Bytes: Samsung S4 mot Iphone 5

Skribent
Bytes: Samsung S4 mot Iphone 5

Hej

Någon som är intresserad av att byta sin svarta Iphone 5 mot en vit Samsung Galaxy S4? Den är köpt på Dustin den 5 juni och är helt repfri och fungerar perfekt. Kvitto finns och bilder kan fixas, det enda som saknas är originalkartong och manual! Kan lägga en slant mellan om så önskas.

Mvh

Måste fråga varför du byter ner dig?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Måste fråga varför du byter ner dig?

Kan inte annat än hålla med. Hade en iPhone 4 innan min nuvarande Samsungs Galaxy S4 och tycker att S4an är bättre på alla sätt och vis. Det är ingen hemlighet att Apple tar överpriser för sina produkter också...

Skribent

Jag har haft en Iphone 4 förrut innan, men den gick sönder. Jag gillar verkligen S4:an men Iphone passar mig bättre.

phi
Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Måste fråga varför du byter ner dig?

Kan inte annat än hålla med. Hade en iPhone 4 innan min nuvarande Samsungs Galaxy S4 och tycker att S4an är bättre på alla sätt och vis. Det är ingen hemlighet att Apple tar överpriser för sina produkter också...

Självklart har S4:an bättre prestanda än iPhone 4 men det är ju knappast prestandan som avgör vilken smartphone man köper. I så fall hade ju alla bytt upp sig till en iPhone 5S eftersom den, föga förvånande, krossar S4:an enligt benchmarks.

Vi kan nog vara överens om att det är en smaksak där operativsystemet, skärmen, storleken etc är vad som avgör i slutänden.

Skribent

För mitt smsande och vardagssurf duger en Iphone 5 bra. För att komma tillbaka till mitt ursprungliga inlägg: finns det någon intresserad där ute?

Skrivet av phi:

Självklart har S4:an bättre prestanda än iPhone 4 men det är ju knappast prestandan som avgör vilken smartphone man köper. I så fall hade ju alla bytt upp sig till en iPhone 5S eftersom den, föga förvånande, krossar S4:an enligt benchmarks.
.

Jag läser det här men fattar inte. Vilken har bäst prestanda?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

phi
Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av phi:

Självklart har S4:an bättre prestanda än iPhone 4 men det är ju knappast prestandan som avgör vilken smartphone man köper. I så fall hade ju alla bytt upp sig till en iPhone 5S eftersom den, föga förvånande, krossar S4:an enligt benchmarks.
.

Jag läser det här men fattar inte. Vilken har bäst prestanda?

I det här fallet iPhone 5S > S4 > iPhone 4.

Men det var ju som sagt inte så intressant med prestandan.

aha läste inte ordentligt, ja nä det är klart prestanda är inte allt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Hej, har en iphone 5, original kartong kvar, Haft telefonen sen 3 juli då ja fick den i födelsedagspressent.

Alltid haft android men testade iphone nu o är helt klart nöjd allt är smidigt o lätt.
Dock saknar ja android .

Byter gärna med dig om du fortfarande är intresserad.

Mvh. Christoffer

Medlem
Skrivet av bastard:

För mitt smsande och vardagssurf duger en Iphone 5 bra. För att komma tillbaka till mitt ursprungliga inlägg: finns det någon intresserad där ute?

Kolla pm.
Mvh.

Medlem

Det som är skillnaden är inte prestandan. Att fråga vilken är bäst när man ska bestämma sig om man vill ha en Android-telefon eller en Iphone är helt bakfram.

Det är olika telefoner och operativ, och alla föredrar olika. Jag är känd hos mina vänner osv som Dr Android, så för mig råder det ingen tvekan om vad som är bäst, men det viktiga är att den som har telefonen är nöjd.

Däremot blir jag lite förvirrad av detta.

Skrivet av bastard:

För mitt smsande och vardagssurf duger en Iphone 5 bra. För att komma tillbaka till mitt ursprungliga inlägg: finns det någon intresserad där ute?

Om du inte använder telefonen till så mycket mer än smsande och vardagssurf, varför då köpa en så pass dyr telefon? Du kan få en telefon som levererar bättre hårdvara på en större skärm (Om du nu gillar det, alla vill såklart inte ha större skärmar) för runt 3000. LG G2 är ett bra alternativ. Jag kan inte hitta något Iphone 5 gör bättre än LG G2 i spec.

Så det det då hänger på i slutändan är om du föredrar android eller ios. Men betala inte mer för en iphone om det fungerar för dig med Android också, då betalar du för ett märke som du ändå inte behöver.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar