Robot
The Novelist

Den som är villig att lyssna kan lära något om sig själv i det ångestfyllda The Novelist – en komplicerad skildring av det komplicerade livspusslet.

#the-novelist, #sleeping-dogs, #star-wars-the-old-republic


Medlem
The Novelist

Wow, hade hoppats att det här inte skulle bli skräp.

Verkar som att mina förhoppningar infriats

Blir väl kanske att testa någon gång i framtiden.

Medlem

Rekommenderar starkt spelet, finns i humbe bundle store för några kronor billigare än på steam.

Fann det på greenlight för ett tag sen vart fast för det redan då och håller på att plöjja igenom det. Jobbig stämning ligger hela tiden.

Inaktiv

På tal om beslut som de skrev i slutet av videon:
Vet ni att vi tar 2500-10 000 beslut om dagen?
För några hundra år sedan tog vi typ 3 beslut:
Sova, Äta och pippa.

Och vi undrar varför vi är trötta idag....Snacka om att inte se samband. Hur många alternativ har vi inte bara när vi sätter på datorn? Vilka sidor man ska gå in på, hur ska man spendera sin tid, om man ska kommentera, om man ska trycka på den där knappen. Alla miljarder mail.....wohooo.

Precis därför skriker man ibland: JAG BRYR MIG INTE, KÖP VILKEN JÄVLA MAT DU VILL.

Nåväl, nu har jag beslutat att köpa detta spel, vilket var ett lätt val denna gång. BF4 var också ett lätt val.

Skrivet av Uttern_:

På tal om beslut som de skrev i slutet av videon:
Vet ni att vi tar 2500-10 000 beslut om dagen?
För några hundra år sedan tog vi typ 3 beslut:
Sova, Äta och pippa.

Och vi undrar varför vi är trötta idag....Snacka om att inte se samband. Hur många alternativ har vi inte bara när vi sätter på datorn? Vilka sidor man ska gå in på, hur ska man spendera sin tid, om man ska kommentera, om man ska trycka på den där knappen. Alla miljarder mail.....wohooo.

Precis därför skriker man ibland: JAG BRYR MIG INTE, KÖP VILKEN JÄVLA MAT DU VILL.

Nåväl, nu har jag beslutat att köpa detta spel, vilket var ett lätt val denna gång. BF4 var också ett lätt val.

Skulle gärna se en källa på det tack är intresserad av sådant.

OnT: kommer nog köpa men troligen inte inom den närmsta tiden då jobbiga spel är mest för tillfällen då man själv har det mindre jobbigt.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

så mycket ångest och moral i dagens spel! vad hände med myntsamling och pangpang! jag klarar inte all ångest!!!!!!!!

skämt och sido.. verkar coolt!

Medlem
Skrivet av Uttern_:

På tal om beslut som de skrev i slutet av videon:
Vet ni att vi tar 2500-10 000 beslut om dagen?

Skrivet av Vincent_graymore:

Skulle gärna se en källa på det tack är intresserad av sådant.

Medlem

FZ, jag tror att ert prisjakt-addon har gått sönder. Den hänvisar nämligen till Snövit...

Medlem

Jag tyckte det var långtråkigt med alldeles för platta karaktärsskildringar. Mannen lever för sitt jobb, kvinnan lever för sin familj och barnet behöver ideligen föräldrarnas stöd.

1
Skriv svar