Postal 2 uppdateras – efter 10 år

Robot
Medlem
Postal 2 uppdateras – efter 10 år

Äntligen!


signatur

Burn in the light.

Medlem

"– Nä, bara skojar. Men du gick förmodligen på det, vilket visar hur sorglig den här branschen är."

Word.

Medlem

Haha deras achievements är lika geniala som spelet i sig! Trean var lite av en besvikelse efter så lång tid men jag hoppas verkligen dom gör en fyra värdig namnet!

Blev en installation omgående!

Medlem

Härligt, hoppas dom lagt in AW7 eller vad modden heter, som binder samman expansionen i grundspelet + nya vapen och gadgets, då blir det nog köp


signatur

Game long and prosper

Medlem

Någon som vet om AWP 7 modden funkar med steam versionen?

Medlem

Postal 2 hittade faktiskt rätt med sin humor, gameplayen hade påhittiga drag - ett, trots om och men, ganska klockrent spel för sin tid.

RWS, spelvärldens största troll.

Och så ni vet - de har lagt in AWP-modden i grundspelet i och med den här patchen, och dessutom tweakat den.

Medlem
Skrivet av Javas:

Härligt, hoppas dom lagt in AW7 eller vad modden heter, som binder samman expansionen i grundspelet + nya vapen och gadgets, då blir det nog köp

Första punkten i deras inlägg.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ska bara köpa lite mjölk

Medlem

I fell for it, alright.. haha

Medlem

Inte nog våldsamt för min smak.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det är också 75% rabatt för Postal 2 Complete på steam!

Inaktiv

haha så underbart, måste bli ett köp.

Saknar dock "i regret nothing" som i ettan, det var episkt.

Avstängd
Skrivet av Deli:

Haha deras achievements är lika geniala som spelet i sig! Trean var lite av en besvikelse efter så lång tid men jag hoppas verkligen dom gör en fyra värdig namnet!

Blev en installation omgående!

postal 3 kan jag hålla med om inte var någon höjdare, jag spelade tills man skulle köra runt med segway och ta tillbaka alla som blivit stulna.
Det är lika urballat som ettan och tvåan men men var inte lika fritt som andra spelet och fortfarande inte lika roligt.

Avstängd
Skrivet av marcus8958:

Inte nog våldsamt för min smak.

Du får spela Soliders of fortune 3 ifall postal 2 samt apocalypse weekend expassionen inte är tillräckligt våldsamt

Sof 3 är ju känd för att skjuter man någon i foten så skvätter det mer blod än vad människokroppen innehåller ;P Låter lite som en quentin rulle

Medlem

Är det fortfarande förbjudet i Sverige :S
Kommer ihåg att det blev säljförbud för Postal 2 när det släpptes i Sverige.

Avstängd
Skrivet av HeadlessChild:

Är det fortfarande förbjudet i Sverige :S
Kommer ihåg att det blev säljförbud för Postal 2 när det släpptes i Sverige.

Tror det fortfarande är förbjudet, eller det är förbjudet att sälja spelet i butik snarare. Det han typ säljas i ca en vecka sedan kom moralkärringarna och gnällde, det dom inte tänkte på så är manhunt way more brutal.

Avstängd
Skrivet av Sleazarn:

Någon som vet om AWP 7 modden funkar med steam versionen?

Varför skulle den inte göra det?

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Deli:

Haha deras achievements är lika geniala som spelet i sig! Trean var lite av en besvikelse efter så lång tid men jag hoppas verkligen dom gör en fyra värdig namnet!

Blev en installation omgående!

postal 3 kan jag hålla med om inte var någon höjdare, jag spelade tills man skulle köra runt med segway och ta tillbaka alla som blivit stulna.
Det är lika urballat som ettan och tvåan men men var inte lika fritt som andra spelet och fortfarande inte lika roligt.

RWS verkar ju inte speciellt nöjda själva med Postal 3 med tanke på hur dem skriver på sin egna hemsida:

Purchase
We don’t recommend you do, and if you do make sure you get a good deal on it (75% off or more).

Samt deras förklaring till att spelet blev som det blev.

Läs mer här

Medlem

Btw, Idag på Steam så är det "Today's deal" för Postal2 Complete för 2,49euro. ca.24:-

Medlem
Skrivet av Luffarkaka:

Btw, Idag på Steam så är det "Today's deal" för Postal2 Complete för 2,49euro. ca.24:-

Nice, köpte det direkt

Medlem

hahahaha riktigt bra sagt I artikeln då så klart

Avstängd
Skrivet av Eschricht:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Deli:

Haha deras achievements är lika geniala som spelet i sig! Trean var lite av en besvikelse efter så lång tid men jag hoppas verkligen dom gör en fyra värdig namnet!

Blev en installation omgående!

postal 3 kan jag hålla med om inte var någon höjdare, jag spelade tills man skulle köra runt med segway och ta tillbaka alla som blivit stulna.
Det är lika urballat som ettan och tvåan men men var inte lika fritt som andra spelet och fortfarande inte lika roligt.

RWS verkar ju inte speciellt nöjda själva med Postal 3 med tanke på hur dem skriver på sin egna hemsida:

Purchase
We don’t recommend you do, and if you do make sure you get a good deal on it (75% off or more).

Samt deras förklaring till att spelet blev som det blev.

Läs mer här

Sjuk och trött så engelska är ingen höjdare för min del att läsa då, men kan förstå att dom själva inte blev nöjda.
Spelet hade potential att hålla samma mått som ettan och tvåan, men någonstans gick det snett i utvecklingen så det gick utför istället.
Skulle dom ens senare få för sig att göra en fjärde del så får man hålla tummarna att dom försöker göra som dom äldre liren är och verkligen låtsas som att trean aldrig existerade.

Medlem

Inte ens dom själva är nöjda med Postal 3. Dom outsourcade det till några ryssar som slängde ihop spelet åt dom.

Frågan är om nästa spel i serien blir Postal 4 eller den "riktiga" Postal 3.

Medlem

Trodde det var Portal 2 först. Var jätteförvirrad tills jag gick in på själva nyheten.

Medlem

Jag hade inte haft något mot att de la in outfits för 70 pix styck, det hade varit retarded. Och om det är något spel jag förknippar med retarded så lär det väl ändå vara Postal 2.

(på ett omoget men roligt och bra sätt)


signatur

// Bacon <3

Medlem

Loool, satt o läste portal 2 hela tiden.

Blev lagom mindckad


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Hade faktiskt ett fysisk retail exemplar, så hann få tag på det innan det togs bort från hyllan. Dessvärre så har det försvunnit i någon flytt någon gång.

Medlem

Finns det fortfarande människor som spelar den där skiten?

Medlem

Nära man sluta läsa vid första citatet.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

12
Skriv svar