Julkalendern - Vinn ett år Xbox Live Gold

Robot
Julkalendern - Vinn ett år Xbox Live Gold

Lucia blir extra from och brister ut i sång om hon på Xbox Live kan spela utan betalningstvång.


Medlem
Julkalendern - Vinn ett år Xbox Live Gold

:/

Medlem

Fråga 3 var riktigt klurig...


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av Lycksen:

Fråga 3:
Vad jag kan se finns det topplistor från 2006 och då har inget av spelen släppts?

Läs frågan en gång till

Medlem

"för närvarande äldsta topplista"

Gratulerar till det sämsta användandet av svenska språket hittills.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

"för närvarande äldsta topplista"

Gratulerar till det sämsta användandet av svenska språket hittills.

FZ ville vara på den säkra sidan och skrev så om han mot all förmodan skulle åka tillbaka i tiden och skriva en ännu äldre.

Medlem

Xbox 360 Statistics Data
Xbox 360 Total Console Sales 59,400,000

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Xbox 360 Statistics Data
Xbox 360 Total Console Sales 59,400,000

Kollade på wiki, där stämde siffran bättre för ett av svaren iaf.

Medlem

Fråga 3 har inget rätt svar.
Vet inte vilken "äldsta lista" ni hittat, men inget av de spelen var släppt när den första listan skapades.

Medlem

Jag har letat och letat efter en tydlig definition av vad skillnaden mellan drygt och knappt är. Kan någon upplysa mig? Oavsett vilken källa jag går till så stämmer inget av svaren på fråga ett speciellt bra.

Mest spelade är ju en väldigt spekulativ fråga då den kräver information från samtliga konsoller även de som inte är uppkopplade till nätet. Oklart också vad mätetalet är, antal människor som spelat, antal timmar spelet spelats, antal timmar spelet spelats online (aktiv tid eller passiv tid?).

För närvarande äldsta är som tidigare noterats en märklig ordalydelse men den är ändå förståelig.

Medlem

Drygt = Lite mer än
Knappt = Lite mindre än

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Drygt = Lite mer än
Knappt = Lite mindre än

Thank you captain!

Medlem

Hittade en sån där lista från 2007, alla spelen i frågan är släppta 2010 och framåt...

ELF
Medlem

Har inget 360, men vinner jag så får min kusin vinsten


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Luftman:

Hittade en sån där lista från 2007, alla spelen i frågan är släppta 2010 och framåt...

Den äldsta är från september 2006...

1
Skriv svar