Devil May Cry och Don't Starve till PS Plus i januari

Robot
Medlem
Devil May Cry och Don't Starve till PS Plus i januari

OMG! Fan va jag är nöjd över att jag har ps+, DMC känns som ett sånt där spel man ville ha, utan att betala fullpris.. och då passar det ju suveränt med att man får det i sin prenumeration


signatur
Medlem

Nästan att jag vill ha ett PS4 nu delvis för enbart PS+.

Medlem

Jag hinner inte ens spela PS3-spelen.

Skribent
Skrivet av Margy:

Jag hinner inte ens spela PS3-spelen.

Välkommen till klubben. Min backlog är skrämmande stor.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Borderlands 2 kom bara till nordamerika, finns inte i den svenska PSN.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skribent
Skrivet av ohem:

Borderlands 2 kom bara till nordamerika, finns inte i den svenska PSN.

Den 24 december kommer det till Europa.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av ohem:

Borderlands 2 kom bara till nordamerika, finns inte i den svenska PSN.

Den 24 december kommer det till Europa.

Då har jag nog missuppfattat, för NA fick det förra månaden(?) så jag antog Sverige uteblev.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skribent
Skrivet av ohem:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av ohem:

Borderlands 2 kom bara till nordamerika, finns inte i den svenska PSN.

Den 24 december kommer det till Europa.

Då har jag nog missuppfattat, för NA fick det förra månaden(?) så jag antog Sverige uteblev.

Vill minnas att jag hört något sådant, men är inte helt hundra på den punkten. Däremot har europeiska Sony-bloggen bekräftat det för PS Plus


signatur

I am the black wizards.

Medlem

SONY är grymt generösa med sitt playstation +,
Har en hel hög med spel installerade på ps3 an.

Medlem

Gött!
Har haft ögonen på DMC men inte orkat köpa det


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Inaktiv

Hur funkar det med dom spelen man får låna när man har psn +

om hårddisken skulle bli full och man är tvungen att deleta några spel,
och dom spelen är spel man fått via psn+, kan man ladda ner dom igen när deras tidsperiod som gratisspel är slut om man skulle få plats på hdn igen ?

För man har ju inte köpt dom, det är ju bara en uthyrning som psn + är.

Medlem
Skrivet av StraxDax:

Hur funkar det med dom spelen man får låna när man har psn +

om hårddisken skulle bli full och man är tvungen att deleta några spel,
och dom spelen är spel man fått via psn+, kan man ladda ner dom igen när deras tidsperiod som gratisspel är slut om man skulle få plats på hdn igen ?

För man har ju inte köpt dom, det är ju bara en uthyrning som psn + är.

Ja, har du på något sätt "klickat" på spelet så att det står att du "köpt" det (utan att ens laddat hem det) när du tittar i butiken så kan du ladda ner det när du vill så länge du har ett PS+ abonnemang. Du kan avsluta ditt abonnemang och om du senare skaffar ett nytt så kan du ladda ned spelet igen.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Margy:

Jag hinner inte ens spela PS3-spelen.

Välkommen till klubben. Min backlog är skrämmande stor.

PS Plus räknas inte mot backlog. Dock blir backloggen försenad till följd av PS Plus.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Var grymt nöjd med mitt MGS Revengence, mer av det tack! Borderlands 2 har jag ju visserligen redan spelar igenom men resten är mycket välkommet!

Medlem

Ok jag förstår bara spel som kostar mer en 500 kan vara backloggspel eller? Alltså jag förstår inte alls finns det en komitte över vad som är och inte är backloggspel?

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Ok jag förstår bara spel som kostar mer en 500 kan vara backloggspel eller? Alltså jag förstår inte alls finns det en komitte över vad som är och inte är backloggspel?

Spel som man inte har aktivt anskaffat eller haft planer på att anskaffa räknas inte mot backlog.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar