Minecraft Hardcore - del 13

Medlem
Minecraft Hardcore - del 13

Efter kompanionens bortgång så letar sig dom sista två överlevande mot nya jaktmarker... Med massvis av torra skämt.

#blogg

Moderator | Testpilot
Minecraft Hardcore - del 13

"Händelser och åsikter i form av text."

Ja, gief text då. Hade faktiskt varit trevligt om det fanns något att läsa om vad avsnittet går ut på osv Tycker bara det känns dumt att bara lägga upp ett klipp och inget mer.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

"Händelser och åsikter i form av text."

Ja, gief text då. Hade faktiskt varit trevligt om det fanns något att läsa om vad avsnittet går ut på osv Tycker bara det känns dumt att bara lägga upp ett klipp och inget mer.

Hehe, jag vill ju inte spoila, när man har klippt, redigerat och rendrerat så vill man bara kasta ut videon på Youtube etc. Men jag kan försöka skriva någon kort sammanfattning från förra avsnittet om det uppskattas av herrn?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Luftman:
Skrivet av uberpwnage2.0:

"Händelser och åsikter i form av text."

Ja, gief text då. Hade faktiskt varit trevligt om det fanns något att läsa om vad avsnittet går ut på osv Tycker bara det känns dumt att bara lägga upp ett klipp och inget mer.

Hehe, jag vill ju inte spoila, när man har klippt, redigerat och rendrerat så vill man bara kasta ut videon på Youtube etc. Men jag kan försöka skriva någon kort sammanfattning från förra avsnittet om det uppskattas av herrn?

Herren skulle gilla det väldigt mycket Precis som på Youtube där man har "description" så borde du kunna lägga ned lite tid till en sådan också, annars känns det nästan som att du bara använder bloggen för att få lite lätta views Hihi!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av uberpwnage2.0:

"Händelser och åsikter i form av text."

Ja, gief text då. Hade faktiskt varit trevligt om det fanns något att läsa om vad avsnittet går ut på osv Tycker bara det känns dumt att bara lägga upp ett klipp och inget mer.

Hehe, jag vill ju inte spoila, när man har klippt, redigerat och rendrerat så vill man bara kasta ut videon på Youtube etc. Men jag kan försöka skriva någon kort sammanfattning från förra avsnittet om det uppskattas av herrn?

Herren skulle gilla det väldigt mycket Precis som på Youtube där man har "description" så borde du kunna lägga ned lite tid till en sådan också, annars känns det nästan som att du bara använder bloggen för att få lite lätta views Hihi!

Hehe, lite kan det vara så, gör ju annat på youtube som jag inte delar här också. Just varför jag sprider Minecraft hit är för att alla medverkande är medlemmar på FZ.

Medlem

Äntligen är den där jävla CrippZ död

Vi måste göra det igen någon gång.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Vi måste göra det igen någon gång.

Lutar lite åt Torchlight 2 hard-core ifall det kommer på julrean.
Annars så har vi ju att vi ska ta the Wither som nästa uppgift i hardcore på mc

1
Skriv svar