League of Legends – här är nya hjälten Yasuo

Robot
Medlem
League of Legends – här är nya hjälten Yasuo

Haha sjukt oväntad nyhet faktiskt, men kul

Medlem

Kul att ni tar upp champion spotlights! Gör gärna detsamma för Smite!

Nya Kali släpptes igår;

Medlem

lär ju blir grovt kontrad av simpel CC


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Kul att ni tar upp champion spotlights! Gör gärna detsamma för Dota 2!

Nya Legion Commander släpps idag:
http://www.youtube.com/watch?v=OTj0I2iAVMg

Medlem

Kanske bör vara en egen spalt, med den stora mängd det lära vara från samtliga spel som samtliga läsare är intresserade av.

Eller möjligheten att filtrera vad som dyker upp på första sidan, eller finns sådan funktionalitet redan?

Medlem

Ni rapporterar om det här men inte om den stora patchen som i stort sett gjorde om hela spelet.


signatur

IDKFA

Medlem

Riot har verkligen tappat stinget när det gäller nya champions. De känns så platta och tråkiga jämfört med deras kreationer anno 2009-2010.

Ta bara en champion som Singed eller Rammus och jämför med den här skiten.

Medlem

Ska bli kul att testa


signatur
Medlem

Lär spela ihop lite IP-poäng så man kan köpa den o testa


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Höglund:

Riot har verkligen tappat stinget när det gäller nya champions. De känns så platta och tråkiga jämfört med deras kreationer anno 2009-2010.

Ta bara en champion som Singed eller Rammus och jämför med den här skiten.

platta och tråkiga i jämförelse med singed och rammus? asså skämtar du eller....?

singer sätter igång sin gas och slänge folk över axeln, rammus spinner och tauntar... och thats it.

denna gubben har enligt spotlighten dubbel så många saker han kan göra än just rammus och singed, alltså kan han OMÖJLIGT vara plattare och tråkigare än två champions som kräver 0 brain att använda.

denna championen är en av de mest avancerade och flexibla där är. bara att hans ult fungerar tillsammans med andra champions spells tillexempel, att hans q går att använda på två sätt, hans passiv är egentligen två passiva etc...

kan omöjligt förstå hur du tänkte här?! :/

han hamnar i kategorin jayce och elise som också är av de mer avancerade (inte svåra, men avancerade i jämförelse med singed och rammus som hamnar i kategorin "mest simpla").

Inaktiv

Trevligt med lite LOL nyheterna! Mer av sånt här FZ!

Medlem

LOL for people who doesn't have the skill to play dota2

Medlem
Skrivet av wallde:
Skrivet av Höglund:

Riot har verkligen tappat stinget när det gäller nya champions. De känns så platta och tråkiga jämfört med deras kreationer anno 2009-2010.

Ta bara en champion som Singed eller Rammus och jämför med den här skiten.

platta och tråkiga i jämförelse med singed och rammus? asså skämtar du eller....?

singer sätter igång sin gas och slänge folk över axeln, rammus spinner och tauntar... och thats it.

denna gubben har enligt spotlighten dubbel så många saker han kan göra än just rammus och singed, alltså kan han OMÖJLIGT vara plattare och tråkigare än två champions som kräver 0 brain att använda.

denna championen är en av de mest avancerade och flexibla där är. bara att hans ult fungerar tillsammans med andra champions spells tillexempel, att hans q går att använda på två sätt, hans passiv är egentligen två passiva etc...

kan omöjligt förstå hur du tänkte här?! :/

han hamnar i kategorin jayce och elise som också är av de mer avancerade (inte svåra, men avancerade i jämförelse med singed och rammus som hamnar i kategorin "mest simpla").

Jag kanske använde fel ord för att beskriva hur jag känner. Mitt största problem med deras nyare champions är att de saknar identitet. Singed och Rammus är unika på ett sätt som Yasuo och ett dussintal andra champions inte kommer i närheten av.

Förut kändes de flesta champions i League of Legends som vapnen i Halo eller Unreal Tournament. Unika både till utseende och spelsätt. Nu känns det mer som att jämföra två automatkarbiner i Battlefield.

Självklart kan jag förstå jag att både fantasin och spelmotorns möjligheter börjar sina efter dryga hundratalet släppta champions, men en gnutta mer variation hade inte varit helt fel.

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av wallde:
Skrivet av Höglund:

Riot har verkligen tappat stinget när det gäller nya champions. De känns så platta och tråkiga jämfört med deras kreationer anno 2009-2010.

Ta bara en champion som Singed eller Rammus och jämför med den här skiten.

platta och tråkiga i jämförelse med singed och rammus? asså skämtar du eller....?

singer sätter igång sin gas och slänge folk över axeln, rammus spinner och tauntar... och thats it.

denna gubben har enligt spotlighten dubbel så många saker han kan göra än just rammus och singed, alltså kan han OMÖJLIGT vara plattare och tråkigare än två champions som kräver 0 brain att använda.

denna championen är en av de mest avancerade och flexibla där är. bara att hans ult fungerar tillsammans med andra champions spells tillexempel, att hans q går att använda på två sätt, hans passiv är egentligen två passiva etc...

kan omöjligt förstå hur du tänkte här?! :/

han hamnar i kategorin jayce och elise som också är av de mer avancerade (inte svåra, men avancerade i jämförelse med singed och rammus som hamnar i kategorin "mest simpla").

Jag kanske använde fel ord för att beskriva hur jag känner. Mitt största problem med deras nyare champions är att de saknar identitet. Singed och Rammus är unika på ett sätt som Yasuo och ett dussintal andra champions inte kommer i närheten av.

Förut kändes de flesta champions i League of Legends som vapnen i Halo eller Unreal Tournament. Unika både till utseende och spelsätt. Nu känns det mer som att jämföra två automatkarbiner i Battlefield.

Självklart kan jag förstå jag att både fantasin och spelmotorns möjligheter börjar sina efter dryga hundratalet släppta champions, men en gnutta mer variation hade inte varit helt fel.

Då var det lättare att förstå vad du menar! Kan hålla med om att de nya champsen inte imponerar speciellt, ger aldrig nån WOW faktor... men som du sa, hur lätt är de när dem har 110+ champs i poolen! :/ Har provat och har den nya gubben. Första känslan var... meeehh... :/

1
Skriv svar