Fez har sålt en miljon exemplar

Robot
Medlem
Fez har sålt en miljon exemplar

Äger det via en bundle men har inte spelat det och jag hade inte köpt det efter allting som jag läst om skaparen den senaste tiden. Speciellt inte efter att ha sett den video där han får en fråga om vad han tycker om japanska spel och verkar tro att han är rolig när han svarar "They suck".

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Äger det via en bundle men har inte spelat det och jag hade inte köpt det efter allting som jag läst om skaparen den senaste tiden. Speciellt inte efter att ha sett den video där han får en fråga om vad han tycker om japanska spel och verkar tro att han är rolig när han svarar "They suck".

Jag äger också Fez genom Humble Bundle och har det högt upp på min "att spela"-lista. Så nu när det är ur vägen kan jag också yttra min åsikt: Jag tycker Fish verkar som en eldsjäl med lite svårigheter för sociala konventioner och jag önskar honom all lycka i sina framtida projekt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem

Härligt att höra! Hoppas det blir många fler millar.

Inaktiv

Jag köpte och spelade Fez ett par timmar. Fastnade aldrig riktigt för det. Förstår inte vad som är så jävla fantastiskt med det ärligt talat. Smaken är väl delad...

1
Skriv svar