Läckta dokument "bekräftar" Fallout 4

Robot
Läckta dokument "bekräftar" Fallout 4

Bethesda bygger nytt Fallout och flyttar det till Boston, enligt läckta dokument.

#nyhetstips, #fallout-4, #bethesda-softworks


Medlem
Läckta dokument "bekräftar" Fallout 4

Opposable thumbs crossed!


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Well, dags att hålla tummarna igen då, man börjar bli bra på det hära


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Ska man skapa hype runt ett spel så är "läckt" information bäst och gratis.

Medlem

Jag hoppas att detta stämmer Vilken rolig födelsedags present jag fick ;P Hype är alltid kul !!

Medlem

Försiktigt optimistisk

Skrivet av vuze2143:

Jag hoppas att detta stämmer Vilken rolig födelsedags present jag fick ;P Hype är alltid kul !!

Grattis!

Medlem

Here we go again, hehe. Hoppas nyheten bär mer frukt denna gången

Medlem

Muterade leprechauns ftw!!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Bra att majoriteten föredrar Fallout 2. Annars skulle jag bli tokig!

Medlem
KoP
Medlem

Inte föränn Bethesda bekräftar Fallout 4 tror jag på det.

Medlem

Får man se om det blir något denna gång, känns som man tröttnar på alla dessa rykten och "läckage".

Skrivet av Achtung:

Bra att majoriteten föredrar Fallout 2. Annars skulle jag bli tokig!

Nja, njo. Om man inte har spelat 2:an när den kom ut, utan 3:an är det första Fallout man spelat, så har man inte samma referensramar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av KoP:

Inte föränn Bethesda bekräftar Fallout 4 tror jag på det.

Samma här! Jag vägrar att bli trollad en gång till.

För övrigt föredrar jag New Vegas. Om det nu är utav intresse?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Achtung:

Bra att majoriteten föredrar Fallout 2. Annars skulle jag bli tokig!

Jag blir tokig av att majoriteten föredrar Fallout 2.

Ungefär som att föredra Doom 1 framför Doom 3. Fast det är ju klart, det är ju mycket bättre känsla i ettan eller nåt.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Tycker Fallout 1 är bättre än Fallout 2, hade bättre flyt i handlingen, bättre personlig handling för huvudpersonen, bättre random encounters och man slapp Enclave som jag aldrig tyckt såg bra ut.

Medlem
Skrivet av Achtung:

Bra att majoriteten föredrar Fallout 2. Annars skulle jag bli tokig!

Om man lägger ihop de gamla respektive de nya spelens röster i varsin stapel så gillar majoriteten dock de nya spelen. Det är ganska väntat då många fans kanske inte växt upp med serien eller är ett fan av turbaserade spel. Trean och New Vegas är fantastiska spel så jag kan inget annat än att hålla tummarna för en fyra nu.

Medlem
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av Achtung:

Bra att majoriteten föredrar Fallout 2. Annars skulle jag bli tokig!

Jag blir tokig av att majoriteten föredrar Fallout 2.

Ungefär som att föredra Doom 1 framför Doom 3. Fast det är ju klart, det är ju mycket bättre känsla i ettan eller nåt.

Ettan och tvåan är bättre än dess eftergångare på alla tänkbara sätt och vis, inte bara i känslan.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Fake


signatur

Meep!

Medlem

2an och tactics får min röst, 3an får det pga man kunde lira utan turnbased vilket även vart riktigt skoj

Dock vart det mer känsla i story quest osv och upplägget vart mindre all out action. än tactics.

Medlem

Älskade trean. Men new vegas så har jag bara kommit till dörren till stads grejen. Har kört massor side missions men jag har inte pengar till att komma in där å typ då dog min spel lust av spelet tyvärr.. känns som jag har missat nått?


signatur

R.I.P The_maxx

Kom ihåg "" runt bekräftar. Detta är lika om inte mer vagt än the survivor2299, eller är det redan glömt och förlåtet bara för att vi vill ha ett till Fallout (vilket vi verkligen gör)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av IceMan:

Älskade trean. Men new vegas så har jag bara kommit till dörren till stads grejen. Har kört massor side missions men jag har inte pengar till att komma in där å typ då dog min spel lust av spelet tyvärr.. känns som jag har missat nått?

Det blir riktigt kul när man kommer in i New Vegas. Om jag minns rätt så finns det väl fler sätt än med pengar att ta sig i in staden på?

Medlem

Fool me once .. shame on me!

Fool me twice.. grr

Medlem
Skrivet av xyanide:
Skrivet av IceMan:

Älskade trean. Men new vegas så har jag bara kommit till dörren till stads grejen. Har kört massor side missions men jag har inte pengar till att komma in där å typ då dog min spel lust av spelet tyvärr.. känns som jag har missat nått?

Det blir riktigt kul när man kommer in i New Vegas. Om jag minns rätt så finns det väl fler sätt än med pengar att ta sig i in staden på?

du minns rätt

Medlem

röstade för övrigt på new vegas, haft många (väldigt många) roliga timmar med det... och känner att det nog är dags för att köra lite till nu. det enda jag egentligen tycker e lite trist med det är att man blir så vansinnigt rik att man ALDRIG behöver bry sej efter ett tag

edit: ja, jag har spelat ettan och tvåan också. älskade dom, men föredrar förstaperson före isometriskt

Medlem

Tycker fallout 3 är bäst, anledningen var väl att det finns riktigt många mods till det. Kändes inte heller som att dom hade lagt lika mycket tid på omgivningen i New Vegas.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av korp:
Skrivet av xyanide:
Skrivet av IceMan:

Älskade trean. Men new vegas så har jag bara kommit till dörren till stads grejen. Har kört massor side missions men jag har inte pengar till att komma in där å typ då dog min spel lust av spelet tyvärr.. känns som jag har missat nått?

Det blir riktigt kul när man kommer in i New Vegas. Om jag minns rätt så finns det väl fler sätt än med pengar att ta sig i in staden på?

du minns rätt

Japp går att fixa ett falskt pass genom Mick & Ralph's.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

FZ hur orkar ni? Sluta lek med våra hjärtan!!

Skrivet av rmpyro:
Skrivet av korp:
Skrivet av xyanide:
Skrivet av IceMan:

Älskade trean. Men new vegas så har jag bara kommit till dörren till stads grejen. Har kört massor side missions men jag har inte pengar till att komma in där å typ då dog min spel lust av spelet tyvärr.. känns som jag har missat nått?

Det blir riktigt kul när man kommer in i New Vegas. Om jag minns rätt så finns det väl fler sätt än med pengar att ta sig i in staden på?

du minns rätt

Japp går att fixa ett falskt pass genom Mick & Ralph's.

Eller, om din Science skill är tillräckligt hög, så är det bara att coolt gå långsamt fram till roboten och välja [Science] svarsalternativet. "Hes like, HOLD. I'm like: Command#199rt3nwwr" and then hes like "Bzzt roo prprtprptp kaching pling...Welcome to the strip."

Sen kan man vandra in utan problem, pengarna kvar på fickan. Jag lovar det är det närmast en Jedi man får känna sig som i FO:NV.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av IceMan:

Älskade trean. Men new vegas så har jag bara kommit till dörren till stads grejen. Har kört massor side missions men jag har inte pengar till att komma in där å typ då dog min spel lust av spelet tyvärr.. känns som jag har missat nått?

Fast jag har för mig att de bara ville kontrollera att man hade pengarna och att de faktiskt inte tog betalt för att släppa in...

12
Skriv svar