Ladda upp screenshots med erat FZ vapen!

Medlem
Ladda upp screenshots med erat FZ vapen!

Tjoo, tänkte att det vore nice att se bilder på de som har FZ som emblem.
Lägg upp en frän bild med erat FZ besmyckade vapen ;D

Blev dock inte så bra bild för mig.

Medlem

Har börjat känna lite på G36C efter en längre tid med den underbara A91-bössan. Får se när jag tröttnar på den lägre eldhastigheten.

Inaktiv

Oh! Nice med emblem. Dock ser andra spelare det eller bara du?

Medlem
Skrivet av Grimley:

Oh! Nice med emblem. Dock ser andra spelare det eller bara du?

Andra ser det

Medlem
Skrivet av kebbe:

Har börjat känna lite på G36C efter en längre tid med den underbara A91-bössan. Får se när jag tröttnar på den lägre eldhastigheten.

https://lh4.googleusercontent.com/-rA23NvmCN94/Up_PI6QDQrI/AA...

Nice bild ! Men du, vad använder du för att få bilden att visas som stor direkt? och med så bra skärpa.
Jag var tvungen att ändra till JPEG för att lägga upp. Å då vart det sämre kvalitet.

Medlem

Knivade en sniper idag och tog kitet, var ett FZ emblem. Vet ej vem det var dock.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av OddGreen:

Nice bild ! Men du, vad använder du för att få bilden att visas som stor direkt? och med så bra skärpa.
Jag var tvungen att ändra till JPEG för att lägga upp. Å då vart det sämre kvalitet.

Klistra in bildlänken i

. Bilden är bara fångad i jpg med fraps och uppladdad direkt till Google+ (med bildförbättring avstängd).

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Knivade en sniper idag och tog kitet, var ett FZ emblem. Vet ej vem det var dock.

Det var nog mig. :< Såg att jag blev knivad av en FZ-tomte, men hann inte se vem det var innan jag var tvungen att ta över pilotsätet i en helikopter..

Måste såklart ta lite bilder på mina FZ-vapen nu också. De kommer under helgen.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:
Skrivet av PurreSnurre:

Knivade en sniper idag och tog kitet, var ett FZ emblem. Vet ej vem det var dock.

Det var nog mig. :&lt; Såg att jag blev knivad av en FZ-tomte, men hann inte se vem det var innan jag var tvungen att ta över pilotsätet i en helikopter..

Måste såklart ta lite bilder på mina FZ-vapen nu också. De kommer under helgen.

Alltid kul att råkas. Hoppas på samma team nästa gång, det vore också kul.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

När platoons släpps är jag absolut på att göra en FZ-platoon. Tills dess kan ni hitta mig under Meior_ECO på Battlelog.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar