Galen trailer för The Lego Movie Videogame

Robot
Medlem
Galen trailer för The Lego Movie Videogame

Se den riktiga film-trailern före detta! Anyway, det här kan väl bli hyggligt antar jag, Lego-spelen håller väl över lag hög standard som jag förstått det (bara spelat Star Wars ordentligt). Nån som vet om Lego Undercover kommer att förbli Wii U-exklusivt eller om det nånsin kommer att släppas på ett av systemen som nån faktiskt har?

Medlem

De ville använde en generisk och vardaglig protagonist och valde, knappt förvånande, en manlig sådan.

Vilken chock.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Kommer nog bli bra

Skulle inte tro det Xstioph.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

De ville använde en generisk och vardaglig protagonist och valde, knappt förvånande, en manlig sådan.

Vilken chock.

Oh noes!

Medlem

Älskar Lego-spelen. Vi klarade precis Lego Marvel på Xbox.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Skrivet av StrongBad:

De ville använde en generisk och vardaglig protagonist och valde, knappt förvånande, en manlig sådan.

Vilken chock.

herregud, börja inte nu igen!

Medlem
Skrivet av oskar.nimmersjo:
Skrivet av StrongBad:

De ville använde en generisk och vardaglig protagonist och valde, knappt förvånande, en manlig sådan.

Vilken chock.

herregud, börja inte nu igen!

Ditt första inlägg. Registrerade du dig på FZ bara för att säga hur fel det är att kritisera sneda könsroller inom spelvärlden?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

De ville använde en generisk och vardaglig protagonist och valde, knappt förvånande, en manlig sådan.

Vilken chock.

Om du stör dig på det, vad gör du åt saken?

Medlem
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av StrongBad:

De ville använde en generisk och vardaglig protagonist och valde, knappt förvånande, en manlig sådan.

Vilken chock.

Om du stör dig på det, vad gör du åt saken?

Jag gör min röst hörd om att det inte är okej. Försöker skapa medvetenhet och diskussion, i vissa fall har jag hört av mig personligen till spelutvecklare och diskuterat det.

Vad gör du själv när du tycker något är fel?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av StrongBad:

De ville använde en generisk och vardaglig protagonist och valde, knappt förvånande, en manlig sådan.

Vilken chock.

Om du stör dig på det, vad gör du åt saken?

Jag gör min röst hörd om att det inte är okej. Försöker skapa medvetenhet och diskussion, i vissa fall har jag hört av mig personligen till spelutvecklare och diskuterat det.

Vad gör du själv när du tycker något är fel?

Det beror så klart på vad det är. Oftast säger jag min mening och tar en diskussion.

1
Skriv svar