Åttonde dagen av Julkalendern.

Åttonde dagen av Julkalendern.

Vaknar och spanar på VGX awards lista över vinnare. Game of the year: GTA5, are you f**** serious, kan inte hålla med mindre än vad jag gör. Men det var deras award och not my call.

Men grattis till Starbreeze och Fares vars Brothers vann deras "Best Xbox game" kategori.

Idag är dagen då jag ger mig ut i jakt på ett riktigt svin, och nej det har inget med walter's blogg från igår att göra, utan det handlar om julskinka. En riktigt formad bit av en glad gris och inte ett nätat litet sammansatt av småbitar som ser ut som en korv på ca 3 kg. NEJ! Den ska vara stor och nästan rund med rikligt med svål och inte mindre än 6,5kg i vikt. Det ska räcka till fem pers över fyra dagar, helst längre och naturligtvis ska det vara möjligt att skära till sig en bit då och då för att nibbla på med julknäckemacka med senap framför favorit showerna.

igår byggde jag en snöfågel, fick ta vad jag hade på balkongräcket...En nyfiken och ganska djävlig skata vart riktigt intresserad och välte den. Vet inte varför men fåglar dras till mig och oftast kommer vi bra överens och trivs, men hackspettar gör bäst i att hålla sig borta från husväggen.

i alla fall, kommunaltrafik here i come!

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Åttonde dagen av Julkalendern.

Jag tycker du kan göra ett eget spel, FZ-redaktion simulator 2014. Med Co-Op så jag och Crippe kan spela det tillsammans.

Då har GTA VI inte en chans!

upp på kickstarter bara!


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar