De första stapplande stegen...

Medlem
De första stapplande stegen...

...ut i bloggvärlden. Du läser dem just nu. Men som med det mesta som är nytt måste vi människor få en mjukstart. Ett smakprov. En introduktion.

Mitt namn kan säkert de flesta med viss stalking-talang leta fram, men det är så spännande att vara hobbyanonym så jag hoppar över att nämna det här. Bloggen kommer bli tillräckligt personlig framöver, jag lovar.

Men jag kan säga att jag är en ung vuxen individ vars största intressen rotar sig i det estetiska. Om det är fint (men även ibland fult) och väcker känslor så är det utav stort intresse, så musik, illustrerande, fotografi, typografi, formgivning, reklam m.m. kan göra mig oerhört engagerad. Det är också anledningen till varför jag valt den bana i livet jag valt, alltså utbildning och hopp om karriär inom grafisk formgivning, då helst på reklambyrå. Framtida inlägg kommer med säkerhet låta er åka med på den färden, och förhoppningsvis kommer det bara att gå framåt.

"Spel då?" tänker kanske du? Eller så gör du inte det. I vilket fall är självfallet spel ett enormt intresse för mig, och jag kommer skriva en uppsjö olika inlägg om vår kära underhållningsmedia, vare sig det innebär ris eller ros. Detta är en FZ-blogg, trots allt.

Så med det sagt så välkomnar jag dig till min absolut första blogg, någonsin. Jag välkomnar dig till att åka med på min resa, ta del av mina upplevelser och engagera dig i de ämnen jag kan komma att skriva om. Så säg hej, kommentera, uttryck din åsikt, kommunicera, var glad, var arg (fast mestadels glad)... var med.

För nu börjar det.

#blogg

Medlem
De första stapplande stegen...

Välkommen i träsket

Hej på dig, ju fler bloggar desto trevligare


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Tack för supporten! Har som mål att uppdatera dagligen, men jag får se hur det går. Kvalitet före kvantitet som det heter.

1
Skriv svar