Ni vann priser i FZ:s julkalender!

Robot
Ni vann priser i FZ:s julkalender!

Den första veckans vinnare är korade, kolla om du hör till de lyckliga.


Medlem
Ni vann priser i FZ:s julkalender!

grattis vinnare men måste vara nåt fel mitt namn är inte med !

Medlem

Alltid samma tur som vanligt när man tävlar... Varför kan man inte ha någon tur så man kan få sig en trevlig julklapp
Aja... chansen att jag ska vinna är ungefär lika stor som att E-Type skulle bli statsminister...

Medlem

vinst på min födelsedag dessutom överlycklig!

Medlem

Grattis


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Grattis, grappar!

Medlem

Oh my, där kom min julklapp! Tusen tack, FZ!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Nåväl, hoppas på Netflix tävlingen istället.

Grattis till vinnarna


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Grattis alla som vann! (God Jul i förskott)
Väntan har varit näst intill olidlig för denna nyhet...

FZ håller vänt/tålamods-nerverna i trim

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Inget illa menat, men jag var under uppfattningen att rimmet skulle motivera varför man skulle vinna. Lyckas inte riktigt se det i det utvalda rimmet, även om det var ett bra rim i sig. Så jag ifrågasätter starkt hela rim-/motiveringskonceptet och den urvalsmetod som används för att kora vinnare i en sådan tävling.

Grattis till vinnarna!


signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem

Jaja, grattis får man väl säga.

Hoppas på att snart se mitt namn i listan iaf : P


signatur

Constants and variables

Medlem
Medlem

Grattis vinnarna

Medlem
Skrivet av naess91:

Alltid samma tur som vanligt när man tävlar... Varför kan man inte ha någon tur så man kan få sig en trevlig julklapp
Aja... chansen att jag ska vinna är ungefär lika stor som att E-Type skulle bli statsminister...

Man kan ju alltid drömma Att E-Type skulle bli statsminister alltså. Jag ser inte hur det skulle kunna bli sämre än det nuvarande läget.


signatur

"When there is no more room in hell, the dead will walk the earth."

Medlem
Skrivet av BKMN:

Inget illa menat, men jag var under uppfattningen att rimmet skulle motivera varför man skulle vinna. Lyckas inte riktigt se det i det utvalda rimmet, även om det var ett bra rim i sig. Så jag ifrågasätter starkt hela rim-/motiveringskonceptet och den urvalsmetod som används för att kora vinnare i en sådan tävling.

Grattis till vinnarna!

Är väl något med att det ska vara en "tävling" och inte lotto, Tror inte fz går igenom många rimm

Grattis till alla vinnare!

Medlem
Skrivet av Glaran:
Skrivet av naess91:

Alltid samma tur som vanligt när man tävlar... Varför kan man inte ha någon tur så man kan få sig en trevlig julklapp
Aja... chansen att jag ska vinna är ungefär lika stor som att E-Type skulle bli statsminister...

Man kan ju alltid drömma Att E-Type skulle bli statsminister alltså. Jag ser inte hur det skulle kunna bli sämre än det nuvarande läget.

Det må vara bättre , men sannolikheten att han ska bli det är ganska små

Medlem
Skrivet av Ubbe:

vinst på min födelsedag dessutom överlycklig!

Samma här, lucka 3.. Diablo 3

Tackar tackar... ska bli nice att köra igenom, hoppas att expansionen inte dröjer allt för länge tills den kommer den med

Medlem

Attans, men grattis till vinnarna!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem
Skrivet av naess91:

Alltid samma tur som vanligt när man tävlar... Varför kan man inte ha någon tur så man kan få sig en trevlig julklapp
Aja... chansen att jag ska vinna är ungefär lika stor som att E-Type skulle bli statsminister...

Jag fick ihop 19 personer ovan i listan som hade den turen du snackar om.

Medlem

Äntligen! Tack FZ!

Medlem

Grattis till er gubbs


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Grattis till vinnarna! Ville bara dela med mig av mitt julrim - blev skitnöjd!!

FZ, jag skriver till er med en klump i min hals, ty julen min den hotas:

Min skärm - den vill inte alls! Den blixtrar och blinkar, bortom att botas.

Ack och ve, ty huvudvärk skärmen mig ge: jag kan ej länge spela, mina ögon har börjat att skela!

Så FZ, jag bönar och ber, ty jag julefriden inte längre ser - förhindra denna juleflopp; ni är mitt enda hopp!

Medlem

Man ska väl inte gråta över spilld energiläsk (över tangentbordet). Men min enda fråga skulle varit. När skrev Peter Nyman sitt rim? Läser FZ bidragen från början mot slutet eller vise versa?

Titta bara på JOnnegrym här som skriver ett dunder rim t.ex...

Medlem

Grattis till vinnarna!

Inaktiv
Skrivet av Ubbe:

vinst på min födelsedag dessutom överlycklig!

Grattis x 2!

Medlem
Skrivet av BKMN:

Inget illa menat, men jag var under uppfattningen att rimmet skulle motivera varför man skulle vinna. Lyckas inte riktigt se det i det utvalda rimmet, även om det var ett bra rim i sig. Så jag ifrågasätter starkt hela rim-/motiveringskonceptet och den urvalsmetod som används för att kora vinnare i en sådan tävling.

Grattis till vinnarna!

Jag var under exakt samma uppfattning, eftersom det stod just som så.
Lade ner stor vikt, att med rim motivera _varför_ just jag skulle vinna denna skärm. Ser inte alls motiveringen i detta rim, hur bra det än må vara.

Medlem
Skrivet av naess91:

Alltid samma tur som vanligt när man tävlar... Varför kan man inte ha någon tur så man kan få sig en trevlig julklapp
Aja... chansen att jag ska vinna är ungefär lika stor som att E-Type skulle bli statsminister...

DU, bara för att opinionsmätningarna är dåliga så kan du väl iallafall låta oss andra drömma!

E-Type 2014!

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Haha är precis så jag känner :oD


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem
Skrivet av NoiizeR:

Man ska väl inte gråta över spilld energiläsk (över tangentbordet). Men min enda fråga skulle varit. När skrev Peter Nyman sitt rim? Läser FZ bidragen från början mot slutet eller vise versa?

Titta bara på JOnnegrym här som skriver ett dunder rim t.ex...

Om det var min tävling, hade jag nog inte scrollat och läst alla 1400 julrim. Jag hade slumpat. Hade det inte funnits ett rim eller ett rim som bara består av 25 svordomar hade jag slumpat igen. Känns enklast så

1
Skriv svar