Transport Tycoon – gratis testversion i App Store

Robot
Transport Tycoon – gratis testversion i App Store
Medlem
Transport Tycoon – gratis testversion i App Store

Bara jag som översätter detta till Transport Tycoon demo gratis? Väldigt förvirrande rubrik. Jag tolkade det som att hela spelet var gratis under begränsad tid.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Bara jag som översätter detta till Transport Tycoon demo gratis? Väldigt förvirrande rubrik. Jag tolkade det som att hela spelet var gratis under begränsad tid.

Ja eller hur, jag blev skit glad när jag läste det och mycket besviken när jag sen läste resten ;/

Medlem

Dålig titel...

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Bara jag som översätter detta till Transport Tycoon demo gratis? Väldigt förvirrande rubrik. Jag tolkade det som att hela spelet var gratis under begränsad tid.

Ja, tyvärr en rejält missvisande titel. "Lite" ~= demo. Förstår egentligen inte poängen med artikeln. Det har alltså släppts ett demo av ett strategispel på Appstore?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

SKÄRPNING FZ!

Aftonbladet-rubriker gillar vi inte.

Medlem

Intressant, kan va värt o testa. Måste va svårt o få en överblick dock, iaf om man spelar på mobilen.

Medlem
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Bojkott:

Bara jag som översätter detta till Transport Tycoon demo gratis? Väldigt förvirrande rubrik. Jag tolkade det som att hela spelet var gratis under begränsad tid.

Ja eller hur, jag blev skit glad när jag läste det och mycket besviken när jag sen läste resten ;/

Ja, det är ju ren och skär lögn att "iOS-versionen går att frakta hem utan kostnad." som det står på förstasidan. Redaktören är ju medveten om detta och skriver ändå så. Först i andra stycket nämns det att det är en lite-version.

Jag hade aldrig öppnat denna artikel om jag hade vetat att det handlade om Lite-versionen av spelet.

Medlem

Inga fler attention whore "Aftonbladet-rubriker" nu, tack!

Medlem

FZ får gärna ge mig 49kr så att spelet blir gratis för mig.

eld
Medlem

Journalistik!

Redaktör

Rubriken fixad.


signatur
1
Skriv svar