Läckta dokument "bekräftar" Fallout 4

Medlem
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av Achtung:

Bra att majoriteten föredrar Fallout 2. Annars skulle jag bli tokig!

Jag blir tokig av att majoriteten föredrar Fallout 2.

Ungefär som att föredra Doom 1 framför Doom 3. Fast det är ju klart, det är ju mycket bättre känsla i ettan eller nåt.

Ettan och tvåan är bättre än dess eftergångare på alla tänkbara sätt och vis, inte bara i känslan.

Intresserar det dig att Fallout 4 är "bekräftat" då? Eller kör du fortfarande ångbil och slår både kvinnor och barn?

Visst, det kan väl vara intressant, även om jag vet att de aldrig lyckas återskapa stämningen i de tidigare inkarnationerna.

I alla fall en gång om året brukar suget bli tillräckligt stort för att jag ska plocka fram skivorna och installera spelen igen, för att gräva ner mig i den fantastiska världen.

Att du tror att det skulle vara värre att slå kvinnor än män är en helt annan diskussion.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Vore nice om man skulle få spela ett intro som sker under själva kärnvapen-apokalypsen.

Hoppas för övrigt att detta stämmer den här gången samt att Fallout 4 blir mindre likt The Elder Scrolls och mer en egen identitet


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kommer det vara en prequel det här? Så tolkar jag det som står skrivet i dokumentet...

Inaktiv
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av Achtung:

Bra att majoriteten föredrar Fallout 2. Annars skulle jag bli tokig!

Jag blir tokig av att majoriteten föredrar Fallout 2.

Ungefär som att föredra Doom 1 framför Doom 3. Fast det är ju klart, det är ju mycket bättre känsla i ettan eller nåt.

Doom 3 var ju kasst. Springa i mörka korridorer med endast jumpscares att se fram emot.
Både HL2 och Far Cry var roligare.
Doom 1 var snabbare, hade roligare strider, fler fiender, öppnare banor, häftigare atmosfär och bättre musik.

Pearl Harbor är ju knappast bättre än Apocalypse Now bara för att den är nyare.

Avstängd
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av Achtung:

Bra att majoriteten föredrar Fallout 2. Annars skulle jag bli tokig!

Jag blir tokig av att majoriteten föredrar Fallout 2.

Ungefär som att föredra Doom 1 framför Doom 3. Fast det är ju klart, det är ju mycket bättre känsla i ettan eller nåt.

Doom 1 är då självklart bättre än vad doom 3 är, skräckdelarna dom försökte med i spelet var bara förutsägbara samt fallout 1 och 2 är bättre än fallout 3 och new vegas.

Att du föredrar dom nyare spelen får du väl självklart göra, men att uttrycka dig som att folket som tyckte bättre om dom äldre har fel är att bete sig som en idiot.

Dock tänker jag inte hoppas på för mycket att det är fallout 4 förrän man får se mer saker som tyder på det, skulle dock vara rätt trevligt med en 4:a och jag hoppas då det håller samma smått mörka atmosfär som fallout 3 gjorde.

Medlem

Alltid lite skeptisk till läckor som kommer ut ur det blå. Har en tendens att vara mer pålitliga när man redan vet att företaget i fråga har ett utannonserande på gång...

Inaktiv

Hoppas bara de tar bort dylika klyschor som "war never changes".


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Har inte varit så intresserad av Fallout serien, aldrig spelet någon av dom faktiskt, men kommer ihåg att 2an blev populär. Fallout 4 kan dock bli väldigt intressant till denna nya generationen.

Medlem

Hoppet; det sista som lämnar kroppen efter en halvtimme på toan med läsplattan.

Inaktiv
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av Achtung:

Bra att majoriteten föredrar Fallout 2. Annars skulle jag bli tokig!

Jag blir tokig av att majoriteten föredrar Fallout 2.

Ungefär som att föredra Doom 1 framför Doom 3. Fast det är ju klart, det är ju mycket bättre känsla i ettan eller nåt.

Fallout 2 är en ljuvlig kyss med ditt hjärtans fröjd i en ljummen höstbris.
Fallout 3 är den där långhåriga killen du "råkade" kyssa bakom puben för att du var full och inte "visste" bättre.

Skrivet av Jakobinklubben:

Hoppas bara de tar bort dylika klyschor som "war never changes".

avinstallera internet plez.

Medlem

War. War never changes. Or does it? The war has changed. Did it? The answer is "no". Unless it is "yes". No, of course! It is war. Yes! No! Yes?

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

Försiktigt optimistisk

Skrivet av vuze2143:

Jag hoppas att detta stämmer Vilken rolig födelsedags present jag fick ;P Hype är alltid kul !!

Grattis!

Tackar!

12
Skriv svar