Utforska galaxen i undersköna No Man's Sky

Robot
Utforska galaxen i undersköna No Man's Sky

Varenda träd, fisk och buske är slumpmässigt genererad - varje planet unik.

#star-citizen, #no-mans-sky, #hello-games


Medlem
Utforska galaxen i undersköna No Man's Sky

Ser ballt ut och musiken var skitbra! Kommer hålla ögonen på det här


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det finns gott om innovation och fräscha idéer där ute bland indieutvecklarna.
Skönt att det finns som motvikt till alla "Generic shooter 5" och "Sportspel 2013"


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

k3m
Medlem

en gyllene tid för oss som gillar rymdäventyr med star citizen, x rebirth o flera andra rymdspel i horisonten.

Medlem
Skrivet av k3m:

en gyllene tid för oss som gillar rymdäventyr med star citizen, x rebirth o flera andra rymdspel i horisonten.

Bla Elite: Dangerous

Medlem

Boom, blew my mind. Förväntade mig inte den kombinationen av planetutforskning + rymdfärderna

Medlem

Såg väldigt intressant ut, synd att det bara ser ut att komma till konsol men det är helt kart ett spel jag tänker hålla ögonen på för jag verkar inte få nog av spel som är som Elite=).

Medlem
Skrivet av Javas:

Ser ballt ut och musiken var skitbra! Kommer hålla ögonen på det här

Btw, Musiken är 65daysofstatic - Debutante
Hela albumet håller rejäl klass!
Ett av mina favoband alltså! Pepp!

Kanske detta blir ett favoritspel också, hehe, ser ju redan förgrymmat trevligt ut!

Medlem

Glöm inte "Limit Theory"...
http://www.youtube.com/watch?v=Ekq56VZqQvs


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Såg riktigt intressant ut

Skägg.
10 Chambers

Servera detta med Oculus Rift, tack!


signatur
Medlem

För mig verkar det som ett Starbound fast i första person. Och jag gillar det

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem

Sen att det är bara är fyra personer som gör det här spelet. FYRA! Ska bli spännande att se mer från dem


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Detta spelet är ett definitivt att se fram emot!

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Såg väldigt intressant ut, synd att det bara ser ut att komma till konsol men det är helt kart ett spel jag tänker hålla ögonen på för jag verkar inte få nog av spel som är som Elite=).

Står som endast PC?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av virror:
Skrivet av PcGamer:

Såg väldigt intressant ut, synd att det bara ser ut att komma till konsol men det är helt kart ett spel jag tänker hålla ögonen på för jag verkar inte få nog av spel som är som Elite=).

Står som endast PC?

Vi har bara lagt till det så i speldatabasen tills vi vet vilka plattformar som planeras.


signatur
Skribent

Vill skriva sånger till den här trailerns ära.


signatur

I am the black wizards.

ELF
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av virror:
Skrivet av PcGamer:

Såg väldigt intressant ut, synd att det bara ser ut att komma till konsol men det är helt kart ett spel jag tänker hålla ögonen på för jag verkar inte få nog av spel som är som Elite=).

Står som endast PC?

Vi har bara lagt till det så i speldatabasen tills vi vet vilka plattformar som planeras.

Det måste komma till pc....Det måste komma till pc....Det måste komma till pc....Det måste komma till pc.........
*Sitter hopkrupen i fosterställning, svettig och suger på tummen*


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Diggar estetiken

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Det finns gott om innovation och fräscha idéer där ute bland indieutvecklarna.
Skönt att det finns som motvikt till alla "Generic shooter 5" och "Sportspel 2013"

Instämmer!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Nocturnal77:

Glöm inte "Limit Theory"...
http://www.youtube.com/watch?v=Ekq56VZqQvs

Helt otroligt vad en person kan göra, han har även skött sig exemplariskt när det kommer till att ge info till de som är backers.

Medlem

Hålla ögonen på detta helt klart. Ser nog dock mer fram i mot "Elite : Dangerus" just nu om det är den formen av space game vi snackar om.

Medlem
Skrivet av virror:
Skrivet av PcGamer:

Såg väldigt intressant ut, synd att det bara ser ut att komma till konsol men det är helt kart ett spel jag tänker hålla ögonen på för jag verkar inte få nog av spel som är som Elite=).

Står som endast PC?

Citat från artikeln på rockpapershotgun.com ovan:

“Don’t take this the wrong way, but our background is as console developers, and I think everything about the game bears hallmarks of that,”

Skrivet av SID 6.7:

Det finns gott om innovation och fräscha idéer där ute bland indieutvecklarna.
Skönt att det finns som motvikt till alla "Generic shooter 5" och "Sportspel 2013"

Känns dock mer eller mindre som något som är "i tiden", då är det väl egentligen inte innovativt? Däremot att det ännu inte gjort några "minecraft/terraria" som trippelA titel ännu är lite konstigt tycker jag.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

ELF
Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av virror:
Skrivet av PcGamer:

Såg väldigt intressant ut, synd att det bara ser ut att komma till konsol men det är helt kart ett spel jag tänker hålla ögonen på för jag verkar inte få nog av spel som är som Elite=).

Står som endast PC?

Citat från artikeln på rockpapershotgun.com ovan:

“Don’t take this the wrong way, but our background is as console developers, and I think everything about the game bears hallmarks of that,”

Synd i så fall. För det ser verkligen intressant ut.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skrivet av ELF:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av virror:
Skrivet av PcGamer:

Såg väldigt intressant ut, synd att det bara ser ut att komma till konsol men det är helt kart ett spel jag tänker hålla ögonen på för jag verkar inte få nog av spel som är som Elite=).

Står som endast PC?

Citat från artikeln på rockpapershotgun.com ovan:

“Don’t take this the wrong way, but our background is as console developers, and I think everything about the game bears hallmarks of that,”

Synd i så fall. För det ser verkligen intressant ut.

Citat från http://www.joystiq.com/2013/12/09/no-mans-sky-is-a-sci-fi-exp...:

"The game, right now, runs on off-the-shelf high-end PC and it runs on a next-gen console."

ELF
Medlem
Skrivet av Randolph Carter:
Skrivet av ELF:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av virror:
Skrivet av PcGamer:

Såg väldigt intressant ut, synd att det bara ser ut att komma till konsol men det är helt kart ett spel jag tänker hålla ögonen på för jag verkar inte få nog av spel som är som Elite=).

Står som endast PC?

Citat från artikeln på rockpapershotgun.com ovan:

“Don’t take this the wrong way, but our background is as console developers, and I think everything about the game bears hallmarks of that,”

Synd i så fall. För det ser verkligen intressant ut.

Citat från http://www.joystiq.com/2013/12/09/no-mans-sky-is-a-sci-fi-exp...:

"The game, right now, runs on off-the-shelf high-end PC and it runs on a next-gen console."

Då lät det genast bättre


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar