Robot
Dead Rising 3

Välkommen till Los Perdidos – staden med de extrema invånarna och det hejdlösa underhållningsvåldet, där humorn aldrig någonsin tar sig över bältet.

#dead-rising-3, #capcom


Medlem
Dead Rising 3

Som man misstänkte (och + och - låter som ettan...). Kanske blir ett köp i framtiden när man är
uttråkad och det är rea


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

köp i framtiden när man är
uttråkad och det är rea

Inaktiv

Det är ju av naturliga skäl magert med spel när en ny konsol släpps, man kan kan ju inte begära att det efter 2 veckor ska finnas hundratals spel att välja mellan,

så detta kommer skaffas omgående.

KoP
Medlem

Skönt att dom kastat bort det obskyra sparsystemet. Det bidrog bara till att jag personligt aldrig riktigt gillade föregående spel.

Medlem

Känns jävligt derp. 2/10

Medlem

Jag tycker fan detta spelet är överaskande kul. Finns ju inget mer tillfredställande än att köra rakt igenom klungor med zombies med hemmasnickrade bilar! Det är mycket bättre än föregångarna. Och smartglass funtionen är rätt najs. Äntligen är smartglass användbart.

Medlem

enormt repetitivt och inte tillräckligt snyggt, plus att det är för enkelt. 1/5

Medlem

Ingen som reagerade på hur objektifierade männen blev i detta spel. Som känslolösa underhållningsmaskiner.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

så den allmänna tidsgränsen är borttagen? fan vad tråkigt.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

så den allmänna tidsgränsen är borttagen? fan vad tråkigt.

Nej inte borttagen. Du kan välja gamemode, med eller utan.

Medlem

Givet köp dagen jag hittar spelet i rea-hyllan.


signatur

Constants and variables

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:
Skrivet av flamgorilla:

så den allmänna tidsgränsen är borttagen? fan vad tråkigt.

Nej inte borttagen. Du kan välja gamemode, med eller utan.

Awesum


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Inaktiv
Skrivet av Mordocai:

enormt repetitivt och inte tillräckligt snyggt, plus att det är för enkelt. 1/5

Har du spelat det då ?
För vissa här har ju förmågan att kunna bedömma ett spel innan dom spelat det, typ kat0ne.
Önskar jag också kunde ha den förmågan ,
men kat0ne är nog överintligent.

Medlem
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av Mordocai:

enormt repetitivt och inte tillräckligt snyggt, plus att det är för enkelt. 1/5

Har du spelat det då ?
För vissa här har ju förmågan att kunna bedömma ett spel innan dom spelat det, typ kat0ne.
Önskar jag också kunde ha den förmågan ,
men kat0ne är nog överintligent.

Se upp så han inte ger dig svar på tal med en animerad gif bild

Avstängd

Lite tråkigt att de nya "next-gen" spelen inte får bra betyg

Medlem

ja jag spelade det hos en vän som hade köpt det, som han hårt ångrar, kanske kan ändra mig till 1,5 för möjligheten att bygga ihop "fyndiga vapen".

Repetitivt, fult, för lätt svårighetsgrad.

Undanber mig spydiga kommentarer fortsättningsvis, jag skulle aldrig svara med varken jpg, gif eller något annat filformat i ett forum.

Medlem

Testat demot , uppenbarligen så får grafiken ta en känga i gengäld har du mer zombies åt gången som du kan hacka ner.

Dock så är jag högst tveksam att jag skulle lägga ner mycket tid på det och då är spelet för dyrt idagsläget , kanske i framtiden när det finns för en billigare peng så köper jag det.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar