Staplande steg i BF4

Medlem
Staplande steg i BF4

Införskaffade BF4 under black friday och har just hoppat in i MP världen.
Tvingade mig igen den högst mediokra kampanjen bara för att få nån lite extra vapen.
Har inte stött på några jättebuggar än som kraschar spelet än men har blivit TKad och har TK en del pga av en bugg som gör att du inte ser namnet på vissa medspelare. Tydligen så gäller buggen bara squadleader vilket gör det ännu mer frusterande och jobbig då det kan förstöra teamplayet en hel del.
I övrigt så är jag väl ganska nöjd över BF4 även om jag inte vant mig med allt nytt än. Man springer runt som en huvudlös höna och försöker hitta på kartorna.
Commander funktionen kan bli roligt om man har en aktiv commander. Fick några order igår att följa.

#blogg


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem
Staplande steg i BF4

Hm, den buggen har jag aldrig märkt. Däremot tar det ett tag för namnet att komma upp vilket leder till att man blir utsatt för en del TK av folk som skjuter först och frågar sen. Väldigt sällan jag lyckas ha ihjäl folk i mitt lag, men det händer att jag kastar en granat som studsar fel eller kastar den precis när kamraten rusar in i ett rum.

Kampanjen i BF4 var ljusår bättre än den i CoD i varje fall. Tyvärr har Frostbite 3 en del plastiga animationer som syns i ansiktsanimationerna.

Jag tycker BF4 är riktigt bra överlag när man jämför med andra spel som finns på marknaden just nu.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar