Nu börjar Chrome också bli skräp!

Medlem
Nu börjar Chrome också bli skräp!

Titta här:
http://imgur.com/bPvj9V2

Helt jävla plötsligt, från ingenstans så återställdes alla mina... "favorit-flikar" eller vad fan det nu heter , dom rutorna iallafall...

Jag var inne på Facebook, och bara bytte till ny flik och WHOP, alla var borta.
Det är det som jag använder mest på hela datorn ju, dom snabb-fönsterna ju!
Testade att starta om Chrome och datorn för säkerhets skull, men det funkade inte heller...

Dock så är allt annat kvar, lösenord... etc...

Va är detta för skit nu?

Medlem

Tyvärr händer det titt som tätt.

Innan så öppnades "apps" sidan både när man startade Chrome och när man öppnade en ny flik. Då satte jag mina mest besökta sidor som favoriter och drog in dem som "appar" till den sidan. Det funkade perfekt - men nu har de ju ändrat hur apps och sånt fungerar i samband med Google + så det funkar inte längre. Chrome har definitivt blivit sämre.


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem

Tycker Google börjar bli mer o mer mysko. Kör man deras app hangouts(bäst i chrome såklart) så går det inte att posta spotifylänkar, te,x, tipsa om någon låt. Det skrivs om automagiskt till namn och låt bara. Är väl deras egen musiktjänst som funkar att posta misstänker jag.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Hade velat hitta ett bra alternativ men tyvärr så är alla andra som jag känner till sämre.


signatur
Inaktiv

Håller med!

Chrome börjar bli som Mozilla och IE.

Allmänt segt, krashar, laggar och mycket mer. Problemet är att man pumpar inte onödigt skit i webbläsaren som appar m.m.

Medlem

Har ad-blocker och auto updater... Det är allt!

Förutom Shockwave och dom då... Men inga fuffens-appar som kanske finns därute

Men efter denna integrering med Google + så har kvalitén sänkts rejält :/

Medlem

Har inte märkt någon som helst skillnad.

Inaktiv

Chrome tar upp en jäkla massa RAM ,, vilket irriterar mig.

Dags att ladda ner lite extra.

Medlem

Har inte haft något problem med chrome någonsin. Fortf nr1 webläsare enligt mig!

Medlem

Lite utav därför jag använder Opera, även om de även där tagit bort vissa funktioner på sistonde. I övrigt så är Opera förbannat bra.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av vTune:

Har inte haft något problem med chrome någonsin. Fortf nr1 webläsare enligt mig!

Jag håller med dig.

Jag började använda Chrome för att det var avskalat, utan en massa knappar och utan en massa krångel. Jag använder fortfarande Chrome, av samma anledning, och har aldrig haft några problem.

Medlem

AdBlock och Speed Dial.. vet inte riktigt vad som är så dåligt med chrome, det känns hundra gånger bättre än sina motsvarigheter och har aldrig brakat ihop för mig.


signatur
Medlem

Hahah nu funkar fan inte skiten alls, värre än någonsin nu.

Nu försvinner dom fönstrerna jag pratar om stup i kvart, senast JUST NU så försvann FZ från dom knapparna.
Är ju som att gå tillbaks i tiden 10 år nu när jag behöver skriva in webbplatsen hela tiden :C

Medlem
Skrivet av totte1015:

Hahah nu funkar fan inte skiten alls, värre än någonsin nu.

Nu försvinner dom fönstrerna jag pratar om stup i kvart, senast JUST NU så försvann FZ från dom knapparna.
Är ju som att gå tillbaks i tiden 10 år nu när jag behöver skriva in webbplatsen hela tiden :C

testa speed dial.


signatur
1
Skriv svar