Liberalernas oförmåga att föra en saklig diskussion.

Medlem
Liberalernas oförmåga att föra en saklig diskussion.

Återigen ser vi liberalernas oförmåga att föra en saklig diskussion:
http://www.fz.se/forum/artikelkommentarer/fantastisk-trailer-...

Källor och fakta är två ord som inte är bekanta för dessa människor, istället är den första priorietringen att komma med personliga angrepp. Källor från de sovjevtiska arkiven duger inte, men att plocka orimliga siffror ur luften duger. Återigen ser vi dess fullständingt ologiska betende och trots att jag ställde samma fråga vid minst tre tillfällen, var liberalerna oförmögna att svara på detta.

Så återigen ställer jag frågan; Eftersom kapitalismen är ansvarig för de koloniala folkmorden, slaveriet och otaliga imperialistiska krig under hela den industriella epoken, för att nämna ett fåtal brott, hur kan ni än idag försvara denna blodiga ideologi?

#blogg

Redaktör
Liberalernas oförmåga att föra en saklig diskussion.

FZ är en spelsajt utan politisk agenda. Att några av dess medlemmar vänder sig mot en diktator med åtskilliga liv på sitt samvete gör dem inte till FZ-liberaler. Det låter som att FZ driver en liberal agenda. Det gör vi inte, vi skriver om spel. Uppskattar om du skriver rubbar som inte blandar in FZ.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

FZ är en spelsajt utan politisk agenda. Att några av dess medlemmar vänder sig mot en diktator med åtskilliga liv på sitt samvete gör dem inte till FZ-liberaler. Det låter som att FZ driver en liberal agenda. Det gör vi inte, vi skriver om spel. Uppskattar om du skriver rubbar som inte blandar in FZ.

Jag syftade på liberalerna som är aktiva inom FZ och inte FZ som sida. Jag har inte hävdat att sidan driver en liberal agenda, hur bör man uttrycka sig för att vända sig till liberalerna på FZ i så fall?

Redaktör
Skrivet av Hjelmern:
Skrivet av Tompa:

FZ är en spelsajt utan politisk agenda. Att några av dess medlemmar vänder sig mot en diktator med åtskilliga liv på sitt samvete gör dem inte till FZ-liberaler. Det låter som att FZ driver en liberal agenda. Det gör vi inte, vi skriver om spel. Uppskattar om du skriver rubbar som inte blandar in FZ.

Jag syftade på liberalerna som är aktiva inom FZ och inte FZ som sida. Jag har inte hävdat att sidan driver en liberal agenda, hur bör man uttrycka sig för att vända sig till liberalerna på FZ i så fall?

Skippa att skriva "FZ" bara. Om du nu nöndvädigtvis måste driva en politisk agenda på en spelsajt.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Hjelmern:
Skrivet av Tompa:

FZ är en spelsajt utan politisk agenda. Att några av dess medlemmar vänder sig mot en diktator med åtskilliga liv på sitt samvete gör dem inte till FZ-liberaler. Det låter som att FZ driver en liberal agenda. Det gör vi inte, vi skriver om spel. Uppskattar om du skriver rubbar som inte blandar in FZ.

Jag syftade på liberalerna som är aktiva inom FZ och inte FZ som sida. Jag har inte hävdat att sidan driver en liberal agenda, hur bör man uttrycka sig för att vända sig till liberalerna på FZ i så fall?

Skippa att skriva "FZ" bara. Om du nu nöndvädigtvis måste driva en politisk agenda på en spelsajt.

Nu är det fixat.

Redaktör
Skrivet av Hjelmern:

Nu är det fixat.

Tack.


signatur
1
Skriv svar