Kojima: Kiefer Sutherland höjer nivån i Ground Zeroes

Robot
Medlem
Kojima: Kiefer Sutherland höjer nivån i Ground Zeroes

Keifer Sutherland är kung, en till säsong av serien 24 också please

Medlem

Blir säkert bra men jag hade hellre sett Hayter i rollen!

Medlem
Skrivet av Gaara:

Keifer Sutherland är kung, en till säsong av serien 24 också please

Kommer en ny säsong av 24 nästa år

Medlem

Lite svårt det här... å ena sidan så tror jag Kiefer kommer göra ett strålande jobb, han är grym i sådana här roller. Å andra sidan så har man ändå växt upp med Hayter som rösten. Kommer bli lite omställning mentalt, men är rätt säker på att spelen kommer bli fantastiska ändå-

Medlem

Jag älskar 24, och Kiefer i just såna här roller. Han är sämre i mer (mindre macho roller) känslofyllda scener/roller.. Han är perfekt som en odödlig agent i 24, han passar inte alls som en galen professor i Dark City. Så jag tror han passar som handsken som snake, eller andra liknande macho roller, så länge han slipper gråta/visa mer sorge känslor, men speciellt så är han sämst i komiska roller.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Har inget emot Kiefer, men de ställer för stora krav på VA nuförtiden. Samma med Ironside i Splinter Cell.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Gaara:

Keifer Sutherland är kung, en till säsong av serien 24 också please

Kommer en ny säsong av 24 nästa år

Fan va underbart, en av den bästa serien som gjorts imo. Dock hörde jag att det bara skulle bli 12 episoder på nya säsongen:(

Medlem
Skrivet av Gaara:

Keifer Sutherland är kung, en till säsong av serien 24 också please

Skrivet av DAoG:
Skrivet av Gaara:

Keifer Sutherland är kung, en till säsong av serien 24 också please

Kommer en ny säsong av 24 nästa år

Ser hellre en ny säsong av Touch.

Skribent
Skrivet av HaZe303:

Jag älskar 24, och Kiefer i just såna här roller. Han är sämre i mer (mindre macho roller) känslofyllda scener/roller.. Han är perfekt som en odödlig agent i 24, han passar inte alls som en galen professor i Dark City. Så jag tror han passar som handsken som snake, eller andra liknande macho roller, så länge han slipper gråta/visa mer sorge känslor, men speciellt så är han sämst i komiska roller.

Sett Touched? Tycker han är rätt okej där, även om serien är lite för "feelgood" för min egen smak.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

För ansiktsuttryck är faktiskt en av de saker jag tycker Kiefer är riktigt bra på


signatur

Nämen!

1
Skriv svar