Problem att spela online med Playstation 4

Medlem

förhoppningsvis fixar de problemen snabbt

Medlem
Skrivet av neohasse:
Skrivet av wallde:

så bara för att han tycker så så måste jag hålla med? och de jobbar med problemet, det är inte så att de har slängt ut en produkt som inte fungerar och sen skiter i den. folk är för snabba på att gnälla, och du är del av gnälltrenden, gratulerar. ta ett djupt anderag, släpp ps4 kontrollen gör nått annat i en dag, så kan jag garantera dig att deras "nerprioriterade support" har löst problemet

detta är ett forum som är till för att ge folk chansen att diskutera om saker, jag var inte enit i hans argument, du var inte enig i mitt, sån de funkar

Jag äger inget Playstation, jag förstår hans argument. Till skillnad från andra.

Vem sa att jag inte förstår hans argument? Att jag säger att det inte håller är en helt annan sak.

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Stingshot:

För i tiden var multplayer gratis och hyfsat problemfri... vad tider förändras...

Förr i tiden kunde man räkna alla personer som spelade online på en hand. Nu är det lite fler tomtar och troll....

Skitsnack, borde inte vara det minsta problem för ett stortföretag som Sony att få online att fungera för så pass få PS4 användare.

Saken är väl den att dem troligtvis pushat ut produkten innan den var färdig och nu står dem där med byxorna nerdragna. Då ska man som konsument sparka dem i arslen, inte gå ner på knä.

En spark i arslet är bara en halvmeter ifrån en klapp på axeln.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Stingshot:

För i tiden var multplayer gratis och hyfsat problemfri... vad tider förändras...

Förr var man tvungen att meka med kommandoprompten för att ens komma ut på internet. Sedan så satt majoriteten på dial-up så få spelade ens online.

Det räckte med att morsan lyfte på luren så var det kört.

Så är det ännu för en god vän. Behöver knappast sägas att han ragear då han lirar LoL xd

12
Skriv svar