Se den imponerande motorn från The Division

Robot
Medlem
Se den imponerande motorn från The Division

GT suger. Youtube für alle!

EDIT: Uppdaterade med en lite bättre video. Whiners gotta whine.

Medlem

riktigt vackert...

Medlem

The Division, Witcher 3 samt No Man's Sky var mest intressant på VGX igår.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Coming to a console near you @ 720P, 30FPS!

För övrigt så är detta den titeln som gjort mig mest sugen på säkert 10 år.

Medlem

Äntligen nått som verkligen ser ut som next gen, får la uppdatera datorn lite 2014 ser det ut som

Medlem

Såg mycket trevligt ut. Bara hoppas på en vettig pc port då.

Medlem

Hmmm.. third person... console....

Why do I have to see my char. Give me 1:st person instead..

Medlem

Det är detta och Star Citizen jag ser fram emot i livet

Medlem
Skrivet av Xzander:

GT suger. Youtube für alle!

Nog för att GT inte är det bästa alternativet alla gånger men Youtube-klippet du länkade har så mycket stutters att jag blir åksjuk

EDIT: tog bort filmklippet


signatur

no remorse

Medlem

Att det är snyggt är det ingen tvekan om!

Frågan är bara hur rolig gameplayen faktiskt blir...

Medlem

Jupp, detta är vad jag ser

Skrivet av Laymachine:

Det är detta och Star Citizen jag ser fram emot i livet

Samma här, The Division och Star Citizen kan fylla mitt spelbehov för en lång tid framöver!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av onliner72:

Hmmm.. third person... console....

Why do I have to see my char. Give me 1:st person instead..

Engelsk?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Kvadruppelmas:
Skrivet av Xzander:

GT suger. Youtube für alle!

Nog för att GT inte är det bästa alternativet alla gånger men Youtube-klippet du länkade har så mycket stutters att jag blir åksjuk

EDIT: tog bort filmklippet

I know, irriterar mig på det likväl. Men GT's spelare vill aldrig riktigt funka för mig, vilket jag tänkte att jag inte är ensam om. Tyvärr räckte inte min enorma kärlek till mina med-FZ:are till att hitta ett bättre klipp.

Medlem

Varför använder FZ aldrig Youtube klipp?
Dem kanske förklarat detta någonstans, så ifall någon vet, länka gärna.


signatur

Rwa?

Medlem

Seriöst FZ..... ni lär er aldrig, helt sjukt.

1080p:

http://www.youtube.com/watch?v=Iakq1CYhZBo

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Varför använder FZ aldrig Youtube klipp?
Dem kanske förklarat detta någonstans, så ifall någon vet, länka gärna.

minns inte vart dem skrev det men youtube är duktiga på att ta bort FZ-klipp pga copyright

Medlem

AMEN SLUTA!!!! DETTA ÄR JU TORTYR!!! NÖRD PORR!!!!!! AAAAAAAHHHHHH!!!!!!

Medlem

Day 1.

Bara för att det är MASSIVE, sedan ser det sjukt snyggt ut också.
Detta blir nog bra, på PC så klart.

Medlem
Skrivet av Xzander:
Skrivet av Kvadruppelmas:
Skrivet av Xzander:

GT suger. Youtube für alle!

Nog för att GT inte är det bästa alternativet alla gånger men Youtube-klippet du länkade har så mycket stutters att jag blir åksjuk

EDIT: tog bort filmklippet

I know, irriterar mig på det likväl. Men GT's spelare vill aldrig riktigt funka för mig, vilket jag tänkte att jag inte är ensam om. Tyvärr räckte inte min enorma kärlek till mina med-FZ:are till att hitta ett bättre klipp.

