Trailer: De två sista klasserna i Wildstar

Robot
Trailer: De två sista klasserna i Wildstar
Medlem
Trailer: De två sista klasserna i Wildstar

Healing medic lär bli så otroligt kul.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Skribent
Skrivet av v1ctory:

Healing medic lär bli så otroligt kul.

En högst intressant klass. Jag står i valet och kvalet mellan en sådan eller spellslinger. Mordesh eller Aurin...


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Healing medic lär bli så otroligt kul.

lätt!! Mitt förstahands val

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av v1ctory:

Healing medic lär bli så otroligt kul.

En högst intressant klass. Jag står i valet och kvalet mellan en sådan eller spellslinger. Mordesh eller Aurin...

Chua!

Tog ett rejält glädjeskutt när de bekräftade att chua medic faktiskt skulle släppas. Annars lär jag bara lira den healer som känns roligast, men healingstilen för just medicen är minst sagt lovande.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

GIllade både Stalkern och Warriorn...är väl något av en melee kinda guy antar jag. Svårt, måste nog klämma lite på alla karaktärerna

Medlem

Gillar verkligen tanken med Medic! Är dock något orolig över att den kommer vara medel på både healing och skada (i rena siffror alltså).

Skribent
Skrivet av axelssonen:

Gillar verkligen tanken med Medic! Är dock något orolig över att den kommer vara medel på både healing och skada (i rena siffror alltså).

Dessutom ska den vara ganska meckig också, eftersom man är hyfsat nära hetluften när man healar. Min förhoppning är att det blir en klass med högt skilltak, som blir givande först när man bemästrar den. Men risken finns ju att det bara blir en gimp. =/


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av axelssonen:

Gillar verkligen tanken med Medic! Är dock något orolig över att den kommer vara medel på både healing och skada (i rena siffror alltså).

Dessutom ska den vara ganska meckig också, eftersom man är hyfsat nära hetluften när man healar. Min förhoppning är att det blir en klass med högt skilltak, som blir givande först när man bemästrar den. Men risken finns ju att det bara blir en gimp. =/

Förmodligen (förhoppningsvis?) kommer vissa dungeons och bossfighter kräva medic. Precis som du säger så lär det vara ganska högt skilltak på medic också. Känns som en rätt så given klass i 2v2 PvP iallafall

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av axelssonen:

Gillar verkligen tanken med Medic! Är dock något orolig över att den kommer vara medel på både healing och skada (i rena siffror alltså).

Dessutom ska den vara ganska meckig också, eftersom man är hyfsat nära hetluften när man healar. Min förhoppning är att det blir en klass med högt skilltak, som blir givande först när man bemästrar den. Men risken finns ju att det bara blir en gimp. =/

Med ett högt skilltak räcker det att mosa fotm-klassen i pvp några gånger för att tvätta bort den stämpeln.

Men hoppas som du att man inte blir gimpad rent siffermässigt. Ett högt skilltak är däremot bara roligt, det håller spelet vid liv längre. Men om andra klasser kan leverera motsvarande siffror utan ansträngning blir iallafall jag lite ledsen i ögat.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar