Gameplay – Zombier dör i Dying Light

Robot
Medlem
Gameplay – Zombier dör i Dying Light

Den där videospelaren kan vara den värsta jag blivit utsatt för på åratal.

Medlem

Avvaktar tills det finns högre än 57p i kvalitet, och kanske utan kommentarer...


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Geeks Gaming
Medlem

Tack, den andra funkade inte alls, fick ljud men ingen bild...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Såg inte helt pjåkigt ut, men känns ändå väldigt stelt och låst när det kommer till rörelser. Samt trasdocks fysiken i samband med dödsfall och kollisioner såg inte alltför imponerande ut för att tillhöra denna generation. Men det finns väl utrymme för förbättringar innan det släpps!

Inaktiv

Första tanken, "Jaha - ännu ett zombiespel... booooring!". Min tanke efter videoklippet, "åh helvete - ge mig! O.o"

Medlem

Kan bara hålla med de som sagt att det ser ut som ME kombinerat med Dead Island. Inget jag kommer skaffa dag ett men när det kostar under 100 kr så kankse det blir ett köp, beror på hur repetitivt det är för det ser ut som ett sådant spel och det ser ut att ha samma problem som Dead Island hade.

Glida --> Sparka --> "döda" zombies mot väggen, det kunde man göra i "Bulletstorm" med, även om det inte var zombies.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Snälla media, ta bort snubben i mitten. Kommer bara med patetiska kommentarer on and on again.

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Snälla media, ta bort snubben i mitten. Kommer bara med patetiska kommentarer on and on again.

Du menar skådisen från Commutiy (Joel McHale)? Han var ok men jag håller med om att han blev rätt så jobbig ibland speciellt när han kommenterade det här spelet.

Medlem

Tycker det ser intressant ut, Dead Island var relativt kul i co-op.

Det jag INTE gillar är när man knäcker ett ben, hoppas man kan ta bort den inställningen, ser mest störigt ut och förstör känslan.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Taggad till tusen, Oh yes

Medlem

Ser inte skillnaden på det här och Dead Island förutom grafiken.

Dessutom samma värdelösa känsla i vapnen, känns som man håller ett viktlöst vapen och "impact moment" känns bara stelt och konstigt precis som DI.

Skrivet av walter_iego:

Glida --> Sparka --> "döda" zombies mot väggen, det kunde man göra i "Bulletstorm" med, även om det inte var zombies.

- glida men resten kunde man göra redan i Dark Messiah


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av walter_iego:

Glida --> Sparka --> "döda" zombies mot väggen, det kunde man göra i "Bulletstorm" med, även om det inte var zombies.

- glida men resten kunde man göra redan i Dark Messiah

Det minns jag inte. Var länge sedan jag spelade DM...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Jodå en rejäl spark in i spikar/nedför trappor/in i fällor


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Kan inte FZ iaf länka till youtube klippen också?


signatur

Rwa?

Medlem

Seriöst, efter Dead Island vill jag ha ett mer seriöst zombielir där man faktiskt får smaka på konsekvenserna av att dö. (a `la dayZ)

Jag har så svårt att förstå det "roliga" med att lira spel där man ändå bara återskapas 2 meter innan platsen man dog på. Tar ju bort halva känsla av att vara försiktig eller rädd för att dö. Till skillnad mot förr så är det svårt att vara kaxig och lite stolt över att man tagit sig igenom ett spel i modern tid.

Medlem
Skrivet av Stag:

Avvaktar tills det finns högre än 57p i kvalitet, och kanske utan kommentarer...

Ändra till fullskärm så växlar spelaren automatiskt till HD-läge efter några sekunder.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Seriöst, efter Dead Island vill jag ha ett mer seriöst zombielir där man faktiskt får smaka på konsekvenserna av att dö. (a `la dayZ)

Jag har så svårt att förstå det "roliga" med att lira spel där man ändå bara återskapas 2 meter innan platsen man dog på. Tar ju bort halva känsla av att vara försiktig eller rädd för att dö. Till skillnad mot förr så är det svårt att vara kaxig och lite stolt över att man tagit sig igenom ett spel i modern tid.

Testa No more room in hell. Bästa Zombie-survival jag har spelat sedan DayZ även om det inte är riktigt samma genre. Det är dessutom gratis även om det kräver Steam.
http://www.nomoreroominhell.com/

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Stag:

Avvaktar tills det finns högre än 57p i kvalitet, och kanske utan kommentarer...

Ändra till fullskärm så växlar spelaren automatiskt till HD-läge efter några sekunder.

Dessvärre verkar videospelaren börja om efter varje upplösningsbyte.

Medlem

Fan vad folk ska klaga hela tiden. Men okej då, det kan jag också göra. Fy fan vad tråkigt det här ser ut. Springa och hoppa kunde man ju göra redan i Super Mario Brothers och Pitfall, det här är ju inget nytt.

Medlem

Helt ok för mig. Kommer att bli ett köp, när det kostar 99:-.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Nightswipe:

Snälla media, ta bort snubben i mitten. Kommer bara med patetiska kommentarer on and on again.

Du menar skådisen från Commutiy (Joel McHale)? Han var ok men jag håller med om att han blev rätt så jobbig ibland speciellt när han kommenterade det här spelet.

han var jobbig hela jävla VGX, hoppas jag aldrig behöver se eller höra honom igen.


signatur

God is dead

Medlem

Hä si som fint ut!


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem

Spottar inte i glaset åt detta, Kan bli skoja att Co-op a på i vinter.

1
Skriv svar