Möt titanerna från Titanfall

Robot
Medlem
Möt titanerna från Titanfall

ojojojoj Taggad yes i am

Medlem

Kan ju bara hoppas på att det slutligen släpps på ps4 inom en snar framtid

Medlem

Det som verkligen fascinerar mig med det här spelet är vad de lyckats göra med Source-motorn... ger mig höga förhoppningar inför Source 2!

Medlem
Skrivet av KatOne:

Det som verkligen fascinerar mig med det här spelet är vad de lyckats göra med Source-motorn... ger mig höga förhoppningar inför Source 2!

Ja faktiskt, helt galet att de lyckats så bra med den gamle motorn

Medlem

Tyvärr orkar man numera inte ha några förhoppningar längre gällande nya spel. Den här gången blir det inget köp förrän ett antal recensioner passerat samt att man kollat av omdömen bland folk som spelar detta när det väl har släppts.

Framåt april-maj, lär man väl veta om det är något att satsa på. Synd bara att EA är utgivare, det gör också att jag verkligen drar mig för att hala fram kreditkortet...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

ZF
Medlem

mechen Stryder kommer naturligtvis även vara spelbar som bonusmurbräcka i Ryze.

Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Kan ju bara hoppas på att det slutligen släpps på ps4 inom en snar framtid

NEVER xbone and pc only måste ju ha något bra spel där vi kan stå å peka finger mot ps4 ägare å säga nänänä ni kan inte spela


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Man får verkligen hoppas att EA inte fuckar upp Titanfall också, ser riktigt awesome ut

Medlem

Titanfall är riktigt roligt! körde på PC på Gamescom och kommer lätt att köpa !

1
Skriv svar