Skämskudde Awards

Skägg.
10 Chambers
Skämskudde Awards

Nu vill jag inte mena att jag själv är något proffs framför kameran, men det är svårt att se dessa sex minuter utan att bli lite obekväm.

#blogg


signatur
Medlem
Skämskudde Awards

haha En applåd för Joel McHale. Aldrig tyckt om honom förut, men detta gjorde mig till ett instant fan.

Medlem

Geoff Keighley är en jävla clown, första spelet han säger är Titan Fall för att han fått betalt för att säga det.

Medlem

Det skulle vara kul att få se något i stil med Grammy-, eller Oscarsgalorna där man tar det hela lite mer seriöst.

Det här känns mer som en improviserad 3 timmar lång reklamvideo där den som betalar mest får mest tid i rampljuset. Folk kommer inte ta spel på allvar om inte dessa "galor" gör det. Antingen gör man det rätt, eller så gör man det inte alls.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Programledare var riktigt pinsam och inte ett dugg rolig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fast i 90% av fallen läser han ju faktiskt från promptern. Han gör en Ron Burgendy och måste läsa allting som står där!

Frågan är dock varför någon frivilligt klär på sig 4 lager när det är nästan 30 grader utomhus..

Medlem

Jag tycker pinsamhet är svinkul, så detta var definitivt min kopp med te! Men sen kan jag ju inte säga att jag skrattar med dem... snarare åt dem.

Inaktiv

Enligt mig så finns det roligt och roligt och ja detta var inte roligt helt enkelt för att jag tycker att spel industrin och spelare överlag förtjänar mer respekt än vad som visades i denna tre timmar långa krash av dåliga skämt och ett ständigt förlöjligande av spelare överlag av Joel McHale. Säger inte att programet ska vara humorlöst men det måste fan finnas respekt och en äkta glädje för det man pratar om.

Vill man lyckas med en sådan här prisutdelning så ta in personer som älskar spel, det är inte svårare än så.

Det fanns bra delar som inslaget om dom som ville bli bäst på Donky Kong. Det var intressant och bra. Fångade vad en gamer kan vara trots hur olika som personer man är. Men dessa inslag var för få för att överväga det som var dåligt med resten av skämtet.

Det är 2013 nu och när jag såg detta så trodde jag att vi var tillbaka på 90-talet igen. Gör om nästa år 2014 och gör rätt denna gång.

Medlem

Då kanske någon svensk spelsida med videoinspelningsmöjligheter får vissa hur det ska göras istället?

1
Skriv svar