Hade problem med deras spelare också, men fick igång klippet i fullscreen efter ett tag. Jag antar att de länkar till GT då det är den "officiella källan" dvs den Massive/Ubisoft annonserade ut.


signatur

no remorse

Medlem
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av Annanaz:

Varför använder FZ aldrig Youtube klipp?
Dem kanske förklarat detta någonstans, så ifall någon vet, länka gärna.

minns inte vart dem skrev det men youtube är duktiga på att ta bort FZ-klipp pga copyright

Ah ok, Trodde det var ok att dela youtube klipp hursomhelst, iom att detta inte är vinstdrivande.


signatur

Rwa?

Medlem

Det enda som var "nytt*" med den här motorn var ju några fysikgrejer.

Fattar inte hypen. Cryengine, Frostbyte, Unreal etc gör ju också allt det här... för flera månader sedan.

Introducera grejer som dynamiska sjukdomar, bättre interaktivitet osv istället för att bara satsa på grafik.

Medlem

Hur fan ska next gen klara av detta?
PC är det enda hoppet!

Medlem

Schysst, så länge som de lägger minst lika mycket vikt på spelets övriga komponenter, kan det bli riktigt bra.

Mycket möjligt att det kan bli anledningen till en generationsövergång, för min del.

Medlem

Varje gång jag ser något från The Division får jag erektion, tmi i know, sorry!

Enda som inte kändes imponerande var bristen på snöyra/vind vid helikoptern som var på väg att landa/lyfta, annars ser det ju helt spektakulärt ut!

Medlem
Skrivet av Draug:

Det enda som var "nytt*" med den här motorn var ju några fysikgrejer.

Fattar inte hypen. Cryengine, Frostbyte, Unreal etc gör ju också allt det här... för flera månader sedan.

Introducera grejer som dynamiska sjukdomar, bättre interaktivitet osv istället för att bara satsa på grafik.

Nog för att cryengine och frostbyte även de ser riktigt bra ut men jag har inte sett någon av dem producera en helhet som ser så imponerande och realistisk ut som detta.

Säg mig också vilken annan spelmotor där frost bildas när det blir minusgrader, där snötäcken lägger sig över hela miljön när det snöar, eller för all del där snön smälter och bildar ett glänsande istäcke på hela allt i spelvärlden?

Detta är imponerande på så många sätt, kanske inte väldigt mycket "nytt" men det som ÄR nytt är grymt nyskapande.

Det som jag är orolig över är att dessa tekniska uppvisningar inte återspeglar det slutgiltiga spelet, varje generation kommer det filmer som visar en ny hårdvaras tekniska förmåga eller en ny grafikmotors fantastiska effekter, när sedan spelen börjar dyka upp så är de inte ens hälften så imponerande som föregående uppvisningar.

Men jag håller tummarna och väntar med stor entusiasm på The Division, jag tror det kan bli en trendsättare inom spelbranchen.

RIP Tom Clancy


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Sjukt snyggt. Tyvärr så kommer gameplay i spelet att suga getpung. En konsoll-korridorsshooter med duck and cover. Döda en massa gubbar, filmklipp, döda en massa gubbar osv.
Som i alla andra hypade spel. Snygga men tråkiga.
Mina förväntningar är väldigt låga. Hoppas ni som ser fram emot spelet får era förväntningar uppfyllda.

Medlem
Skrivet av Xzander:

GT suger. Youtube für alle!

https://www.youtube.com/embed/bgCGZwArC5o

"GT suger" så länkar du en yt video med sämst kvalité som laggar helt >_>

Medlem

Frostbite, och nu Snowdrop...
Sverige äger.

Medlem

Ännu en gång lyckas utvecklarna Massive Entertainment imponera på mig. motorn ser ut att kunna konkurrera med Frostbite både på det visuella planet men även när det kommer till förstörelse. Dice får se upp för det finns en svensk utvecklare som bara blir bättre och bättre när det kommer till den tekniska aspekten av spel. Återstår att se hur bra spelet kommer bli men det här spelet är mycket mer intressant än Watch Dogs och personligen så ligger det nog nu på en topp 10 placering och då räknar jag även med alla Kickstarter spel som också är under utveckling.

12
Skriv svar