Spelutlottning

Medlem
Spelutlottning

Hej.
jag hittade precis på 4 Humble Bundle nycklar som jag inte använt då jag redan ägde spelen så jag tänkte lotta ut dem här. Har fyra nycklar att lotta ut och de är:

Orcs Must Die 2 Complete Pack
Natural Selection 2
Battlefield 3
Dead Space 3

För att göra det enkelt för mig tänkte jag att ni skriver vilket spel ni vill ha så väljer jag 4 kommentarer på måfå som får ett av spelen.

Hoppas någon blir glad över sin tidiga julklapp.

#blogg

Spelutlottning

Fan va nice! Kram på're!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Orcs Must Die 2 har man ju inte, och eftersom FZ aldrig låter mig vinna så kan jag ju ställa mitt hopp till dess användare istället.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Jag känner mig lite sugen på Dead Space 3 så här i julmörkret, Schysst utlottning av dig!

Medlem

Jag tar gärna emot BF3. Grymt initiativ

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Natural Selection 2 har jag varit sugen på länge nu.

Medlem

Dead Space 3 inhandlades inte pga bristande studiebidrag så det vore najs att få köra igenom det!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Natural Selection 2 vore kul att prova!

Medlem

Orcs Must Die 2 Complete Pack hade inte suttit fel

/ LordDaimos

Medlem

Dead Space 3 hade ju varit roligt.


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Medlem

Orcs must die 2 skulle vara grymt till julens lan!

Medlem

Battlefield 3, tack ^^


signatur

Constants and variables

Medlem

Natural Selection 2 hade varit kul att testa

Medlem

Lottningen skedde med hjälp av all den senaste utrustningen (papperslappar med namn på), och resultatet blev som följer:

Orcs Must Die 2 : Ondo
Dead Space 3 : Kleptomaniac
Battlefield 3 : Luongo22
Natural Selection : Devsson

Kan hända att det dyker upp fler utlottningar i framtiden, roligare att ge bort spel än att koderna ligger och samlar damm.

Ha det bra i vinterkylan!

1
Skriv svar