The Walking Dead: Survival Instinct-utvecklarna lägger ner?

Medlem
The Walking Dead: Survival Instinct-utvecklarna lägger ner?

Tusan ännu ett spel jag måste spel som jag helt glömt bort (alltså Ghostbusters inte denna "smörja").

Terminal Reality verkar ha lyckats med sitt licenspel (återigen Ghostbusters) och det lilla jag spelat av det var tillräckligt för att jag skulle se att det var ett spel i min smak. Det krävdes dock inte mycket för att se att Star Wars Kinect inte var det och det är väldigt tråkigt då det hade potential att bli bra. Jag menar hur kan man misslyckas med ett spel där man får använda en sabla ljussabel=).

Det här spelet verkar också ha haft potential men liksom Star Wars spelet så verkar de inte förstått hur de skulle använda detta till att göra ett bra spel.

Terminal Reality har varit med ett bra tag, deras första spel, Terminal Velocity, var ett spel som de fick ganska bra kritik för och då främst själva motorn (eller var det först med Fury 3 kanske?).

Medlem

And nothing of value was lost.

Medlem

Måste vara svårt att söka jobb som spelutvecklare och ha ett sånt spel på sin meritlista. Det kanske är bättre att stryka den.

Medlem

Terminal Velocity! Härliga tider det!

Medlem

Terminal Velocity var riktigt imponerande när det släpptes, och gillade första Bloodrayne väldigt mycket också. Resten av deras spel, som jag har spelat åtminstone, var väl inte mycket att hurra över.

Medlem

Åh nej, hur ska vi överleva utan uppföljare till det fantastiska Survival Instinct, det som stått över allt annat på hypelistan, t om
Telltales The Walking Dead!!!

//sarkasm off


signatur

Game long and prosper

FM-guru
F.d. Sisyr

BloodRayne & BloodRayne 2 var ju skitkul när man var yngre.

Avstängd

well deras the walking dead lir var inte precis något att hänga i granen. Maken på skit spel

Medlem

Lite synd, de har ju inte enbart producerat skräp. Ghostbusters var riktigt kul.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

det är synd att folk blir utan jobb.. men de satte sig själva i skiten, de kunde ha gjort ett bra TWD spel men de sket i fläkten så bajset flög åt alla håll.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

BloodRayne & BloodRayne 2 var ju skitkul när man var yngre.

Håller med, var faktiskt riktigt shyssta spel!
Dom utvecklade även 4x4 Evolution/4x4 EVO 2 som jag körde mycket på den tiden det begav sig ^^
Men The Walking Dead: Survival Instinct var så otroligt kasst att det är inte sant, undrar hur dom kunnat sjunka så lågt..


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Blood Rayne var ju grymt kul :).
Blandning av Tomb Raider, Matrix och vampyrer.

1
Skriv svar