha hoppas alla trångsynta här mår dåligt för hur ni behandla personen som faktiskt gav rätt så trovärdigt bevis för varför den var fejk.

Medlem

Men...var det inte Zenimax som ägde domänen?

Medlem
Skrivet av Loxus:

Men...var det inte Zenimax som ägde domänen?

De stod att de ägde domänen men det finns ingen koll på om det är sant eller falskt. Det är inte som att man måste visa legg för att köpa en .com domän

Desutom alla siter som drivs av bethesta ligger på samma ip adress 199.107.64.171 medans den andra låg på en helt annan adress.

Medlem

hahaha, klockrent ja, att folk tar det så allvarligt att det kommer in dödshot är dock lite skärmmande.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Intressant ändå att det aldrig kom något officiellt uttalande (om jag inte missat något), vilket kanske indikerar att de har något på lur trots allt. I så fall vore det ju dumt att blowa sin load bara för att förneka en fejksida.

fas

Skrivet av Rocky Dennis:

Intressant ändå att det aldrig kom något officiellt uttalande (om jag inte missat något), vilket kanske indikerar att de har något på lur trots allt. I så fall vore det ju dumt att blowa sin load bara för att förneka en fejksida.

tror de har mer att vinna på att ha sitt namn kastat fram och tillbaka på internet faktiskt. Men absolut, Fallout 4 är på väg förr eller senare

Medlem

Trisst, men föga förvånande..


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hur som helst lär det komma. Och troligtvis kommer det vara med Creaton Engine (Skyrim-motorn)

Medlem

Noooo


signatur

R.I.P The_maxx

war war never changes..like trolls


signatur

New life, New hope

Medlem

lol dödshot? e det sant?

Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av matte89:
Skrivet av Yabba:

Vem trodde något annat?

ddd...dddouchebag...

?

Äcklig och jävligt douchey kommentar.

Varför var den äcklig och jävligt "douchey"?

Tänk lite nu lilla gubben, kan inte vara så svårt.

Kan inte någon moderator kasta ta bort/stänga av dehär två ungtupparna (en liten stund iaf) innan jag får massa "trådsuppdateringar" i onödan.

Medlem

Varför gjorde inte ZeniMax något uttalande om sidan?

Medlem

Hahaha, förlåt jag bara inte kan, hahahahah

Medlem

åh va synd! hade varit så fint, jag gillade hela grejen. :/
hoppades på en screenshot på onsdag eller nåt.. ett livstecken.
den som väntar på nåt gott osv, men d va en besvikelse hur man än vrider och vänder på det.

Medlem

Lite väl att ta i med dödshot, det är inte som att sprattet skadade någin fysiskt eller ekonomiskt


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Varför gjorde inte ZeniMax något uttalande om sidan?

Gratis marknadsföring?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv

Lyssnade på sad violin och läste kommentarerna samtidigt. Jävlar vad löjliga vissas kommentarer blev ^^

Medlem

Så kan det gå, Livet går vidare.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Avstängd
Skrivet av golom:

hahaha, klockrent ja, att folk tar det så allvarligt att det kommer in dödshot är dock lite skärmmande.

Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av matte89:
Skrivet av Yabba:

Vem trodde något annat?

ddd...dddouchebag...

?

Äcklig och jävligt douchey kommentar.

Varför var den äcklig och jävligt "douchey"?

Tänk lite nu lilla gubben, kan inte vara så svårt.

Well han sa ju bara sanningen, jag själv tog sidan med en nypa salt även om jag hade hoppas på en fjärde del i serien.

Blir ni så sårade av att han sa som det var att ni kallar han för skitstövel samt att hans kommentar var elak?
Då har ni inte mycket liv

Inaktiv

Jag ångrar min kommentar.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Voorhees:

Varför gjorde inte ZeniMax något uttalande om sidan?

Gratis marknadsföring?

Jo det är väl sant. Skulle väl förmodligen känt mig lite smickrad själv.

Medlem

Påhopp har väll inget med nyheten att göra. Kommentarer raderade.

Trista nyheter, själv har jag inte trott på detta från dag ett, allt har känts för vagt och det mesta hyp har skapats av fansen själva. Det positiva är väll ändå att det syns hur mycket ett Fallout 4 är efterlängtat, så det leder nog till något ändå.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

12
Skriv svar