Den mystiska Fallout-sajten var fejk

Medlem

Och det här kunde inte Bethesda eller ZeniMax bekräfta tidigare? Vilka jävla as!

Medlem

Nej....NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!

Medlem

well played, men varför ger alla upp precis som att det ALDRIG kommer komma nåt FO4? vi har väl mer eller mindre blivit lovade att det kommer komma? frågan är bara när

edit: kräktes lite i munnen när jag insåg att man blivit lurad dock

Skrivet av Bojkott:

Och det här kunde inte Bethesda eller ZeniMax bekräfta tidigare? Vilka jävla as!

Ha Ha Ha Ha Ha.... jag menar .. HA Ha Ha ... ja tror jag dör ....Ha Ha Ha va.... fan ha ha är du seriös ... på riktigt ... : D

att folk blir så jävla upprörda över en sån här skitsak inte fan att undra på att världen är mest upp och ner : D


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

ELF
Medlem
Medlem

För de som undrar; låten är Final Fantasy 10

Title : Sad Romance
Artist : Nguyen Xanh Thao

Medlem
Skrivet av Loxus:

Hur som helst lär det komma. Och troligtvis kommer det vara med Creaton Engine (Skyrim-motorn)

Det vore synd, för den känns föråldrat som 17.

Medlem
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av matte89:
Skrivet av Yabba:

Vem trodde något annat?

ddd...dddouchebag...

?

Äcklig och jävligt douchey kommentar.

Varför var den äcklig och jävligt "douchey"?

Tänk lite nu lilla gubben, kan inte vara så svårt.

Well han sa ju bara sanningen, jag själv tog sidan med en nypa salt även om jag hade hoppas på en fjärde del i serien.

Blir ni så sårade av att han sa som det var att ni kallar han för skitstövel samt att hans kommentar var elak?
Då har ni inte mycket liv[/quote]

Visste inte att alla i hela världen trodde att hemsidan var fejk från första sekund den skapades Nu får ni allt dela med er om denna "sanning" fakta och statistik vill jag ha så tror jag på er. Tycker det är vidrigt att en person ska prata för alla.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Synd och sorgligt att det var trollning, men vad ska man säga.. Epic trollning!!! Man kan ju inte annat än imponeras


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av matte89:
Skrivet av Yabba:

Vem trodde något annat?

ddd...dddouchebag...

?

Äcklig och jävligt douchey kommentar.

Varför var den äcklig och jävligt "douchey"?

Tänk lite nu lilla gubben, kan inte vara så svårt.

Well han sa ju bara sanningen, jag själv tog sidan med en nypa salt även om jag hade hoppas på en fjärde del i serien.

Blir ni så sårade av att han sa som det var att ni kallar han för skitstövel samt att hans kommentar var elak?
Då har ni inte mycket liv

Visste inte att alla i hela världen trodde att hemsidan var fejk från första sekund den skapades Nu får ni allt dela med er om denna "sanning" fakta och statistik vill jag ha så tror jag på er. Tycker det är vidrigt att en person ska prata för alla.[/quote]

Det var klart ganska direkt att det inte var på riktigt och då gällande IP´n som sägs vara det "största" beviset, finns andra exempel du kan få googla fram själv. Ingen hade dock någon aning tills när sidan faktiskt ändrades (går/idag).


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Själv tycker jag att han/hon som skapade denna site är ett geni. Det är är trolling som inte skadar eller kränker någon. Mer som en april-lurefax-grej. En kul grej i vardagen. Så när man läser dessa dödshot blir man ju bara deppig över hur lame människor kan vara. Ungefär som när man ser en youtube-video när någon blir misshandlad.

Lägg ner hatet.

Medlem

Längtan finns ju kvar även om sajten inte visade sig vara sann.
I sinom tid...


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av Draug:

För de som undrar; låten är Final Fantasy 10

Title : Sad Romance
Artist : Nguyen Xanh Thao

Du har rätt angående titeln och kompositören, men om du kommer ihåg låten från FFX så har du väldigt fel. Den är från en sydkoreansk TV-serie från 2003; 저 푸른 초원위에.

Medlem

Att folk inte har lärt sig att ta sånt här med ett par nävar salt än.
Kändes ju fake från dag 1.

Medlem

Visst tog man sidan med en nypa salt och antog att det inte var äkta men man hoppades ändå. Hoppas att Bethesda faktiskt har något igång angående Fallout 4 inom en snar framtid - och inte om sådär 2~4 år. Sent 2014 kanske vore inte helt fel.

...men igen, jag vet inte om jag vågar förvänta mig något.

Avstängd
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av matte89:
Skrivet av Yabba:

Vem trodde något annat?

ddd...dddouchebag...

?

Äcklig och jävligt douchey kommentar.

Varför var den äcklig och jävligt "douchey"?

Tänk lite nu lilla gubben, kan inte vara så svårt.

Well han sa ju bara sanningen, jag själv tog sidan med en nypa salt även om jag hade hoppas på en fjärde del i serien.

Blir ni så sårade av att han sa som det var att ni kallar han för skitstövel samt att hans kommentar var elak?
Då har ni inte mycket liv

Visste inte att alla i hela världen trodde att hemsidan var fejk från första sekund den skapades Nu får ni allt dela med er om denna "sanning" fakta och statistik vill jag ha så tror jag på er. Tycker det är vidrigt att en person ska prata för alla.[/quote]

Och jag tycker det är vidrigt att folk kallar andra för skitstövlar bara för dom påpekar en grej, du har alltså då missat då folk kommit med bevis?

Jag har tagit hemsidan med en nypa salt från dag ett fast man hoppats det ska komma ett. Jag har även tagit många sidor som folk bevisat med med en nypa salt då jag valt att se hur allt slutar istället.

Du kan inte ge andra skit för du missat tidigare grejer gällande denna sida, då bör du skaffa dig en vettigare hobby ifall du måste kalla folk grejer och ha en grov taskig attityd mot andra.

Medlem

Haha. Bra.. Fallout är ändå ett skitspel.

Medlem

Men vafan


signatur

Meep!

Medlem

Reaktionen hos vissa människor skrämmer mig. Ett enkelt skämt och folk spårar ur fullständigt.
...även om jag villigt erkänner att även jag gick på bluffen fullständigt. Urk och ve.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Roligt, skämt
ännu roligare alla lame ass som blir så upprörda.

Själv har man börjat köra Fallout 3 nyligen sen blir det new vegas och sen får man ställa sig i kön och längta på 4an


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Bah.. Kanske ingen jättechock, men det finns inget spel jag hellre vill ha..

Medlem

Spelar fallout 3 nu, det är ju grymt:) Ser fram emot en uppföljare.

Inaktiv
Skrivet av Ravenknight:

Reaktionen hos vissa människor skrämmer mig. Ett enkelt skämt och folk spårar ur fullständigt.
...även om jag villigt erkänner att även jag gick på bluffen fullständigt. Urk och ve.

http://www.youtube.com/watch?v=CWILhrSzw5o


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Roligast är ju varumärkestegistreringarna för div spel. Det finns igen anledning att registrera fallout 4 som varumärke och vill de ändå göra det så är det onödigt att registrera i så god tid innan.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Roligt, skämt
ännu roligare alla lame ass som blir så upprörda.

Själv har man börjat köra Fallout 3 nyligen sen blir det new vegas och sen får man ställa sig i kön och längta på 4an

testa modden Tales of two wastelands, då kan du köra Fallout 3 och New Vegas som ett spel (vissa buggar, men ganska imponerande!)

Medlem
Skrivet av Faith101:
Skrivet av Molotov:

Roligt, skämt
ännu roligare alla lame ass som blir så upprörda.

Själv har man börjat köra Fallout 3 nyligen sen blir det new vegas och sen får man ställa sig i kön och längta på 4an

testa modden Tales of two wastelands, då kan du köra Fallout 3 och New Vegas som ett spel (vissa buggar, men ganska imponerande!)

Whaaat? Tror jag sett namnet nämnas men har missat innebörden! Shit va grymt.. Skall definitivt hållas ögonen på. Det här vore ju nåt som Bethesda själva borde göra, fast in i Skyrim-motorn, "Fallout 3 & NV HD Über Pack Deluxe", tyyyp.. *drömma orimligheter*

( http://www.taleoftwowastelands.com/ )

12
Skriv svar