Tomb Raider släpps till Xbox One och PS4

Robot
Tomb Raider släpps till Xbox One och PS4

Första spelet av förmodligen många som får next-genbehandling.

#tomb-raider


Medlem
Tomb Raider släpps till Xbox One och PS4

Har det på PC men kommer lik förbannat köpa det igen om jag känner mig själv vilket jag gör...

Medlem

konstant 60 fps något jag inte hade på 360 ? om så fall givet köp


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Vi lär få se mycket sånt här framöver där gamla spel släpps till de nya konsolerna med PC grafik. Snabba cash för spelutvecklarna.

Medlem

Är toksnyggt på pc med nvidia surround. Spelet är i övrigt riktigt bra så har full förståelse varför det släpps till ps4.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Men inte till WiiU...

Medlem

Fyfan vilket billigt jävla mjölkande. Tråkigt och se spelutvecklare hålla på med sån här skit istället för att göra ordentliga produkter. Detta var ju bara en kopia på Uncharted.

Medlem
Skrivet av faceslicer:

Fyfan vilket billigt jävla mjölkande. Tråkigt och se spelutvecklare hålla på med sån här skit istället för att göra ordentliga produkter. Detta var ju bara en kopia på Uncharted.

PC spelare har inte tillgång till Uncharted.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Köpte aldrig Tomb Raider till PS3 men kommer helt klart skaffa det till PS4

Medlem
Skrivet av Cortex:

Köpte aldrig Tomb Raider till PS3 men kommer helt klart skaffa det till PS4

fundera på det också


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av faceslicer:

Fyfan vilket billigt jävla mjölkande. Tråkigt och se spelutvecklare hålla på med sån här skit istället för att göra ordentliga produkter. Detta var ju bara en kopia på Uncharted.

fast ska man vara riktigt riktig var ju tombraider långt före uncharted, plus att tomb raiders kontroller för uncharted att kännas ännu sämre än dom redan är


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

"Remade"??? Vart då? Ser ju likadant ut? Fast sämre texturer

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av faceslicer:

Fyfan vilket billigt jävla mjölkande. Tråkigt och se spelutvecklare hålla på med sån här skit istället för att göra ordentliga produkter. Detta var ju bara en kopia på Uncharted.

fast ska man vara riktigt riktig var ju tombraider långt före uncharted, plus att tomb raiders kontroller för uncharted att kännas ännu sämre än dom redan är

Dom gamla tomb raider spelen va ju dock inte en rak kopia på uncharted som detta senaste spelet va. Och dom äldre Tomb raider spelen är mycket olika det senaste tycker jag.

Medlem

1,2,3 skippa resten

1
Skriv svar